Alkuraskauden keskenmeno :(

Kokemuksia alkuraskauden keskenmenosta!?!

Itsellä se tapahtui jooko viikolla 6 tai 7. Hirvee maha kipee yms. Itketti kovasti, toinen lapsi olisi ollut ja niin odotettu.
Mielessäni jo niin kaikkee suunnittelin.

Kuinka kauan teillä onmennyt ennen kuin olette yrittäneet uudelleen? Tärppäskö heti?
 
Mulla
Mulla huomattiin viikolla 9 et oli mennyt kesken viikolla 6. Harmittihan se mutta en sitä kovin paljoa potenut. Eihän siinä edes "ehtinyt" olla raskaana kun hetken, mun tapauksessa vain pari päivää kun kuukautiset on epäsäännölliset. Vähän sillon mietein kun olisi ollut tuplien syntymäpäivä että hurjaa menoa olisi ollut ellei olisi menyt kesken. Silloin oli jo uusi asukas mahassa joten ei se enää edes harmittanut.
 
Minulla alkoi vuoto muistaakseni 6+0, jonkun aikaa elättelin että se olisi ollut vain vuotoa eikä keskenmeno, sillä mitään "könttiä" ei tullut ulos. Varhaisultrassa parin päivän päästä näkyi kuitenkin vain enää pienen pieni pussi, joka sekin tuli sitten ulos. Epäilin, että kyseessä olisi ollut tuulimuna.

Koska kaikki tapahtui noin itsestään ja luonnollisesti, emme pitäneet yhtään taukoa vaan aloimme yrittämään uudelleen samantien. Onneksemme tärppäsi jo toisesta kierrosta, eli siis ensimmäisten kuukautisten jälkeen. Nyt on poitsu vähän päälle 2kk ja koko kamalaa episodia voi muistella tuntematta juuri ahdistusta. Varmasti olisi jäänyt mieleen hirveämpänä jos tuon pojan alullepano olisi kestänyt kauemmin.

Meilläkin kyseessä oli pikkukakkonen ja täytyy sanoa, että odotusaika kyllä hermostutti huomattavasti enemmän tuon keskenmenon jälkeen. Harmillisesti se uusi raskaus ei tee autuaaksi, vaikka toki se plussaaminen on onnellinen hetki.

Tsemppiä uuteen yritykseen, monethan ovat hedelmällisimmillään keskenmenon jälkeen, mutta toisilla taas menee vuosia :(
 
Mä menin lääkäriin, pois jääneiden kuukautisten takia. Oma raskaustesti näytti + mut labran ei. Menin yksityiselle ja verikokeesta selvis et raskaana ja ultrakin näytti. Sit alkoi kiristää mahasta ja parin päivän päästä tuli niinku kuukautisverta. Itse en tuntenut muuta kun vatsa kivun. Ultras sit näkyi lopuksi kans vai sikiöpussi. Tänään menen lopputarkastukseen että kaikki tullu pois. Kuukautiset loppui viikko siitä ku alkasivat ja mies menossa työmatkalle ensi viikolla kun ovulaatio suurimmillaan ja sehän mua harmittaa :(
 
Jatkoitteko heti vaan yrittämistä?

Lääkäri soitti tänään ettei tartte tulla lopputarkastukseen, hormoonit laskenu ja mulla kerran olo ok. Lääkäri ehdotti että jos lasta vielä yritämme odotamme yhdet tai jopa kahdet kuukautiset vielä... mut en mitä MALTA :/
 
hoooh
Alkuperäinen kirjoittaja MäItte;22005141:
Jatkoitteko heti vaan yrittämistä?

Lääkäri soitti tänään ettei tartte tulla lopputarkastukseen, hormoonit laskenu ja mulla kerran olo ok. Lääkäri ehdotti että jos lasta vielä yritämme odotamme yhdet tai jopa kahdet kuukautiset vielä... mut en mitä MALTA :/
Odottele nyt kiltisti vaan ne menkat, voi kroppakin hetken tasoittua ja levätä ennen uusintayritystä!
 
Mulla niin monta keskenmenoa etten muista millä viikoilla menneet kesken, pisimmälle ehtinyt raskaus oli jossain 3 kuukauden hujakoilla. Lääkäriin en ole mennyt mihinkään tarkastuksiin, kun ei ole vaivoja ollut. Taukoa yrittämiseen pidetty yhdet kuukautiset.
 

Yhteistyössä