T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei suositeltavaa ja jopa kiellettyä:...Mutta sanottiin myös että yhdellä buranalla silloin tällöin ei voi sikiöä vahingoittaa.
Jos särkee vaikka viisaudenhammasta niin olisi hyvä hakea oikeanlaiset lääkeet sitä varten.Siis jos on sellainen vaiva mikä tarvii pitkään lääkitsemistä.
Jos nuppi kipeenä eikä talosta muuta löydy,niin kerta annoksena voi sen buranan ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta buranan on todettu aiheuttavan jopa alkuraskauden keskenmenoja, kerta-annoksenakin otettuna.
Alkuperäinen kirjoittaja uskoiskohan:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta buranan on todettu aiheuttavan jopa alkuraskauden keskenmenoja, kerta-annoksenakin otettuna.
Vai että on sitä tällastakin todettu.Miten en sen tekee?Onpa jännää jos noin hyvin voidaan nykyään selvittää että mistä keskenmeno johtuu.
Buranaahan sitten kannattaakin alkaa käyttämään nuissa keskeytyksissä,kun se noin tehokas aine on.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja uskoiskohan:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta buranan on todettu aiheuttavan jopa alkuraskauden keskenmenoja, kerta-annoksenakin otettuna.
Vai että on sitä tällastakin todettu.Miten en sen tekee?Onpa jännää jos noin hyvin voidaan nykyään selvittää että mistä keskenmeno johtuu.
Buranaahan sitten kannattaakin alkaa käyttämään nuissa keskeytyksissä,kun se noin tehokas aine on.
Saattaa aiheuttaa. Ei tartte uskoa, mut jos joku haluaa pelata varman päälle raskautensa kanssa, ni kannattaa jättää ottamatta. Näin ne sanoi mulle ihan lapsettomuuspolilla ja niiden toimenpiteidenkään jälkeen ei saa ottaa buranaa, vaikka alkiota ei olis vielä siirretty edes.
Öö, no mulle sanottiin kyllä teratologisessa tietopalvelussa että buranaa saa käyttää (ei tietenkään säännöllisesti) kahden ensimmäisen kolmanneksen aikana. Ja olen käyttänytkin sitten. Tosi harvoin kuitenkin. En tiedä muusta, mut niin siellä sanottiin ja siihen luotin....