Alkuraskauden verikokeet pelottaa!

  • Viestiketjun aloittaja Kääääääk
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kääääääk;27877851:
Juurikin näin. Pelkään erilaisia syöpiä, tällähetkellä lymfoomaa tai imusolmukesyöpää. :( Tämä on oikeesti tosi ahdistavaa ja tuntuu tosi turhauttavalta, kun edes tuo terapia (+lääkitys) ei tähän auta!
Toivottavasti saat jostain apua. Lapsella ei ole kovin kiva elämä tiedossa, jos äidillä häilyy mielenterveys.
 
Kääääääk
[QUOTE="vieras";27877950]Toivottavasti saat jostain apua. Lapsella ei ole kovin kiva elämä tiedossa, jos äidillä häilyy mielenterveys.[/QUOTE]

Kiitos vaan, tämäpä auttoikin paljon. Ja tiedoksi, että tuleva lapsi on minulle jo kolmas. Ja noilla kahdella lapsellani on ollut tähän asti jo oikein ihana elämä, vaikka minulla sairauden pelko onkin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kääääääk;27877975:
Kiitos vaan, tämäpä auttoikin paljon. Ja tiedoksi, että tuleva lapsi on minulle jo kolmas. Ja noilla kahdella lapsellani on ollut tähän asti jo oikein ihana elämä, vaikka minulla sairauden pelko onkin.
No mitä väärää minä nyt sanoin? Toivottavasti saat apua? Onko sun mielestä sitten hyvä, jos vanhemmilla häilyy mielenterveys jo ennen lapsen syntymää?
 

Yhteistyössä