All inclusive-hotelli Turkissa..

Oltiin viime kesänä tällasella all inclusive matkalla, ja oltiin TOSI tyytyväisiä. Seuraavakin matka tulee oleen sellanen on lasten kans niin mahtava, kun nehän syö vähän ja usein. Ruokaa oli AINA tarjolla.

siis onks se sunlight garden oikeesti niin kamala kun täällä kirjotellaan..??haluisin tietää siitä nyt kaiken mahollisen..kai sieltä jotain positiivistakin löytyy?mielipide eroja on kuitenkin,niin pliis laittakaa nyt jonkunlaista listaa että minkä koitte niin huonoks siellä..tänks:)

Alkuperäinen kirjoittaja minä ja morrison:
siis onks se sunlight garden oikeesti niin kamala kun täällä kirjotellaan..??haluisin tietää siitä nyt kaiken mahollisen..kai sieltä jotain positiivistakin löytyy?mielipide eroja on kuitenkin,niin pliis laittakaa nyt jonkunlaista listaa että minkä koitte niin huonoks siellä..tänks:)

nostelen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä ja morrison:

nostelen...

Mua kiinnostaa kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja kata5:
Onko nyt niin että SIDE Sunlight Garden aivan hirveä paikka???Entä Marmariksen CAPRICE BEACH?Kokemuksia?On myös all inclusive paketti,aurinkomatkoilla.

Kerron kesäkuussa kun on kotiuduttu caprice beachiltä.
All inclusivestä kokemusta on , hienoa kun lapset saa syödä ja juoda koska haluaa, ei tarvi olla massisäkki käsissä koko ajan.

Ihan turhaa mollausta on ollut Siden hotelli Sunlight Gardenin tiimoilta. Tultiin juuri sieltä ja sekä me että muut suomalaiset olimme erittäin tyytyväisiä hotelliin. Ruoka oli ihanaa, sitä oli tosiaan riittävästi, ja kaikki muukin toimi mainiosti. Ilmakin vielä suosi, koko ajan yli 30 astetta. Merenranta oli oikea pikkulasten toiveuni: pitkälle matalaa, lämmintä vettä ja paljon hiekkaa linnoja ym. kaivauksia varten. Ainoa pikkuinen miinuspuoli oli islamilaisten rukouskutsu, johon mieheni heräsi joka aamu klo 5.50. Itse en kuullut mitään, ja päivällä tapahtuvia kutsuhuutoja emme noteeranneet ollenkaan, sen verran yleistä hälyä ympäristössä. Eli: maassa maan tavalla, eikä se todellakaan kovin suuri miinus ollut. Suunnittelemme jo täyttä päätä lastenlasten kanssa matkaa ko. kohteeseen ensi vuonna.

Yhteistyössä