Jotenkin naurettavaa ja törkeää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The Titityy

Vieras
Olen siis hoidossa päihdeklinikalla ja minua hoidetaan siellä läheisriippuvuuden takia, ei alkoholismin.

Nyt ollaan oltu viikonloppu lomalla kotona, kuukauden kuntoutuksen jälkeen.

Pe. iltana tuli sossut hakkaamaan ovea yhdentoista aikaan, me oltiin jo nukuttu pari tuntia.
Ne tosiaan pieksi ovea ja poliisi väläytteli taskulampulla ikkunaan kun meni aikaa että avasin.
En uskaltanut avata heti kun ihmettelin että ketä siellä on.

Puhalluttamaan tulivat kun lomalla ei siis saa ottaa alkoholia.

Tuntui vaan niin törkeältä että ovea hakataan ja ovikelloa pimpotetaan ihan hermona tuohon aikaan.

Koko viikonloppu on oltu puhelinyhteydessä sossujen kanssa.

Eilen kävivät päivällä puhalluttamassa ja vielä meinasivat illalla käydä.
Minä odotin ja odotin ja viivästytin saunaa.
Lopulta soitin että ei tarvi enää tulla, me halutaan saunaan ja nukkumaan rauhassa.

Soittivat taas tunti sitten ja kuulostelivat äänestä tarviiko tulla.

Me ollaan pojan kanssa flunssassa ja kuumeessa ja nukutaan paljon.
Tuntuu ihan häirinnältä moinen kyttäys.

:headwall:

Kannattaiskohan sitten huomenna vähän jutella siellä, ettei tartte ihan tohon malliin kyttäillä. Jos sulla ei ole hoidon syy edes päihteet. Ja jos sulla on vielä pieniä lapsia niin voisivat vähän korrektimmin hoitaa tonkin asian.

johan taas järjenjättiläiset olleet asialla. kuinka monessa taaperoperheessä ei nukuta 23 aikaan :headwall: :headwall: jos multa olisi pojat heränneet siihen hyökkäykseen niin oisin varmasti raivostunu niin et olisivat saatana itse saaneet nukuttaa ne takas |O |O

sossuilla mennyt puurot ja vellit sekasten pahemman kautta :( Eiks ne tiedä mitä varten sä oot kuntoutuksessa? Jaksamisia sulle, ja toivottavasti paranette pian flunssasta

Hei! Koen itseni lievästi läheisriippuvaiseksi. Voisitko kertoa millaista sinun läheisriippuvuus on, kun tarvitset siihen hoitoa? Ei ole pakko kertoa, mutta itse vaan en koe omaa läheisriippuvuutta niin vakavaksi, että tarvitsisin hoitoa, mutta mitä jos tarvitsenkin.. millaista hoitoa siihen saa ja auttaako se?

Selitinkin niille kävijöille että miksi olen hoidossa ja mainitsin myös että onpas kivaa kun tulette tähän aikaan..

Virkainto taisi olla päällä, oli nuoria sossuntanttoja.

Omasta halusta hakeuduin hoitoon kun oli paha olla.

Poliisi kai matkassa sen puhalluttamisen takia..?

Tiedän tapauksen joka on sekä alkoholisti että läheisriippuvainen (ja siksi hyysää toista alkoholistia ). Mites tommosessa tapauksessa ohjataan hoitoon? Pitäskö sen ensin tajuta oma juomisensa, vai oma läheisriippuvuutensa?

Kieltämättä kuulostaa oudolta, varsinkin kun luulisi, että poliisillakin muutakin tekemistä olisi, mutta sun hoidon onnistumista siinä varmaan tavoitellaan. Mutta musta olisi hyvä, että tällaiset asiat käsiteltäisiin ennen lomaa. Olisihan se hyvä tietää jo etukäteen, että tällaisia tarkastuksia tehdään, jolloin jotkut saattaisivat jo sen takia jättää ottamatta alkoholia. Juttele ihmeessä kun palaat lomilta. Ja tsemppiä toipumiseen!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei! Koen itseni lievästi läheisriippuvaiseksi. Voisitko kertoa millaista sinun läheisriippuvuus on, kun tarvitset siihen hoitoa? Ei ole pakko kertoa, mutta itse vaan en koe omaa läheisriippuvuutta niin vakavaksi, että tarvitsisin hoitoa, mutta mitä jos tarvitsenkin.. millaista hoitoa siihen saa ja auttaako se?

http://www.healingeagle.net/Fin/Irene/Cofam.html

Minulla on todella pahana.
En selviä eroista, masennun niin että menen toimintakyvyttömäksi jne.

Nyt en millään jaksaisi kertoa enempää omastani. Anteeksi. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:
Selitinkin niille kävijöille että miksi olen hoidossa ja mainitsin myös että onpas kivaa kun tulette tähän aikaan..

Virkainto taisi olla päällä, oli nuoria sossuntanttoja.

Omasta halusta hakeuduin hoitoon kun oli paha olla.

Poliisi kai matkassa sen puhalluttamisen takia..?

ei sun tarvii tollasta sietää, ota huomenna puheeksi kun menet sinne takaisin.. sinähän et ole mitään pahaa tehnyt vaan yrität saada itsesi kuntoon... voimahaleja

Uusimmat

Yhteistyössä