Alkuraskauden ultran hinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh

Vieras
Minkälaisia hintoja te ootte maksanut alkuraskauden ultrasta. Soitin tänään Mehiläiseen ja kyselin hintoja 200-250? :O voikohan toi oikeesti pitää paikkaansa... Muistelen että esikoisen aikaan 5 vuotta sitten maksoin 70?.

kyllä se siellä satasen molemmin puolin on ollu suurimmassa osassa mitä olen kuullut.

Saanko kysyä miksi haluat sellasessa käydä? Jos keskenmenokin tulee niin se tulee kyllä jos on tullakseen, vaikka alkuraskauden ultrassa kaikki oliskin hyvin.. itse siis vain ihmettelen ja olen nyt itsekin raskaana ja toki alussa olisi ollut kiva tietää et mikä tilanne, mutta odotan maltilla vaan määrätyt ultrat.. onneks np ultra onki jo ens maanantaina.

Lahden terveystalo 168 euroa!!! Oli mun mielestä sikakallis!!!
Omalla lapsettomuusklinikalla tuplasti pitempi aika ja maksoi 96 euroa. Sama tulos kerrottiin, eli toisessa oli PIKKASEN ilmaa...

Alkuperäinen kirjoittaja siis mitä:
<en mä ainakaan ole maksanu mitään. Käyttekö te jossain ylimääräissä? Miksi?

Mulla km takana, joten halusi jotenkin nyt tietää missä mennään. Kai jokainen saa käydä vaikka 10 kertaa, jos kerran on rahaa maksaa. Sulla ilmeisesti ei ole????

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
kyllä se siellä satasen molemmin puolin on ollu suurimmassa osassa mitä olen kuullut.

Saanko kysyä miksi haluat sellasessa käydä? Jos keskenmenokin tulee niin se tulee kyllä jos on tullakseen, vaikka alkuraskauden ultrassa kaikki oliskin hyvin.. itse siis vain ihmettelen ja olen nyt itsekin raskaana ja toki alussa olisi ollut kiva tietää et mikä tilanne, mutta odotan maltilla vaan määrätyt ultrat.. onneks np ultra onki jo ens maanantaina.

Keskenmenon riski on hyvin epätodennäköinen sen jälkeen, kun alkuraskauden ultrassa on syke todettu. Siksi olen itsekin niissä halunnut käydä enkä odotella jonnekin viikolle 11 asti että neuvolassa ehkä ei kuulukaan sydänääniä.

150e tämän kaupungin mehiläisessä hinta, siitä pois kelakorvaus.

Hmm taidanpa vielä soittaa uudelleen josko tuohon hintaan nyt sisältyy myös jotain muuta.

Kohdunulkoisen raskauden pois sulkemiseksi. En tahdo toista kertaa sitä kokea ja kunnalle en pääse kun ei ole nyt tiputteluvuotoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Jokaisen oma asia:
Alkuperäinen kirjoittaja siis mitä:
<en mä ainakaan ole maksanu mitään. Käyttekö te jossain ylimääräissä? Miksi?

Mulla km takana, joten halusi jotenkin nyt tietää missä mennään. Kai jokainen saa käydä vaikka 10 kertaa, jos kerran on rahaa maksaa. Sulla ilmeisesti ei ole????

Siis kysyin ihan vilpittömästi, että miksi. Mutta täällähän vaan piruillaan ja ollaan ilkeitä, niin menee ilmeisesti heti sen piikkiin. Ja kyllä mulla olis varaa siinä missä muillkin, että älä mun varoistani huolehdi.

Meillä on hoidoilla alkanut raskaus ja minä kävin ennen np-ultraa kaksi kertaa ultrassa. Ensin lapsettomuusklinikalla varhaisultrassa ja kolmen viikon päästä siitä hermoultrassa.

Se on helppo olla onnellinen ja odotella julkisen ultria, jos tulee raskaaksi melko helposti, eikä muutenkaan ole ongelmia raskauksissa ollut... Sen sijaan jos käy lapsettomuushoidoissa, on ollut keskenmenoja, kohdun ulkoisia ym. tai esim. vuotoa alkuraskaudessa, sitä mielellään menee hermojaan lepuuttamaan alkuraskauden ultraan. Jos syke nähdään, enää hyvin pieni prosentti raskauksista menee kesken. :) Lapsettomuushoidoissa se myös kuuluu asiaan, koska pitää tietää hoitojen edistymisen suhteen esim. onko tuulimuna...

Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:

Se on helppo olla onnellinen ja odotella julkisen ultria, jos tulee raskaaksi melko helposti, eikä muutenkaan ole ongelmia raskauksissa ollut... Sen sijaan jos käy lapsettomuushoidoissa, on ollut keskenmenoja, kohdun ulkoisia ym. tai esim. vuotoa alkuraskaudessa, sitä mielellään menee hermojaan lepuuttamaan alkuraskauden ultraan. Jos syke nähdään, enää hyvin pieni prosentti raskauksista menee kesken. :) Lapsettomuushoidoissa se myös kuuluu asiaan, koska pitää tietää hoitojen edistymisen suhteen esim. onko tuulimuna...

no pelko persiissä tässä mennään, mutta tarkoitin vaan et mitä hyötyä siitä niinku ap:n mielestä on ku voi se silti vielä mennä kesken.
Itselläni on keskenmenoja takana ja nyt on vuoden operaatio ollut yhteensä tämä et tulin raskaaksi eli ei niin helppoa..

Ainoa syy miksi ehkä itse voisin mennä alkuraskauden ultraan on just tuo kohdunulkoinen tai tuulimunan mahdollisuus.

Ketään en tuomitse, jokainen tekee kuten itselle parhaaksi näkee ja ymmärrän kyllä molemmat kannat =)

mä kävin ihan tk:ssa eikä maksa mitään ylimääräistä.

nyt oon käyny kahdesti tk:ssa ja np-ultrassa muualla jonka kunta maksaa.

Ja olen käynyt noissa kahdessa ultrassa siksi että ensimmäisessä alettiin selvittelemään raskauden kestoa, toisessa tarkistettiin syke. Ja tuo sykkeen tarkistus siksi että nla:n dopplerilla ei vielä alle 12 viikolla kuule sydänääniä ja np-ultraan on matkaa liki 500km, ei viittis sinne lähteä toteamaan ettei vauva olekaan elossa...

Assessing the hedge fund administration style that a hedge pay for supervisor prefers are not performed within solitude. You should look at not only the particular fashion, even so the current market disorders, the lenders along with corporations that may be the main purchase, and also the prospective of the people organizations, stocks, or even various other ventures. It really is simply immediately after attaining an educated presentation of the full situation which a administration style is usually effectively evaluated intended for prospective usefulness. http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg Never ignore the clienteles whilst acquiring details about the lenders. http://www.youtube.com/watch?v=sjwb2q95D-g Analyzing the sort of hedge fund management style that your particular hedge pay for director prefers are not completed within remoteness. You need to contemplate not only this design, even so the market conditions, the lenders along with other corporations that could be area of the expenditure, along with the likely of the people companies, stocks and shares, or maybe additional endeavors. It can be simply soon after getting an informed overview of the complete circumstances that the managing design is usually effectively evaluated intended for potential usefulness.

Yhteistyössä