alkuraskauden pahoinvointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TUTUS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TUTUS

Jäsen
25.10.2007
364
0
16
Tein testin äitien päivänä ja oli positiivinen, Tämä raskaus on kolmas ja nyt haluan kysyä voiko olla mahdollista, että kuvotusta ja pahaa oloa ei tule ollenkaan ??? Olen kahdessa edellisessä raskaudessa voinut huonosti ja nyt rv 7 menossa ja mitään pahoinvointia ei ole.

Kiitos jos jaksatte vastata

Täällä kans sama tilanne. Rv 7+6 menossa ja ei pahoinvointia. Esikoisesta 24/7 pahoinvointi viikot 5-18... Ja tässä välissä yksi keskenmeno, viikolla 9+3 ja siinäkään ei ollut pahoinvointia.

Kävin viime viikolla ultrassa ja ainakin tuolloin syke näkyi.

Nyt on oireina ollut väsymystä (ei kovin paha), vatsan turvotus (tosi paha), rinnat hieman kipeät ja täyteläiset :)

Kyllähän tämä oireettomuus jännittää, mutta toisaalta jos kaikki menee hyvin, näin paljon kivempi!

Kahdessa ekassa mul ei ollu pahoinvointia oikeestaan yhtään, vain iltasin pikkusen ja harvakseltaan.
Tältä kolmoselta se pahoinvointi alkoi jo ennen ku kuukautiset edes myöhässä ja kesti noin rv 11-12 asti.

Kiitos vastauksista. Olen huomenna menossa ekaan ultraan ja toivon, että siellä näkyisi vauvan syke koska odotan lähetettä istukkabiopsiaan.

Meillä on esikoinen tyttö muistan että paha olo tuli samoilla viikoilla mitä nyt olen ja pojan kohdalla voin huonosti jo hyvin aikaisin. Sen takia tämä olotila nyt mietityttää.

Tekee kyllä mieli syödä enemmän ja onneksi kaikkea raikasta ja terveellistä. Meillä tämä toivottu raskaus lähti alkuun vaihtoehtohoidoilla olen käynyt perinsteisessä akupunktiossa, homeopaatilla ja kiropraktikolla. Tämän lisäksi olen syönyt vehnänalkuoöljyä, D vitamiinia ja foolihappoa joten ehkä tämä oireeton olotila johtuu myös näistä.

Homeopaattihoidot olen nyt lopettanut mutta akupunktio ja kiropraktikolla käynnit jatkuu tarpeen mukaan. Ainakin akupunktiota suositeltiin kun rv 12 tulee täyteeen sekä raskauden 6 kk alussa.

Yhteistyössä