Alkoholista ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuire

Jäsen
25.10.2004
419
0
16
Meille ilmaantui niin korkea konjakkipullo miehen synttäreiden aikaan ettei se mahdu pystyssä kaappiin.
Mulla kun ei ole oikein käsitystä mitä tolle nyt pitäis tehdä niin kertoisiko joku joka tietää.
Voiko sitä säilyttää poikittain? Tai voiko sen laittaa kylmäkellariin niin ettei se siitä kärsi?
Tässä siivoilun yhteydessä tuli vaan mieleen kun en tykkää että se tossa kirjahyllyn päällä kököttää.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
miksei voisi laittaa poikittain? juokaa pois...

Siis meillä ei oikein kulu noi prosenttijuomat. Mä en ole koskaan juonut kotikaljaa vahvempaa eikä miehellekkään taida maistua kun edellisetkin synttäripullot on tallessa. Vanhin kymmenen vuoden takaa. Saunakaljan saattaa joskus ottaa, mutta aika harvoin senkin.

Mulla olis sellanen käsitys että joku juoma pitää pitää lappeellaan, sillä mä tässä kyselen, ettei menis väärän säilytystavan takia pilalle kumminkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
No onko sillä väliä vaikka menee pilalla, jos sitä ei kuitenkaan juoda?!

No ei mulle toisaalta ole väliä, mutta jos joskus sattuu että olis vaikka sellanen vieras jolle mies tahtoisi tarjota...
En tahtoisi kumminkaan pilata sitä väärällä säilytystavalla.
Meneekö se pilalle jos sen vie kylmään kellariin?

Alkuperäinen kirjoittaja tuire:

No ei mulle toisaalta ole väliä, mutta jos joskus sattuu että olis vaikka sellanen vieras jolle mies tahtoisi tarjota...

http://www.alko.fi/fi/220EA53FDBA002E8C22574F000436223?opendocument&src=1,1

Olisko tosta mitään apua?

Alkuperäinen kirjoittaja Elinan äiti:
Hei,
jos te ette sitä juo niin ei sitä kannata 10v säilytellä mahdollisia vieraita varten. Viekää vaikka appiukolle, kaverille tai kaatakaa viemäriin.

Appiukot on molemmilla jo kuolleet, jos ei se säily niin varmaan mies voi viedä sen vaikka töihinsä jollekin.

Ei tästä kannata sen kummempaa stressiä ottaa, tuli vaan tässä pölyjen pyyhkimisen aikana mieleen..

Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuire:

http://www.alko.fi/fi/220EA53FDBA002E8C22574F000436223?opendocument&src=1,1

Olisko tosta mitään apua?

Kiitos =) meillä onkin tänään viemäriin kaatopäivä, on muutamia viinipullojakin ja muuta mitkä ei kestä eikä mitään ole säilytetty pimeässä.