Moikka kaikille!
Eevuliini: minä olen ainakin nukkunut melko huonosti, vaikka olen pienemmillä viikoilla kuin sinä. Öissä ei tunnu olevan mitään johdonmukaisuutta, välillä nukahdan heti ja nukun tosi hyvin aamuun asti, mutta sitten taas välillä maha ahdistaa, tuntuu ettei saa kunnolla henkeä ja herään pissalle kaksi kertaa yössä, enkä meinaa saada unta sen jälkeen! Olen huomannut, että jos illalla syö paljon, niin yöstä tulee tosi huono tuon ahdistuksen vuoksi. Olenkin nyt yrittänyt syödä reilun päivällisen ja illalla vain jotain kevyttä, kuten hedelmän tai jugurtin.
Kävin eilen neuvolalääkärissä ja niinhän siinä sitten kävi, että jouduin sairaslomalle äitiysloman alkuun asti. Supistukset ei ollut onneksi aiheuttanut mitään dramaattista kohdun suulla, mutta lääkäri sanoi, että ne pitää ottaa vakavasti ja jos kotilevolla ei supistukset rauhoitu, niin seuraava vaihtoehto on totaalinen vuodelepo, mitä en todellakaan halua! Muuten kaikki oli ok, paitsi että painoa oli tullut ihan järkyttävä määrä, melkein 1kg/viikko!! Alussa minulla nousi paino aika hitaasti, nyt näköjään kirii tuota kiinni sitten. Nyt paino on yhteensä noussut 7,5kg, että saas nähdä missä mitoissa sitä ollaan loppuvaiheessa! :/ Sf-mitta vastasi keskimäärin 25-viikolla olevan kohtua yhden odottajilla.
Oletteko tehnyt vielä hankintoja? Minua ahdistaa, kun tuntuu, että niin paljon puuttuu vielä. Varsinkin nyt, kun olen näin huonossa kunnossa, olisi kiva ja saisi mielenrauhan, jos tavarat olisi edes pääosin hankittuna. Saamme yhden kaukalon tutulta ja yksi sitteri on ostettuna. Lisäksi olen hankkinut leikkimaton, tuttipullojen steriloijan ja rintapumppu ja yksi pinnasänky oli ennestään, sitten on hyvin vähän vaatteita. Vielä yksi kaukalo, yksi sitteri, PALJON vaatteita, yksi pinnasänky, hoitoalusta jnejne. No, täytyy toivoa etten joudu vuodelepoon, vaan ehtisi rauhassa hankkimaan tavaroita!
Huomenna meillä on rakenneultra! Saa nähdä kuinka ensi yönä tulee uni, kun pelottaa ja jännittää niin paljon.
Voikaa kaikki hyvin ja tulkaa kertomaan kuulumisia!
Lillian rv 20+2