A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Odota niin kauan, että se ryyppyputki alkaa ja soita sitten?
Ryyppää tällä hetkellä, aloitti kun kesäloma alkoi. Pentu oli ollut hällä pari päivää.
No siinä tapauksessa voit varmaan soittaa heti. Et kai siinä mitään häviäkään?
Tod.näk. soitan huomenna. Pelkään vaan että saan äijän vihat päälleni. Todella hankala ja pelottava tapaus.
Mutta mistä se voi tietää että sä olet soittanut?
Mitä netistä katoin noita eläinsuojelujuttuja, niin ei vissiin voi nimettömänä tehdä ilmoitusta. Ja poika vähintään arvaa että ilmoittaja olen minä, kun häntä tästä asiasta ripitin voimakkaasti. Ja varmana minut ilmiantaa isälleen,ettei häntä ainakaan syytetä. Eihän sitä sais omaa napaa ajatella,mutta... Minä en kuulemma eläinten pidosta tiedä mitään, niin ei poika ottanut kuuleviin korviinsa. Pattitilanne.
Voihan tietysti olla, että ainakin "alkuhuuman" ajan koira hoidetaan ihan kelvollisesti? Jos seurailet tilannetta vähän aikaa ja annat pölyn laskeutua hieman ja katsot mihin suuntaan se koiranhoito oikeen menee?
Ja jos alkaa niitä huolestuttavia piirteitä löytymään, niin otat yhteyttä eläinsuojeluvalvojaan? Ilmoituksen tekijähän on sitten voinut olla vaikka naapuri tai jotain?
*juonittelee, koska sodassa, rakkaudessa ja eläinten hyvinvoinnissa on kaikki keinot sallittuja*
Täytyy vain toivoa parasta,että hoitaa kelvollisesti tai on ainakin tähän asti hoitanut jos koira saadaan pois.Mutta kun ite tyyliin kulkee kakkoset housuissa pitkin kyliä, niin kuinkahan tulee koira hoidetuksi. Hirveä tilanne etten sano. ja vaikka putki nyt loppuisikin, niin aina se vääjäämättä alkaa uudestaan. Olen niin kahden vaiheilla,että vaatiiko puuttumista heti vai voiko vielä seurata tilannetta. Ehkä joku naapurikin voisi huomata kun rivarissa asuu.