Z
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pois turha ressi:No meille tuli kyllä kaiken vuodon jälkeen poika.
Alkuperäinen kirjoittaja pois turha ressi:No meille tuli kyllä kaiken vuodon jälkeen poika.
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:VOI EI! :hug: Mun pitikin nostaa tätä ketjua kun mietin mitä Rusinalle kuuluu... :'(
Ei tarvitse mennä lääkäriin jos kivut on siedettävät. Onko vuoto runsaampaa kuin kuukautisissa? Voit tietysti vielä mennä yksityiselle ultrattavaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Ja se vuoto voi johtua vaikka istukasta kohdunsuulla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla vuotoja kahdessa raskaudessa ja RUNSASTA sellaista..kesti päivän ja seuraavallla viikolla taas yksi päivä..hematooma kohdussa ja toisella kerralla kaksoset joista toinen meni kesken..esikoinen nyt 2v(poika) ja tämä rv 34(tyttö)
Alkuperäinen kirjoittaja MikähänMahtaaOlla?:Mulla on ollut nyt ennen kun menkat pitäisi alkaa niin jonkunlaista välivuotoa. IKINÄ ELÄMÄSSÄNI EI ENNEN OLE OLLUT! nyt on alkanut aamuisin paleltaa ja tein testinkin joka oli nega mutta menkkojen siis ei olisi pitänyt viellä alkaa. Olen hulluna ettinyt tietoa ja koittanut kysyäkkin vastauksia saamatta eli siis voiko olla mahdollista että olisin raskaana. Olen ollut yli vuoden syömättä pillereitä ja perheessä olisi pienelle vauvalle paikka..
Verinen/rusehtava vuoto kesti siis joku viikon ja oli todella vähäistä. Loppui sitten kuin seinään. Nyt olen viikonpäiviät ollut täysin äimänä?!
Alkuperäinen kirjoittaja MikähänMahtaaOlla?:Mulla on ollut nyt ennen kun menkat pitäisi alkaa niin jonkunlaista välivuotoa. IKINÄ ELÄMÄSSÄNI EI ENNEN OLE OLLUT! nyt on alkanut aamuisin paleltaa ja tein testinkin joka oli nega mutta menkkojen siis ei olisi pitänyt viellä alkaa. Olen hulluna ettinyt tietoa ja koittanut kysyäkkin vastauksia saamatta eli siis voiko olla mahdollista että olisin raskaana. Olen ollut yli vuoden syömättä pillereitä ja perheessä olisi pienelle vauvalle paikka..
Verinen/rusehtava vuoto kesti siis joku viikon ja oli todella vähäistä. Loppui sitten kuin seinään. Nyt olen viikonpäiviät ollut täysin äimänä?!