H
huono olo
Vieras
Tervehdys! Olen kuudennella raskausviikolla eli 5+jotain ja olen jo selkeästi huonovointinen. Väsymys on koko ajan lähes sietämätön. Heikottaa. Pyörryttää. Välillä tulee aaltomainen tunne, että pian kääntyy maha ympäri. En kuitenkaan ole vielä oksennellut. Syönyt olen ihan normaalisti, mutta silti olen koko ajan pienessä horkassa eli toisin sanoen heikottaa, pyörryttää ja tuntuu etten olisi ihan omassa kehossani.
Onko teillä muilla ollut alkuraskaudessa tällaista? Töissä on tosi vaikeaa olla tämän väsymyksen ja heikotuksen vuoksi. Olen luokanopettaja ja siksi jatkuvasti framilla. Lapset varmaan pian epäilee jotain, kun olen niin heikolla hapella jatkuvasti. Ja sit vaikka päivällä nukuttaa koko ajan, en välttämättä saa yöllä nukuttua kunnolla vaan pyörin ja heiluttelen jalkoja.
Ihanaa olla raskaana, mutta pakko myöntää että olen tosi uupunut!
Onko teillä muilla ollut alkuraskaudessa tällaista? Töissä on tosi vaikeaa olla tämän väsymyksen ja heikotuksen vuoksi. Olen luokanopettaja ja siksi jatkuvasti framilla. Lapset varmaan pian epäilee jotain, kun olen niin heikolla hapella jatkuvasti. Ja sit vaikka päivällä nukuttaa koko ajan, en välttämättä saa yöllä nukuttua kunnolla vaan pyörin ja heiluttelen jalkoja.
Ihanaa olla raskaana, mutta pakko myöntää että olen tosi uupunut!