Alkumetreillä 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minisun..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minisun..

Vieras
Miini -81 26+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Milla-80 27+27 09/07
minisun 25+27 09/07
Minttuska 25+30 09/07
Jenninen 20+25 10/07
Kesähelena 24+24 TJOT 10/07, tyttö 11/04
mminttu 21+22 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Amilda79 28+25 TJOT12/07
Lydia 28+31 TJOT 1/08
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 1/08, km 8/07
Fiona77 30+30 10/07
Mie vuan 26/28, Y12/07

Plussanneet:
mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08

Hyvää ja plussarikasta uutta viikkoa kaikille!:)Täällä jännäyspäivät lähenee.Oireita ei oikein ole mihinkään suuntaan(kamalaa kun koko ajan tunnustelee että onko jotakin oireita..)Eilen oli iltapäivällä vähän äklö olo ja lämpö koholla.Mutta se saattoi olla myös flunssan alkua,mies ollut kipeenä..Se heikko olo meni kyllä sit illan aikana ohi.On tää kamalan jännää aikaa.Täytys yrittää pysyä maan pinnalla ettei tulis sit kovaa pettymystä jos ne menkat sieltä alkaa..

Juu, jännät viikot on monella meistä meneillään. Kuinkahan monta plussaa tässä meille rytisee tammikuulle, kun joka kuukausi on plussaajia ollut täällä meijän ketjussa se 3-4?

Juu, kieltämättä sitä tulee vähän suurennuslasin alla jokaista pikku nippailuansa kytättyä. Ärsyttävää... Vaikka niin on ittelleen luvannu, ettei kyttäile itteensä niin tarkkaan, niin mitä lähempänä mahdollinen kuukautisten alkamispäivä on, sitä tarkemmin sitä itteensä tunnustelee... Hölmöläisen hommaa!
Täällä nippailut alavatsassa kyllä alkaa olla jo sitä luokkaa, että taitaa tuo täti tosissaan saapua vielä tänään joka kuukautiselle visiitilleen. Mutta tulee jos tulkoon, ei harmita yhtään. Tähän olen varautunutkin... Vaikka sais se kyllä olla tulemattakin ;)

hui ku meidän ketju oli pudonnut alas :D
Mua kans jänniittää teidän puolesta!
Kävin lauantaina juoksemassa piiiiitkästä aikaa ja kyllä tulikin sitten vatsalihakset kipeiks. Vieläkin kauheen kipeet. Kiva vielä yskiä ku joka kerralla tuntuu ku maha olis tulessa :D
Tissit taas vähän kipeet, mistähän lie johtuu... Ei varmaan vieläkään ole hormoonit tasaantuneet :(

Huomenta! Juu tääl oli tosi hiljasta eilen, iltavuorossa nakotin eikä ketään sit ollu linjoilla... Tätiä ei näkyny tänäkään aamuna... 37:aa jo viedään...

Huomenia!

Mitäs meidän muille jännääjille kuuluu? Mulla meinaa flussa iskeä. Lihakset on kipeänä ja kurkkua kuivaa, aamulla oli vähän tukkonen olo. Ärsyttää, kun en pääse kuntoilemaan, tuntuu että oon vieläkin ihan turvoksissa joulusyöpöttelyn jälkeen. Mies mokoma kaivoi vielä eilen viimeisen suklaarasian esille ja pakkohan siitä oli maistella...

Juu jännäyslista on kyllä pitkä ku nälkävuos :D Siel taitaa olla viidellä jännäripäivät tällä viikolla! Toivottavasti saadaan 5 plussaa +++++ su mennessä :) dbdbdbdbdb

Mulla on hitto ollu varsinaista jännäystä jo koko tää 37 päivää! Testi vaan negaa näyttää, ainaki toistaseks...

Miten Tinttiliinillä? Ei kai täti oo saapunut?

Täällä kp1 :(
Heräsin tuossa aamuyöstä puoli viiden aikaa hirmuisiin vatsakramppeihin ja sieltähän se täti kurvas taas niin, että tuntuu... Vatsaa koristeli niin paljon, etten pystynyt edes makuuasennossa enää oleen. Burana 800 mg avulla sain sit joskus seiskan aikaan nukuttua uudelleen joksikin aikaa. Töihin en olis pystynyt mitenkään päin ajeleen aamusta, joten soitin jääväni kotiin.
Auauauauauau..!!!! Nää menkat on kyllä kierto kierrolta kipeemmät.... Ei enää mulle näitä!!!
No, mutta eipä tässä voi nyt kun laittaa katseet sit ensi kiertoa kohti jälleen. Ensi kierrosta otetaan käyttöön sit joka toinen päivä tekniikka, kun tuntui olevan tämä joka päiväinen pupuilu turhan tiuha tahti...
Olis kyllä ollut niin kiva saadaa syyskuun lapsi, kun yksi kavereista saa heinkäkuussa ja toinen elokuussa. Olis ollut suht samanikäisiä taaperoita tässä kavereillakin sitten.

Poistin vielä itseni tuosta jännäyslistalta:

Tinttiliini 15-17.1.
Jenninen 16-18.1
Lydia 17-19.1.
minisun 18-19.1
Mimona 21-23.1
Angelique1 23.-25.1
Liisaleena 28.1

Harmittelut Mie vuanille negasta, mut toivoa ei oo menetetty ennenkö täti ilmestyy:)

Niin millonkahan Amilda ja Tinttiliini on testailemassa? vai meinaatteko malttaa oottaa, että menkat on kunnolla myöhössä?:)

Muistan, kun kämppikseni aikoinaan kertoi, että hänellä on kohta 2 viikkoa menkat myöhässä,kummallista...Mie,et mitää,etkö oo harkinnu testin tekemistä?? hän, että kaippa ne menkat sielt tulee, turhaan vaan testaa..Sitten siinä aikani houkuttelin ja hän päätti käydä ostaan testin...Kun päästiin kämpille hän sanoi, että jos vaik silti aamuun oottas..Siinä sohval istuttiin ja kateltii aikamme seiniä..kumpikin vain mietti testiä:D..Sitten kämppikseni ei enää malttanu vaan lähti vessareissulle ...
Jännitti niin hirmusti, että kämppis meinas ottaa mutki vessaan mukaan..odotin silti oven toisella puolella;) Kohta se ilmestyi vessassa kumma ilme kasvoillaan ja mie heti teitkö sen,teitkö sen??..joo..olin hiljaa ja sitten hän;..mie oon RASKAANA!! Olin, että mitä? Onnea kauheena ja halailin ja taas, että oikeestiko? ja taas onnitelin ja hihkuttiin siin käytäväl..sitten oli pakko tarkastella masua ja oisko siel oikeesti ketään:) ...Loppu päivä kuljettiin naama maireena, että moni arveli meidän seonneen lopullisesti:D

Pahoittelut Amildalle :( ei muuta kuin uutta päin sitten...
Jännityslista on kyllä pitkä, mitenkäs muut?

Itsellä ei oireita mihinkään suuntaan, joten eiköhän se täti tule kyläilemään tässä kuussa. Paleltaa ja on kuumeinen olo, mutta ei vielä kuumetta kuitenkaan, joten taitaa flunssa pukata päälle...

Halit Amildalle! No uus yrityskierros lähtee sit taas käyntiin... Vitsi, että miekin pelkään noita kramppikohtauksia ja sitä lattialla kippurassa vaikeroimista... Miulla kun aikoinaan ne menkat oli just semmosia, pillerit sit helpotti niitä kipuja tosi paljon...

Ihana tarina, Mimona!!! Naama virneessä täällä luin tuota juttua, varmaan työkaverit katto, että mitä se hymestelee siellä yksinään... :D Mistä päin muuten Mimona oot (jos saapi kyssyy..), kun tuli siullaki tuo "mie" tuonne tekstiin?

Juu, ei oo kivoja nämä kivut ei! Tuntuu, et kierto kierrolta kivut on kovemmat.. Tänään ekaa kertaa jouduin jopa jäämään tämän kivun vuoksi töistä pois - ei olis tullut mitään autolla ajamisesta, kun tosissaan sillon aamulla jouduin kontillani täällä kotona kulkea ennen kun särkylääkkeet alkoi vaikuttaa... Sais aika pian se tärppi kyllä tulla!
Mieli on kyllä kieltämättä melko maassa, vaikka tädin tuloon olin varautunutkin. Periaatteessahan tämä oli vasta eka meidän varsinainen yrityskierros. Olis se kuitenkin ollut niiiiiiiin ihanaa olla raskaana...

höh halaus Amildalle! Tiiän kyl miltä tuntuu eli ihan paskalta mutta siitä ei pääse ku ylöspäin ja ootas vaan ku tulee parin viikon päästä taas jännäiltyä :D Oo onnellinen kuitenkin et sulla on toi ihanan tarkka kierto!

Itellä noi menkkakivut meni just toisinpäin et ku pillerit otin niin alko vasta kivut. Nyt menkat ollut ihanan "mietoja" ja vaan vähän välillä pistelee mutta se siitä. Toivotaan että jatkuu samanmoisena tulevaisuudessakin (tai siis menkkojahan ei odoteta ku vasta vuoden päästä uudelleen ;))

Voin kyllä erittäin hyvin yhtyä Amildaan: Olis se niiiin ihanaa olla raskaana!
Ja uskon että tänä vuonna me kaikki saadaan se vielä kokeakin!!

Nii-in, ihanaa ois... Mulla kaks hyvää ystävää odottaa tällä hetkellä, toisella LA ens viikolla ja toisella 3,5 kk päästä... Tippa silmässä katon niiden isoja mahoja, et voikun oisin itekki semmonen rantapallo... :D

No joo, jos tästä nyt jotain hyvää voi hakea, niin onhan se tosi kiva, että tuo mun kierto on näin säännöllinen. Mutta miksi ihmeessä kierron pitää kestää kuukauden?!? Viikko tai kaksi viikkoa olis ihan kiva kierron pituus. Ei tarviis odotella oviksia ja uusia jännäyspäiviä niin kauaa ;) Minäkö muka malttamaton?

Voi muuten mminttu nuo sun tissikipuilut olla tullut myös siitä juoksemisesta. Varsinkaan jos ei liivit ole ollut tarpeeksi tukevat ja jos oudokseltaan oot taas pitkästä aikaa lenkille lähtenyt. Mutta siis miksei hormoneistakin? Kyllä ainakin mulle tämä naisten hormonitoiminta on yhtä utopiaa! Kaikki on mahdollista...
Mistähän sitä itsekin sais tuon jumppakärpäsen pistoksen? On kans jäänyt niin vähille liikkuminen tässä viimeiseen pariin kuukauteen, että oikein hävettää...

Ja Angliquelle ja Liisaleenalle tiedoksi; palelu ja flunssainen olo voi olla oireita myös jostain muusta ;)
Tosin mun poskiontelotulehdukseni ei kyllä ainakaan siitä johtanut... :(

Pahoittelut amildalle menkoista. noi kivut on kyllä niin argghh!!! itsellä sama homma että kierto kierrolta pahenee vaan.

Mulla ois huomenna testauspäivä, mut taas on niin varmat merkit menkoista että tuskimpa edes vaivaudun testaamaan. Nännit kipeet, flunssanen olo, älllötykset, masun nippailu jne. kaikki nämä oireet oli viime kierrossakin ja menkat alkoi joten odotan niitä nyttenkin saapuvaksi. oonko vähän pessimisti :D

Moi vaan! Ei ole vielä kuulunu eikä näkyny tätiä ,mut veikkaan kyllä , et kohta se tulee.. Tosin mitään alavatsakipuja ei oo (ihan jotain olemattoman pientä olen ollut huomaavinani), paitsi rinnat on aivan järkyttävän turvonneet ja kipet. Sitä nyt on alkanu taas olemaan - ei olekaan vuosikausiin ollu. Eli ei oo oireita suuntaan eikä toiseen, enkä oo vielä testannu mitää, kun aattelin tällä kerta malttaa odottaa :D Kun sieltä se täti on aina niin salakavalasti tupsahtanu ennenkin! Mut veikkaan et huomena kyläillään! :(

höh ette te kaikki jännääjät voi tolleen luovuttaa! Täällä ollaan hengessä mukana :D Onhan se toki aina helpompi odottaa tätiä ku sitä plussaa ettei sitten tipu korkeelta.. mutta noi teidän oireet kyl kuulostaa tosi hyviltä! Vähän positiivisuutta yritän valaa ettei olis niin synkkäää menoa ;D;D

Yhteistyössä