Alkuraskauden verinen vuoto

Mulla tuli edellisessä 5+ ja 6+ viikoilla kolmena päivänä ruskeaa tuhrua, raskaus oli tuulimuna, mutta en tiedä, johtuiko vuodot siitä vai ei.

Tässä raskaudessa vuosin ruskeaa tuhrua kolme päivää 7+ viikon alusta, sitä ennen tuli joskus värjäytynyttä valkkaria. Uudestaan vuosin sekä ruskeaa tuhrua että ihan punaista hyytymien kera koko 11+ ja 12+ viikot. Vuodoille ei edelleenkään tiedetä varmaksi mitään syytä, nyt 16+2 ja papunen on edelleen matkassa ja voi ultran mukaan hyvin. :)

Kiitos kaikille vastanneille!

Kyllä mä luulen että tää oli tässä. Tänään on tullut verta oikein kunnolla ja alavatsa on kipeä. :(

Nyt vaan mietin, että mitä nyt? Kauanko mahtaa vuotaa? Millon tarvii ottaa yhteyttä jonnekkin, lääkäriin tms? Vai tarviiko lainkaan, jos tää nyt loppuu parin päivän päästä itestään? Kannattaako mun sit vielä varmistaa jossain vaiheessa testillä, että raskaus tosiaan on menny kesken? Jos on menny kesken niin kauankohan kestää ennen kun raskaushormonit on poistunu kehosta? *huoh*

VOI EI! :hug: Mun pitikin nostaa tätä ketjua kun mietin mitä Rusinalle kuuluu... :'(

Ei tarvitse mennä lääkäriin jos kivut on siedettävät. Onko vuoto runsaampaa kuin kuukautisissa? Voit tietysti vielä mennä yksityiselle ultrattavaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
VOI EI! :hug: Mun pitikin nostaa tätä ketjua kun mietin mitä Rusinalle kuuluu... :'(

Ei tarvitse mennä lääkäriin jos kivut on siedettävät. Onko vuoto runsaampaa kuin kuukautisissa? Voit tietysti vielä mennä yksityiselle ultrattavaksi...

Mulla on aina ollut tosi runsaat kuukautiset, eli yhtä paljon vuotaa. Ja samalla tavalla sattuu, ei mitenkään kauheesti, mutta niin että tuntuu.
Mä taidan jättää suosiolla sen yksityisen ultran väliin, eipä se tuo kun lisää mielipahaa kun sieltä mahasta ei mitään löydetä.

voi ei :(
mutta ehkä kannattas käydä ultrassa. ettei ole sit jääny mitään jämiä jotka voin aiheuttaa tulehduksen. ja varmistaa että onko siellä sittenkin vielä vauva!
eikös polillekin pääsis, ei kai yksityiselle tarvii mennä.....

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Ja se vuoto voi johtua vaikka istukasta kohdunsuulla.

Mulla oli istukka osittain kohtun suulla. Vuotelu alkoi niukkana ja ruskeana 6+ viikoilla. Välillä 10+ viikoista eteenpäin verta tuli loristen pitkin lattioita ja mattoja. Vuodot loppu tasan viikolla18, kun istukka oli noussut kokonaan pois kohdunsuulta.

Ittee pelottaa tosi paljon,neuvolan mukaan rv 10+5 tällä hetkellä,mut ollut tosi runsasta vuotoo nyt jonkun aikaa,tänään loppu,mut en o ollut viel ultras, jännittää että onko viel elämää tuolla masussa. Toivon parasta,mutta pelottaa hirveesti!!

Lohduttavaa ja lohdutontakin luettavaa täältä löytyy noista alkuraskauden vuodoista. Itsellä on rv 6+1 ja tänään pyyhkiessä tuli kirkasta verta paperiin ja jonkun verran sitä oli kanssa tippunut alushousuille. Kipuja ei ole, mutta pelottaa että mihin tämä johtaa...itkettääkin kun ajattelin sitä pahinta vaihtoehtoa. Paljonko tuo ultra suurin piirtein yksityisellä maksaa?

Itsellä oli alkuraskaudessa myös hiukan veristä vuotoa. Muistaakseni viikoilla 6-8. Se olis myös vaalean punertavaa ja välillä hiukan veren punaistakin. Säikähdin sitä itsekin, mutta terve poika syntyi sitten ajallaan. =)

mulla raskausviikkoja 5+jotain ja ollu raskausoireita,mut tänään alko yht'äkkiä verinen vuoto. :( Sitä tulikin sitte yks side täyteen,mut nyt ehkä vähän niukentunu..ei oo kipuja,muuta ku ehkä sellasta lievää menkkakipua. Onko normaalia?? Mulla edellinen keskenmeno oli vk 10+5 ja silloi ei lähteny itestään käyntiin vaan se siis todettiin ultrassa :( Mut onko normaalia et näillä viikoilla on vuotoa JA mennkakiputyylistä kipua...? Pelottaa,et onko taas menny kesken....

mulla vuotoja kahdessa raskaudessa ja RUNSASTA sellaista..kesti päivän ja seuraavallla viikolla taas yksi päivä..hematooma kohdussa ja toisella kerralla kaksoset joista toinen meni kesken..esikoinen nyt 2v(poika) ja tämä rv 34(tyttö)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla vuotoja kahdessa raskaudessa ja RUNSASTA sellaista..kesti päivän ja seuraavallla viikolla taas yksi päivä..hematooma kohdussa ja toisella kerralla kaksoset joista toinen meni kesken..esikoinen nyt 2v(poika) ja tämä rv 34(tyttö)

oliko sulla kipuja minkäänlaisia??

Mulla on ollut nyt ennen kun menkat pitäisi alkaa niin jonkunlaista välivuotoa. IKINÄ ELÄMÄSSÄNI EI ENNEN OLE OLLUT! nyt on alkanut aamuisin paleltaa ja tein testinkin joka oli nega mutta menkkojen siis ei olisi pitänyt viellä alkaa. Olen hulluna ettinyt tietoa ja koittanut kysyäkkin vastauksia saamatta eli siis voiko olla mahdollista että olisin raskaana. Olen ollut yli vuoden syömättä pillereitä ja perheessä olisi pienelle vauvalle paikka..
Verinen/rusehtava vuoto kesti siis joku viikon ja oli todella vähäistä. Loppui sitten kuin seinään. Nyt olen viikonpäiviät ollut täysin äimänä?!

Alkuperäinen kirjoittaja MikähänMahtaaOlla?:
Mulla on ollut nyt ennen kun menkat pitäisi alkaa niin jonkunlaista välivuotoa. IKINÄ ELÄMÄSSÄNI EI ENNEN OLE OLLUT! nyt on alkanut aamuisin paleltaa ja tein testinkin joka oli nega mutta menkkojen siis ei olisi pitänyt viellä alkaa. Olen hulluna ettinyt tietoa ja koittanut kysyäkkin vastauksia saamatta eli siis voiko olla mahdollista että olisin raskaana. Olen ollut yli vuoden syömättä pillereitä ja perheessä olisi pienelle vauvalle paikka..
Verinen/rusehtava vuoto kesti siis joku viikon ja oli todella vähäistä. Loppui sitten kuin seinään. Nyt olen viikonpäiviät ollut täysin äimänä?!

Mulla oli samanlaista, kun olinkin raskaana. Toivottavasti teillä on yhtä hyvä onni. :)

Alkuperäinen kirjoittaja MikähänMahtaaOlla?:

Mulla oli samanlaista, kun olinkin raskaana. Toivottavasti teillä on yhtä hyvä onni. :)

Yhteistyössä