Alkkarit salkussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Help!

Vieras
Nyt olen ihan pihalla: olen pari kuukautta seurustellut mukavan tyypin kanssa ja kaikki on mennyt oikein hyvin. Olin jo ajatellut, että noin ihanaa miestä ei olekaan olemassa.

Mutta, eilen sattui pöyristyttävä juttu: Mies lähti käymään kioskilla ja oli jättänyt salkkunsa sängylle. Rupesin ottamaan päiväpeittoa pois ja salkku putosi lattialle ja avautui ja siellä papereiden alla oli kahdet naisten alkkarit!!
Ensin ajattelin, että jösses, se on ostanut mulle lahjaksi ne, mutta tarkemmin katsottuani, ne ei kyllä ollut mitkään uudet.

Hei miehet! Oon ihan pihalla nyt, en tietenkään uskaltanu hiiskuakaan asiasta miehelle. Miksi mies (fiksu, johtavassa asemassa firmassa, jos se mitenkään tähän liittyy) pitää käytettyjä naisten alkkareita työsalkussa?? Onko se joku perversio, osaako joku selittää?

Nyt kuumeisesti mietin, mitä keksisin täksi illaksi, kun en todellakaan haluaisi tavata ennenkuin tiedän minkä asian kanssa olen tekemisissä, jonkun fetissin vai?

Mielipiteitä, kokemuksia, pliis!

Taidanpa itsekin alkaa pitämään sellaisia salkussani, vähän samaan tyyliin kuin olen tallettanut kännykkääni naisten nimiä ja puhelinnumeroita.
Koska jos saisin sitä kautta selville, että uusi tyttöystäväni olisi tutkinut salkkuani/kännykkääni, minun olisi helppoa saada hänet siitä kiinni. Kukapa haluaisi olla sellaisen kanssa joka tonkii toisen tavaroita?

Hyvää siinä oli se, ettei ne olleet miesten kalsarit. Aika monilla on pieniä pervoiluja, ei kannata huolestua. Mutta älä nyt maitasi myy tämän miehen takia ihan vielä ;))))

No mulla on muutamat likkojen pikkarit annettu...ja antajat sano että jotain muistamista kundille..ja mikäs niitä muistelemassa..=)Mut toi mies on tainut muistella töissäkin..=)

Minulle tämä ei ole vitsi, vaikka täysin kornilta kuulostaakin.

Ja en ole ""tonkivaa"" tyyppiä lainkaan, salkku oli ilmeisesti huonosti suljettu ja pudotessaan siis aukeni ja ne alkkarit nyt sitten näkyi siinä. En usko, että kukaan mieskään olisi jättänyt tarkemmin katsomatta, jos minun laukustani pilkistäisi miesten kalsongit. Ei se ole sairaalloista mustasukkaisuutta!

Kellään ei taida olla kokemusta samasta ilmiöstä? No, täytynee alkaa tarkkailla tilannetta, jos ne housut vaikka välillä vaihtuu. Mutta mitä kicksejä normaali mies saisi vanhoista alkkareista???

Ehkäpä siellä se saakelin kiihottava pimpulan tuoksu kiinnostaa...ja hyvät muistot..mutta toi salkussa pitäminen kyllä arveluttaa...teeppä näin että sanot että noi vanhat lähtee ja sit otat jalastas aivan mahdottoman seksikkäät pikkaris pois jossa on sun kiima mehut muhinut...ja annat sille..sanot et muitten tuoksuja et enään kaipaa...=)
Tälläsillä pikku tempuilla te naiset saatte pidettyy meidät ittellänne...samanlailla kun meidän pitää pikkujuilla muistaa teitä neidit...mut me äijät ollaan vaan niin helpolla kiedottavissa pikkurillin ympärille..jos naiset sais hulluiks ittensää..ku riisusi vanhat kalsarit jalasta..ja antais muijalle..=)

Mulla oli aikanaan työkaverina mies, noin 40 v, joka oli mukava kaveri. Yritti piirittää mua kovasti, vaikka olin 20 v nuorempi. Melkein jo suostuin lähtemään konserttiin, kun kuulin yhdeltä miestyökaverilta, että se kuskaa naisten pikkareita salkussaan. Oli esitellyt niitä jossain saunaillassa ja kundeilla oli ollut pokassa pitämistä.

Vähän mua kyllä alko ällöttää, en minä haluais tollasen kanssa styylata. Tai sitten se vaan himoitsi mun alkkareita.

Mieti tarkkaan, haluatko jatkaa seurustelua. Joku raja sentään...

Minusta tuo on epäilyttävää. Tyttäreni (15 v) kertoi, että jollain heidän nettisivuillaan (chat?) joku mies kovasti pyytelee näitä teinityttöjä lähettämään käytetyt alkkarit hänelle. Maksaisi kuulemma jotain 5-10 euroa per pikkari.

Oiskohan halvempaa lähettää omat käytetyt sille sen sijaan, että pesee niitä? Ei kait se huomais saavansa nelikymppisen muijan housuja teinitytön sijasta vai oisko niissä eroa?

Heti huomenna tämä tyttö lähtee alkkarikauppaan. Ostan takarontin täyteen stringejä ja pikineitä ja kierrätän ne päällä muutaman minuutin ajan ja myyn kovaan hintaan! Jos miehiltä saa manit bois noin helpolla niin helkkari. Sehän ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa!

Joku epäili alkkarien olevan kaatamiensa naisten; vain kaksi??
Mitäs jos hän on vain niitä haistellut?
Kieltämättä naisen huumorintajua koetellaan. Hauska juttu.
Heitä pikkarisi näyttävästi roskiin ja sano, että et viitsi enää niitä pestä. Katso häviääkö ne sieltä. Sitten sinunkin kalsarisi on salkussa, ja parhaassa tapauksessa, ne muut lentävät pois.
Vaikka luulisi moisen leikin loppuvan, kun saa vapaasti..

Jotenkin se miestä kiihottaa, minun repussani ei kulje naisten alusvaatteita, toistaiseksi:)

Oletinhan, että pari viimeisintä saalista oli vielä salkussa. Tuskin kukaan niitä kaikkia siellä säilyttää, jos niitä on paljonkin. Näitä kahta hän ei vain vielä ollut ehtinyt siirtää pois.
Toinen vaihtoehto on, että keräilyharrastus on vasta alussa ja saalista on kertynyt ainoastaan nämä kaksi. Ap olisi ollut kolmas, mutta piti varmaan huolen alkkareistaan huomattuaan jutun.

Yhteistyössä