Alkumetreillä 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sinililja

Vieras
Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 24+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08
Hillitön Hilda 27/30 TJOT 04/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08, +04/08
minisun 25+27 09/07 +04/08
karamelli83 25+25 01/08 +04/08

Jännäyslista:
Angelique1 12-14.5
Liisaleena 23.5.
Sinililja 28.5.

Minä mieluusti tulisin tänne teidän kanssa bongailemaan oviksia, kehittelemään raskausoireita ja testailemaan, mutta mun mies ei suostu yrittämään lasta vielä :D Liian järkevä tapaus se on...

No ehkä jännäilemme yhdessä sitten, kun te lähdette yrittämään pikkukakkosta/-kolmosta/mitä lie.

Mutta kiitos visiitistä kuitenkin Tilliäinen! Ja tervetuloa vaan tänne, jos miehen järki pettää.. ;)

Huhuuu....??? Kirjoitelkaa nyt joku jotakin, mulla on tylsää..

Oispa jo viikonloppuu.. tai kesä! Hassua, miten siellä Mimonalla satoi lunta, kun me täällä etelässä paistateltiin vähissä vaatteissa auringossa. Keväällä on kyllä kivaa asua täällä etelässä, mutta teidän pohjoisen talvesta olen kyllä kateellinen.

Taidan mennä kahville.

T. Sinis, joka koittaa itsekseen löpistä jotain turhanpäiväistä..

No heip!

Sori, en ole jaksnut yhtään käydä kirjoittelemassa. On ollut yhä jatkuvaa pahaa oloa. Eilisillasta lähtien (kopkop, koputan puuta), ei ole koko ajan tarvinnut olla vessan lähellä ja olen jopa syönnyt muutakin kuin omenaa ja tuoremehua. Nyt vaan väsyttää kuin olisin valvonut koko yön, enkä edes katsonut jääkiekkoa!!

Mimona, ruusu sulle ja hirmuisen ihanat "kesälomailut"!:)

Täällähän on A:lla aikas jännät paikat jo..pysytkö sukissasi?

Olen nimennyt itseni pirttihirmuksi, kun olen raihainnen väsynyt nainen joka on koko ajan vain sohvan pohjalla..:)

Melli rv8+0

ainiin, nyt kaikki muutkin "vauvakävelyä" harrastamaan!!;D

Hiljista on...

Juu Karkki, en pysynyt sukissani! :) Eilistä viestiä ennen olin käynyt tekemässä one step-testin, mutta negaahan se näytti. Viestin kirjoittamisen jälkeen käväsin uudestaan vessassa ja vilasin siinä pesukoneen päällä edelleen lepäävää testiä ja siihen oli ilmestynyt haamu. Sen takia menetinkin yöuneni, koska tämä tulos oli hiinä-ja-hiinä sen puoli tuntisen sisällä, mutta oli kuitenkin. Tänään sitten ryntäsin heti apteekkiin ja äsken tein apteekin oman raskaustestin ja ja hiukan tummempi haamuhan siihen ilmestyi.

Mä en nyt tiedä kuinka päin olisin!!! IIIIIK!

Jee!!! Onnea A!!! Tulihan se toukoplussa sieltä! Mahtavaa! Nyt toivottavasti vedät imussasi jonkun meistä tuonne odotuspuolelle, sehän täällä on ollut yleensä tapana :) Voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi, jos muita ei ole.. Hienoa! Ja voin hyvin kuvitella, että olotila on hiukkasen epätodellinen.. IIIIIK täältäkin!! :)

Sinis

Mä odottelen muitakin mukaan, ilman muuta. Ja en kyllä vielä oikein uskalla siirtyä tuonne toiselle puolelle... Pelottaa niin älyttömästi, kun se edellinen raskaus oli mulla tuulimuna, vaikka sanovat että on epätodennäköistä, että se toistuisi... MUtta on niitäkin, joilla on toistunut.

Oli muuten eilen töissä hassu tilanne, kun palaverin jälkeen yksi työkaveri sanoi siinä kaikkien kuullen miettineensä, että musta (siis minusta) tulisi hyvä äiti... Vastasin jotain ympäripyöreää ja toisaalta mietin, että tietäisittepä vain! :) No mutta siitä juttu lähti etiäpäin ja yksi toinen työkaveri kertoi, että hänellä oli yhdessä raskaudessa tullut normaalisti 2 kuukautiset ja kun hän oli viimein tajunnut odottavansa, olikin jo 4:llä kuulla raskaana.

A

Onnea Angelique! :)) Toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Todellakin toivoisin, että se mies menettäisi hieman sitä järkeään... Täytyy yrittää tartuttaa siihen vauvakuume, kun lähipiiriin syntyy pari lasta tässä kesällä. Hmm hmm. ;)

Voi että A!!! Onnea hirmuisesti! Nyt kovasti tarrasukkia mukaan, että kyytiläinen kestää matkassa ja että peukut pystyyn, että eläjä on oikeassa paikassa ja elävä!
Voih, olipa ihana lukea taas pitkästä aikaa plussauutisia!!!

Meinasitko käydä varhaisultrassa? Siellä ainaki vois sitten mahdollisimman aikasessa vaiheessa poissulkea kohdunulkoisen ja sen tuulimunan... Hyvä kuitenkin, että lääkäritkin jo sillon viimeksi on sanoneet, että tuulimuna tuskin toista kertaa peräkkäin tulee! Eli tuskimpa tulee :)

Hertta 9+0

Kiitos, kiitos :)

Juu, aion mennä varhaisultraan. Kattelinkin jo, että missä tässä lähellä olisi mahdollista mennä. Mutta jos sitä nyt odottelis vielä viikon, ennekun edes tilailee mitään aikaa mihinkään.
Ihan mieletön ja epäuskoinen fiilis. :)

Juu, sinne rv6+0 kantsii ainakin ootella, sit kun on mahdollista se syke nähdä. Jossain kyl ei kuulemma oteta ultraan ennen rv7+0, mut ainaki miut otettiin vastaan "ilman mitään muttia" sillon rv6+5... Se tais olla Minisun, joka sano, et heillä eivät ois ottaneetkaan ennen sitä rv7+0, mut se näköjään siis vaihtelee.

Kovasti tsemppiä :)

Onnea kovasti Angelique! :)

En oo täällä käyny, en ees tiedä miten tänne alunperin jouduin (:D) mutta teillä on omat juttunne kun moni kuitenkin esikoista kuumeilee, niin mie hiippailen muualle häiriköimään. :P

Mutta hirmuisesti plussaonnea kaikille ja mukavaa kesää (toivottavasti masua kasvatellen)!

Äläs nyt Hilda katoa mihkään, onhan mullakin jo yksi napero kotona. Vähiin täällä käy porukka, mutta sehän on vaan positiivista. Mitä mieltä olette, pitäiskö tehdä joukkopako johonkin muuhun ketjuun, tai alkaa rekrytoimaan tänne lisää kirjoittelijoita? Ketjun nimikään ei taida oikein osua enää kohdalleen :) Eniten toki toivotaan, että päästäis koko poppoo tuonne odotuspuolelle jakamaan ajatuksia.

Joko saa alkaa raskausoireiden bongailun kun oviksesta on 3-4 päivää? Vähän on ollut sellasta kiristystä/painon tunnetta alavatsassa :)

Liisaleena, mulla alkoi tuntumaan vatsanpohjassa jotain jo heti oviksen jälkeen... Ehkä jotain suolistokaasuja ;) Eli pongaile vain niitä oireita, mä varaan teille paikkoja tässä toukojunassa...

Vau:n laskuri antaa mulla la 26.1.09 ja että nyt ois menossa rv4+6, tekay taas antaa la 24.1.09 ja rv 3+6, helistin antaa la 23.1.09 ja rv siinä ei näykkään. Tää on vähän paha, kun mun kierto on alkanut oleen niin epäsäännöllinen (26-36) niin en tie kuinka pitkän kierron noihin laskureihin laittais.

Oiskohan hyvä laittaa sit keskivälistä se 30 päivää? Jos sen mukaan sit laskis... Tai jossainhan pystyy laskemaan oviksen mukaan sen LA:n...

Mikäs täällä on nyt jännäystilanne? Eikö listaan löytyis vähän nimiä lisää?

Jännäyslista:
Liisaleena 23.5.
Sinililja 28.5.

A jouti listalta jo pois... :) Ja Liisaleenalla ei ois enää kauaa... Kylhän niitä oireita voi alkaa ilmaantumaan ainaki siinä 6-7 päivää oviksesta -tienoilla, kun sillonhan on kiinnittymisajankohdat käsillä, jos siis hedelmöitys onnistunu...

Hertta 9+1

morjens!
Lomalta palannut! Huh että on motivaatio nolla lähtee huomenna taas kuudeksi töihin. Vähän on myös sisäinen kello sekasin ku vielä kukun täällä. Hei mutta hienoja uutisia saatiin, mahtavaa Angelique! Paljosta onnea!

Omaa napaa vähäsen: Lomallakaan siis ei hormonitoiminta normalisoitunut ja siis tällä hetkellä vietetään kp 67 tai jotain sitä luokkaa. Huomenna soittelen hedelmättömyysklinikalle kunnon tutkimuksiin. Ainakin ultra ja kierron kartotus ja varmaan jotain pillereitäkin toivoisin että menkat saatas alkamaan. Hieman harmittaa tilanne mutta toisaalta jotenkin kiva saada asioille vähän vauhtia ja epätietosuudelle kyytiä. Riippuu tietysti mitä se lääkäri mulle sanoo/määrää mutta ehdottomasti aion vaatia että jotain tehdään. Pelottaa jo valmiiksi sellaset et "oota rauhassa menkkoja" tai "ei tälle voi mitään tehdä kuin odottaa". Toivottavasti ei yksityisellä sellaista kuulisikaan.
Meitä (tai ainakin mua) on alkanut myös vaivaamaan miehen simppojen tilanne ja varmaan nekin olis hyvä tutkia jos lääkäri katsoo aiheelliseksi. Yritystä takana alle vuosi ja nyt jo siis pakko ottaa asken kohti hedelmättömyyshoitoja/tutkimuksia. Tavallaan pelottaa mutta tavallaan on huojentunut ja toiveikas. Eipähän se tästä enää huonommaksi voi mennä?! Jotenkin alusta asti on ollut tunne että tämä ei helposti tule ja aloinkin jostain syystä heti lueskelemaan noista lapsettomuusjuttuja....varmaan joku aavistus tuli :D Mutta nyt kokeilen tuota sänkyä jos se vaikka auttais mut nukahtamaan...tulee piiiiitkä päivä huomenna!

Hirmuisesti onnea Angeliquelle!:)Tervetuloa odotuspuolelle!:)
Tänne ei mitään erityistä.Tänä aamuna oksensin ekan kerran,ruoka vaan tuli ylös.Muuten olo on ollut ihan hyvä.Tosi väsynyt olen ollut varsinkin iltaisin.Päivät töissä menee mutta iltaisin ei jaksa tehdä oikein mitään.
Neuvolassakin olin ekan kerran viime viikolla mutta eipä siellä mitään uutta kauheesti tullut.
Plussatuulia kaikille!:)

mminttu, onko sulla aina ollut kierrot noin pitkiä? Ihan niistä ajoista asti, kun menkat ekan kerran alkoi? Vai vasta pillereiden lopetuksen jälkeen (mikä siis söit pillereitä)?

ulkopuoliselle: Tämä on eka kerta kun näin pitkä kierto. Löysin vanhoja lappuja mihin olin merkannut kierrot ennen pillereitä ja ne ihan normaaleja 25-36 välillä mutta nyt pillerien jälkeen vähän heitellyt (kp:t 34, 48, 36, 33 ja nyt tämä loppumaton kierto). Ihme juttu! Sain vieläpä itteni todella pahalle tuulelle kun soittelin yksityiselle ja eka mahdollinen aika oli vasta 3 viikon päästä! Meinaan soitella huomenna vielä perhesuunnitteluun mutta siellä taitaa olla kyllä samanlaiset jonot kun tänään en puolen tunnin soittelun aikana päässyt kertaakan läpi. Noh mutta onneksi mies jaksaa kannustaa, itellä alkaa kypsyttään todella paljon. Kaiken pahan lisäksi mahaa turvottaa niin saatanasti että vituttaa oikeen. Sori tooosi negatiivinen päivä.