Olen viikoilla 6+5. Tämä on ensimmäinen raskauteni. Edellis viikolla tuli todella niukkaa ruskeaa vuotoa, josta säikähtäneenä menin ensi apuun. Lääkäri teki gyne tutkimuksen ja kaikki näytti hyvältä. Pääsin seuraavana päivänä vielä äippäpolille ultraan. Ultrassa kaikki oli ookoo. Mitään ei voinut vielä sanoa elääkä sikiö vai ei. Nyt vuoto on alkanut uudestaan kolmen päivän aikana on tullut veristä vuotoa, joka päivä noin 3 ruokalusikallista. Niin vuotoa on tullut ettei mitään suojaa ole tarvittu. Keskiviikkona olin yksityisellä varhais ultrassa 6+2 jossa sydämen sykettä ei vielä nähty. Sen jälkeen alkoi tämä vuoto. Kiertoni on ollut aina aika epäsäännöllinen. Kipuja minulla ei ole. Vasemmalla puolella on ollut koko raskauden ajan aika ajoin menkkamaista jomotusta, ja vatsaa kivistellyt aina sillon tällön. Selkää alkaa jomottamaan jos pitkään seisoo. Lääkärille en vielä viitsisi mennä koska viimeksi lääkäri sanoi ettei pienen vuoden takia kannata tulla. Tuntuu, että olen vähän niinkuin yksin tämän asian kanssa.
Kuukautiseni ovat aina tulleet, kun käytin pillereitä ja koitin jättää yhdet välistä syömällä 2 laattaa putkeen kuukautiset saattoivat tulla silti. Samoin oli kun käytin ehkäisyrengasta en voinut käyttää kahta rengasta putkeen koska kuukautiseni olisivat tulleet kuitenkin
Onko kellään mitään samanlaisia kokemuksia?? Onko tämä vielä ihan normaalia. Torstaina on ultra äippäpolilla. Siihen saakka olis mukava "selvitä"
Kuukautiseni ovat aina tulleet, kun käytin pillereitä ja koitin jättää yhdet välistä syömällä 2 laattaa putkeen kuukautiset saattoivat tulla silti. Samoin oli kun käytin ehkäisyrengasta en voinut käyttää kahta rengasta putkeen koska kuukautiseni olisivat tulleet kuitenkin
Onko kellään mitään samanlaisia kokemuksia?? Onko tämä vielä ihan normaalia. Torstaina on ultra äippäpolilla. Siihen saakka olis mukava "selvitä"