Alle 160cm:n paino???

Eli kyselisin muitten *tumppien* painoa? Ite olen 158 centtinen ja painan nyt tasan 60kg. Painoindexi on vielä normaalin rajoissa, mutta silti on tarvette laihtua. Tuntuu vaan että tässä lyhyessä varressa pienikin *ylipaino* näkyy heti...
 
ärsyyntynyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 22:21 anniina kirjoitti:
159cm ja painoa 45kg, sopivasti mun mittaiselle. =) Tsemppiä teille reheville laihdutukseen.
no,HÖPÖ,HÖPÖ!!
ei 60 kiloo painava 158-160 senttinen oo vielä lihava!!!! :kieh: ja anniina,oot jo mielestäni turhankin laiha!!!!
 
Tara-Milana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 19:24 VARAPÄRE kirjoitti:
Eli kyselisin muitten *tumppien* painoa? Ite olen 158 centtinen ja painan nyt tasan 60kg. Painoindexi on vielä normaalin rajoissa, mutta silti on tarvette laihtua. Tuntuu vaan että tässä lyhyessä varressa pienikin *ylipaino* näkyy heti...
Mä oon 157cm ja painan nyt taas sen 60kiloa.
-8kg pitäis laihduttaa. Tiimalasi vartalo, eli muodokas, ei niin sanotusti "ylipaino" näy.
 
157 ja 48, liian laiha, tiedän. Paino putosi alle viidenkympin vaikka kuinka yritin siellä pitää synnytyksen jälkeen. Ajattelin vaan tiedoksi laihduttajille; minä käyn täällä ihan vaan katselemassa vinkkejä terveisiin elämäntapoihin ;) Itselläni on menossa "painonnosto" liikunnalla ja proteiineilla. :)
 
Kiva kun vastailitte :wave: En mäkään itseäni lihavaksi tunne, löysäksi taasen kyllä :kieh: Ja siitä löysyydestä juuri eroon pyrkimässä :\| Minäkin painoin vielä vuonna 98 tuon 48-49 kg, mutta tuossa hoitovapailla tuli vissiin syötyä vähän liikaa :eek:
 

Yhteistyössä