H
Help!
Vieras
Nyt olen ihan pihalla: olen pari kuukautta seurustellut mukavan tyypin kanssa ja kaikki on mennyt oikein hyvin. Olin jo ajatellut, että noin ihanaa miestä ei olekaan olemassa.
Mutta, eilen sattui pöyristyttävä juttu: Mies lähti käymään kioskilla ja oli jättänyt salkkunsa sängylle. Rupesin ottamaan päiväpeittoa pois ja salkku putosi lattialle ja avautui ja siellä papereiden alla oli kahdet naisten alkkarit!!
Ensin ajattelin, että jösses, se on ostanut mulle lahjaksi ne, mutta tarkemmin katsottuani, ne ei kyllä ollut mitkään uudet.
Hei miehet! Oon ihan pihalla nyt, en tietenkään uskaltanu hiiskuakaan asiasta miehelle. Miksi mies (fiksu, johtavassa asemassa firmassa, jos se mitenkään tähän liittyy) pitää käytettyjä naisten alkkareita työsalkussa?? Onko se joku perversio, osaako joku selittää?
Nyt kuumeisesti mietin, mitä keksisin täksi illaksi, kun en todellakaan haluaisi tavata ennenkuin tiedän minkä asian kanssa olen tekemisissä, jonkun fetissin vai?
Mielipiteitä, kokemuksia, pliis!
Mutta, eilen sattui pöyristyttävä juttu: Mies lähti käymään kioskilla ja oli jättänyt salkkunsa sängylle. Rupesin ottamaan päiväpeittoa pois ja salkku putosi lattialle ja avautui ja siellä papereiden alla oli kahdet naisten alkkarit!!
Ensin ajattelin, että jösses, se on ostanut mulle lahjaksi ne, mutta tarkemmin katsottuani, ne ei kyllä ollut mitkään uudet.
Hei miehet! Oon ihan pihalla nyt, en tietenkään uskaltanu hiiskuakaan asiasta miehelle. Miksi mies (fiksu, johtavassa asemassa firmassa, jos se mitenkään tähän liittyy) pitää käytettyjä naisten alkkareita työsalkussa?? Onko se joku perversio, osaako joku selittää?
Nyt kuumeisesti mietin, mitä keksisin täksi illaksi, kun en todellakaan haluaisi tavata ennenkuin tiedän minkä asian kanssa olen tekemisissä, jonkun fetissin vai?
Mielipiteitä, kokemuksia, pliis!