Alkoholi pistää rintaan?? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cheer115-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cheer115-

Jäsen
26.12.2011
156
0
16
Juu eli siis mulla on ollut jo yli kahden vuoden ajan tällainen vaiva, että kun AINA kun juon alkoholia, niin ennemmin tai myöhemmin illan aikana alkaa pistää rintaan, siis koko rinta kehä sattuu, samoin ylävatsa, ja kipu säteilee joka paikkaan. n. 3 kertaa olen sen vuoksi joutunut soittamaan ambulanssinkin, ja on annettu suun kautta puuduttavaa litkua, joka sitten on tuon sietämättömän kivun lopettanut.

Niinä kertoina kun en ole ambulanssia soittanut, tai mennyt päivystykseen, olen joutunut syömään vatsani aivan täyteen ruokaa, ja sen jälkeen on helpottanut. Veden juominenkaan ei auta. Syöminen on ollut tähän asti ainut joka on lähes aina helpottanut. Ongelma onkin se, että sän jälkeen kun olen syönyt itseni aivan täyteen, niin minua ei enää kiinnosta juoda. On tosi harmillista lopettaa ilta jo muutaman hassun oluen jälkeen, kun tuon rinta pistoksen jälkeen ei enää vain maistu, johtuu varmaan siitä kun on pakko syömisen vuoksi vatsa aivan täynnä, ja osittain pelkään että kipu uusiutuu.

Nyt sitten toissa vklp kaveri (jolla sama ongelma) antoi minulle baarissa 2 rennietä, ja auttoivat alle vartissa! Kipu hävisi, ja pystyin jatkamaan juhlintaa, eikä kipu enää uusiutunut. Nyt on sitten huomiseksi (juhlimme vappua..) ostettuna paketti rennietä. Ette uskokkaan miten vapauttava olo on, kun ei enää tarvitse lopettaa iltaa kesken, eikä poistua baarista kesken kaiken syömään/kuljettaa omia ruokia mukana.

Mietinkin, että onkohan se sitten närästystä mitä tuo kipu on, kun rennie kerran auttaa? Minua närästää silloin tällöin muutoinkin, kun vain alkoholin yhteydessä, mutta se on erinlaista. Silloin polttelee ruokatorvea tosi kipeästi, ja röyhtäyttää. Mutta alkoholin yhteydessä sattuu ihan sietämättömästi rintakehään, ja kipu säteilee koko ylävartaloon.

No täälläpä huutelee ketjun aloittaja näin 2 vuoden jälkeen julkaisusta. Nämä oireet siis jatkuivat kuukausia julkaisun jälkeen, ja viimein löytyi syy: sappikivet. Sappirakko leikattiin kokonaan pois vuosi sitten ja sinne katosi kivut. Enää ei alkoholia juodessa ole leikkauksen jälkeen koskaan tullut mitään oireita. :)

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Siis jos puhutaan oikeesta ryppäämisestä, ei näistä pikkutyttöjen pari siideriä ja baariin ja siellä 3 siideriä ja pitserian kautta kotiin "ryyppäämisistä" niin sehän on ihan normaalia et rintaan pistää, oksettaa, paskattaa ja pelottaa joten turha huolehtia

Mulla kävi vuosia sitten kossun kanssa aina niin että alkoi pistää suurin piirtein tuohon kohtaan missä rintsikan olkain menee ja ahdistaa henkeä.
Tämä tuli vain kossusta, esim suomi viina ei aiheuttanut mitään oireita.

Yhteistyössä