M
mitä tehdä,neuvoja ?
Vieras
Mitä tehdä asialle kun mies ei ymmärrä että pienessä kuudenkymmenen neliön kämpässä ei rällätä ja "riehuta" humalassa kun minulla on viikonloppuna töitå. olemme valitettavasti olleet jo yhdessä n.23 vuotta. Suhde on suoraan sanoen yhtä "hel""ttiä ja nyt se on mennyt siihen pisteeseen että työni kärsii. Teen siis vuorotyötä jossa on noin joka toinen tai riippuen vähän niin joka kolmas viikonloppu töitä. Mies on alkoholisti jolla on pyrkimys juoda humalaan itsensä joka viikonloppu,mutta mutta...hän ei anna minulle rauhaa nukkua vaan tahallaan tömistelee ja puhuu skypessä kun minun pitäisi aamulla herätä viiden aikaan ja töihin lähtö kutsuisi. Meillä on myös kaksi kissaa joten makkarin ovea on mahdotonta pitää kiinni koska kissat raapivat ovea yöllä. Mitä ihmeessä teen noitten viikonloppujen suhteen? en jaksa en olla töitten jälkeen rättiväsynyt ja töissä työni kärsii koska meinasin tänäänkin melkein nukahtaa töitteni ääreen. Tämä ei voi jatkua. Olen miehelleni ehdottanut jospa voisi olla vähemmällä juomisella mutta ei halua edes olla. Hänen jatkuva kiukuttelunsa siitä kun hän ei saisi omassa kodissaan ryypätä silloin kun haluaa alkaa olla jo liikaa. Todellisuudessa haluan eron ja ottaa kissat mukaan uuteen asuntoon missä saa rauhassa lähteä töihin ja nukkua rauhassa. Onko vaihtoehto unilääkkeet ja lääkärin kanssa keskustelu?