Voiko pelkällä elämäntaparemontilla laihtua? Minkä verran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yön jäljiltä kehossa ei ole hiilareita (?),jolloin elimistö alkaa käyttää rasvaa rasittuessaan. Jostain luin,en tiedä menikö ihan sanatarkkaan noin.

Tällä hetkellä syön niin vähän että olen usein huonovointinen...
Tänään aamupalaksi ruisleipäsiivu ja maitokahvi, välipalaksi omena ja päivälliseksi 2 pientä kalapihviä + salaattia.
Ei riitä mulle...... Heikottaa jo.
Tänään vedetty se kotitreenihaaste ja tehty työt (mulla on täysihoitotalli pihassa,ja olen mm.siivonnut 6 karsinaa).
Eli hyötyliikuntaa tulee PALJON!

Luulenpa että en ole ihan terve...Normaali ihminen pystyy varmasti olemaan paljon vähemmälläkin ruualla.

[QUOTE="aapee";29703966]Yön jäljiltä kehossa ei ole hiilareita (?),jolloin elimistö alkaa käyttää rasvaa rasittuessaan. Jostain luin,en tiedä menikö ihan sanatarkkaan noin.

Tänään aamupalaksi ruisleipäsiivu ja maitokahvi, välipalaksi omena ja päivälliseksi 2 pientä kalapihviä + salaattia.
Tänään vedetty se kotitreenihaaste ja tehty työt (mulla on täysihoitotalli pihassa,ja olen mm.siivonnut 6 karsinaa).

Luulenpa että en ole ihan terve...Normaali ihminen pystyy varmasti olemaan paljon vähemmälläkin ruualla.[/QUOTE]

Lisää ruokaa, jos ruumiillista työtä teet. Ihminen tarvitsee hiilihydraatteja, jos liikkuu paljon. Toinen leipäsiivu aamuun ja jälkiruoaksi lämpimän ruoan jälkeen vaikka pieni rahkavalipala.

Rasvaa pitää ihmisen saada, sitä kroppa käyttää polttoaineena. Hiilarit ja sokeri taas jäävät helposti vyötärölle. Kannattaa kiinnittää huomiota niihin. Sitä paitsi jos keho ei saa tarpeeksi rasvaa, se pitää kynsin hampain kiinni niistä vähistäkin rasvavarannoista.

Kannattais jos unohtaa sen tyyppinen laihdutus, että syö vain rasvattomia tuotteita mutta kuitenkin viljaa ja sokeria. Eikä sen sokerin tartte olla sitä ilmiselvää sokeria, vaan piilosokeria jota tulee yllättävän paljon ihan huomaamatta.

Nälkä on laihduttajan vihollinen nro.1.
Rasva pitää nälkää hyvin.

Miksi ihmeessä sä syöt niin vähän? Justhan kaikki neuvo sua että pitää syödä kunnolla ja usein. Kituuttaminen ei ole terveellistä ja sitä ei myöskään jaksa loppuelämää. Se elämäntaparemontti on ainoa tapa laihtua pysyvästi.

[QUOTE="aapee";29703966]Yön jäljiltä kehossa ei ole hiilareita (?),jolloin elimistö alkaa käyttää rasvaa rasittuessaan. Jostain luin,en tiedä menikö ihan sanatarkkaan noin.

Luulenpa että en ole ihan terve...Normaali ihminen pystyy varmasti olemaan paljon vähemmälläkin ruualla.[/QUOTE]
Missä sun lounas on?

Kello on vielä aika vähän. Nyt sitä makaronilaatikkoa otin pienen kupillisen.
Välipala on vielä ja iltapala.

Ei tunnu riittävän. Perkele. Ihan oikeasti. Todella helposti tulee huono olo!!!!!!!!!!

[QUOTE="aapee";29704482]Kello on vielä aika vähän. Nyt sitä makaronilaatikkoa otin pienen kupillisen.
Välipala on vielä ja iltapala.

Ei tunnu riittävän. Perkele. Ihan oikeasti. Todella helposti tulee huono olo!!!!!!!!!![/QUOTE]

Minkä ihmeen takia otat ruokaa pienen kupillisen. Nyt kunnolla syömään eli puolilleen lautanen sitä makaronilaatikkoa ja toinen puolen täyteen kasviksia. Yhden leipäsiivun voit ottaa vielä. Runsaasti vettä päälle. Kitudieetillä olet kiukkuinen ja nälkäinen etkä jaksa tehdä töitä.

Yhteistyössä