Tottakai voi ottaa. Mutta buranan on todettu aiheuttavan jopa alkuraskauden keskenmenoja, kerta-annoksenakin otettuna. Usein se on kiellettyjen lääkkeiden listalla jo raskauden suunnitteluvaiheessa, koska voi myös estää hedelmöittynyttä munasolua kiinnittymästä kohtuun. Jokainen päättää ihan itse, ottaako sen riskin vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja ei suositeltavaa ja jopa kiellettyä:...Mutta sanottiin myös että yhdellä buranalla silloin tällöin ei voi sikiöä vahingoittaa.
Jos särkee vaikka viisaudenhammasta niin olisi hyvä hakea oikeanlaiset lääkeet sitä varten.Siis jos on sellainen vaiva mikä tarvii pitkään lääkitsemistä.
Jos nuppi kipeenä eikä talosta muuta löydy,niin kerta annoksena voi sen buranan ottaa.
Vai että on sitä tällastakin todettu.Miten en sen tekee?Onpa jännää jos noin hyvin voidaan nykyään selvittää että mistä keskenmeno johtuu.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta buranan on todettu aiheuttavan jopa alkuraskauden keskenmenoja, kerta-annoksenakin otettuna.
Saattaa aiheuttaa. Ei tartte uskoa, mut jos joku haluaa pelata varman päälle raskautensa kanssa, ni kannattaa jättää ottamatta. Näin ne sanoi mulle ihan lapsettomuuspolilla ja niiden toimenpiteidenkään jälkeen ei saa ottaa buranaa, vaikka alkiota ei olis vielä siirretty edes.Alkuperäinen kirjoittaja uskoiskohan:Vai että on sitä tällastakin todettu.Miten en sen tekee?Onpa jännää jos noin hyvin voidaan nykyään selvittää että mistä keskenmeno johtuu.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta buranan on todettu aiheuttavan jopa alkuraskauden keskenmenoja, kerta-annoksenakin otettuna.
Buranaahan sitten kannattaakin alkaa käyttämään nuissa keskeytyksissä,kun se noin tehokas aine on.
Meillä päin niihin sääntöihin kuuluu paljon muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Saattaa aiheuttaa. Ei tartte uskoa, mut jos joku haluaa pelata varman päälle raskautensa kanssa, ni kannattaa jättää ottamatta. Näin ne sanoi mulle ihan lapsettomuuspolilla ja niiden toimenpiteidenkään jälkeen ei saa ottaa buranaa, vaikka alkiota ei olis vielä siirretty edes.Alkuperäinen kirjoittaja uskoiskohan:Vai että on sitä tällastakin todettu.Miten en sen tekee?Onpa jännää jos noin hyvin voidaan nykyään selvittää että mistä keskenmeno johtuu.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta buranan on todettu aiheuttavan jopa alkuraskauden keskenmenoja, kerta-annoksenakin otettuna.
Buranaahan sitten kannattaakin alkaa käyttämään nuissa keskeytyksissä,kun se noin tehokas aine on.
Minulle sanottiin TYKS:n äitiyspolilla, että voin ottaa buranaa, jos vatsakivut (jotain ihmeellistä kramppaamista oli raskauden alussa) yltyvät liian koviksi. Normaali annos ei aiheuta vaaraa lapselle raskauden alussa, niin sanoivat eikä mitään ongelmia tullutkaan. Tietysti jos pärjää ilman, ei kannata ottaa.Öö, no mulle sanottiin kyllä teratologisessa tietopalvelussa että buranaa saa käyttää (ei tietenkään säännöllisesti) kahden ensimmäisen kolmanneksen aikana. Ja olen käyttänytkin sitten. Tosi harvoin kuitenkin. En tiedä muusta, mut niin siellä sanottiin ja siihen luotin....
Kaupallinen yhteistyö: Storytel