@mavli, onpas kurjaa että teille tuollainen diagnoosi osui. Aika kohtuuttomalta nämä jutut joskus tuntuu.
Voimia kovasti, ja toivottavasti tosiaan löydät vertaistukea vaikka sitten ulkomaisilta sivustoilta. Hienoa kuitenkin kuulla, että sairaus voi iän myötä helpottua, toivotaan kovasti että teillekin kävisi niin! Ja onnea pienelle ryömimistaidosta, se avartaa kummasti maailmaa.
Mä olen kans muussannut kasvissoseet ja muutkin ruoat ihan vaan haarukalla tai isommat määrät perunasurvimella, sillä saa vähän karkeampaa jos ei kovin pitkään survo. Sauvasekoitinta en ole enää pitkään aikaan käyttänyt, kun sillä tosiaan menee helposti turhankin sileäksi.
Täällä muuten tunnustautuu laiskamutsi, joka edelleen syöttää lapselle aika paljon kaupan valmiita purkkiruokia, vaikka ikää jo yli 1 vee. Ne on vaan niin käteviä ja helppoja, ja tietää että lapsi saa niistä suht täysipainoisen ja terveellisen aterian. Toki poika syö välillä samaa ruokaa kuin me vanhemmatkin, mutta aika usein tulee itselle tehtyä jotain niin kermaista, juustoista, suolaista tms. herkkua ettei sitä tohdi pienelle paljon antaa. Ja eri ruokaa lapselle mä en vaan jaksa ihan joka päivä laitella.
@kiuski, onpas mahtavaa että leikkaus on nyt onnistuneesti takana! Voin vain kuvitella, miten rankka kokemus sen on täytynyt olla. Ihanaa että toipuminen on edennyt noin hienosti, on nää pikkuiset vaan melkoisia pakkauksia!
Mua kans kiinnostaisi tietää, miten
@marrasmai n nukuttamishommelit sujuu, toivottavasti jo paremmin!
@MyMa kiitos kysymästä, siirto meni ihan hyvin.
Oikein muistit, vika alkio kyseessä, nyt on pakkanen tyhjä. Virallinen testipäivä on sunnuntaina, mut aion kyllä tapani mukaan testata jo aiemmin, koska tiedän kokemuksesta että mulla kyllä näkyy haaleaa viivaa jo pp6-7, jos jotain on tapahtunut. Tai no, itse asiassa testasin jo tänään (pp5), ja ihan kuin siinä testissä ois joku aavistuksenomainen häivähdys näkynyt...
Mutta mietin voisko olla vielä jäämiä Ovitrellestä, jonka pistin 11 päivää sitten? Tai vaikka nyt sitä itteään oliskin, niin tiedän että hennosta viivasta testissä on vielä valovuosi siihen, että on tuhiseva nyytti sylissä. Mut onhan tää jännää juu!