Allerginen jollekin ??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja allergiaako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

allergiaako?

Vieras
Hei, haluaisin tietää onko jollain samanlaisia allergiareaktiota vai onkohan tämä allergiaa ylipäätään..

Eli suu tuntuu kipeältä, polttaa pistelee, ylähuuli tuntuu olevan turvoksissa. Tuntuu että hampaita särkee. Välillä vaihtelee lievemmästä tosi kivuliaaseen. Muita oireita on ollut yskä jo jonkin aikaa, välillä tuntuu että vaikea hengittää.
Niinku patti kurkussa, sellanen tunne.

JOs jollain samanlaisia oireita niin kertokaa, olisi kiva tietää mille saatan olla allerginen tms..

ja nyt joku sanoo että mene testeihin, tai testaa itse, olen koittanut itse testata mutta en ole päässyt oikein perille asiasta ja testeihin olen menossa mutta lääkäri suositteli sinne menoa vasta syyskuussa jolloin siitepölyaika ohi.

kiitos jo etukäteen
 

Yhteistyössä