Alkuraskaus. pelottaa, kauhistuttaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vauvaa yritetty kolme vuotta ja eilen plussa tuli raskaustestiin, aivan ihme olo kun tätä niin odotettu ja plussa sit vihdoin tuli, mutta... Testasin siis eilen aamulla yliopiston raskaustestillä ja viiva oli selvästi havaittavissa, mutta paljon kontrolliviivaa haaleampi ja mietinkin et lkuinka vahva sen viivan kuuluisi olla? Onestep testeillä testaillut myös ja niihin tulee paljon haaleampi viiva kuin yliopiston testiin.. ? Kuuluisko ton viivan vahvistua, tein tänään aamupissasta uuden testin ja yhtä haalea oli kuin eilenkin.?? Myöskin puuttuvat raskausoireet huolestuttaa. Ei ole mitenkään erilainen olo kuin aikaisemmin kaan. Milloin oireita muilla alkanut tulemaan? Viikkoja oletetusti 4+4. Jotenkin vaikea iloita vielä yhtään kun jos ei sitten olekkaa masussa mitään... :(

Oireet vaihtelee hurjasti ihmisillä, jopa pitkin alkuraskautta, itsellänikin vaihtelee päivittäin, välillä yököttää kaikki ja välillä olen elämäni kunnossa :) Pahimmat oireet on yleensä viikoilla 7-8, mutta ennen sitä ei vältämättä tule mitään ja joillan saattaa koko alkuraskaus olla ihan oireeton. En itsekkään olisi tuolloin vielä tiennyt olevani raskaana, ellei menkat oisi jääneet pois ja tehnyt testiä:)

Oireet vaihtelee hurjasti ihmisillä, jopa pitkin alkuraskautta, itsellänikin vaihtelee päivittäin, välillä yököttää kaikki ja välillä olen elämäni kunnossa :) Pahimmat oireet on yleensä viikoilla 7-8, mutta ennen sitä ei vältämättä tule mitään ja joillan saattaa koko alkuraskaus olla ihan oireeton. En itsekkään olisi tuolloin vielä tiennyt olevani raskaana, ellei menkat oisi jääneet pois ja tehnyt testiä:)

Kiitos <3

Mitä tulee viivan vahvuuteen...tein sillon kahdella erimerkkisellä joista toiseen tuli vahva merkki ja apteekin omaan hailu. Olin silti raskaana ja asiat kuten kuului. Oireetki löys aikanaan minut.

Onnea raskaudesta! :) Itse aikoinaan tein negatiivisen testin ja olin silti raskaana. Parin viikon päästä tein uuden, kun ihmettelin missä menkat viipyy. Sitten tuli kaksi viivaa, toinen haaleampi. Nyt tyttö on jo 17 vuotias. :)

Yhteistyössä