Alkuraskauden aikaiset verenvuodot?!!

HEippa..olen kolmatta kertaa raskaana. Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon jo rv 4+1. toinen raskaus päättyi onnellisesti ja poika 3v nukkuu tuolla :) Nyt olen siis kolmannen kerran raskaana ja rv 7+2 ja olen nyt 3 päivää vuotanut verta :( olen käynyt 2x ultrassa ja siellä on näkynyt alkio ja sydän joka lyö..tänään kävin viimeksi..ihan neuvolassa on ultranneet. Mutta kova pelko on, että menee kesken. Menkkamaisia kipuja on paljjon ja panadolia olen niihin ottanut. Onko muilla tällaista?Olen lukenut paljon että monella on vuotoja, mutta melkein missään ei lue, että on myös kovia kipuja.Tää on muutenkin ihan erilainen raskaus kun viimeks ku viimeks oksensin 7vko koko ajan ja nukahtelin töissä ja nyt ei oo mitään sellaista...:O
 
Vuosin kuin seula kaksi kertaa alkuraskauden aikana. Ihan varma olin että kesken meni, mutta ei menny. Verta tuli siis PALJON! Kipuja ei kylläkään ollut, eli tilanne eri kun sulla. Toivotaan, että kaikki menee loppuun asti hyvin :)
 
Joskus viikolla 8 hulahti oikein kunnolla verta, ja vuotelua jatkui enemmän tai vähemmän viikolle 10. Mulla vuotoon liittyivät myös hirmuiset kivut, johon sain Panadolia. En esim. pystynyt nousemaan kunnolla vuoteesta ylös kun koski alavatsaan ihan hirveästi. Oikeastaan kaikki liike koski. Samoin oli aivan tajuttoman voimaton olo enkä pystynyt oikein tekemäänkään mitään. Mulle määrättiinkin täydellistä vuodelepoa viikon verran.

Viikon 10 jälkeen ei ole ollut minkäänlaista vuotoa, tällä hetkellä meneillään 15+2, eli aika alussa vielä mennään.
 

Yhteistyössä