N
"nelli"
Vieras
Olin kosmetologilla rv 5 (clearblue näytti 2-3 viikkoa) ja kerroin olevani raskaana ja kysyin onko hoidot ok. Kosmetologi vakuutti, että täysin ok. Hoidot olivat: timanttihionta, radiofrekvenssihoito ja kasvolymfa. Myöhemmin kotona luin, että kosmetologin laitehoitoja ei tehdä/ei suositella raskaana oleville. Nyt olen siis rv 6. Mitä vaaraa tästä mahdollisesti on ollut ja miksi näitä hoitoja ei suositella raskaana oleville?