@marrasmai voi ei, vieläkö jotain uusia epäilyksiä!
Joko saitte jotain selvyyttä asiaan? Toivottavasti selkäkipu on helpottanut ja uniasiatkin alkaneet sujua paremmin.
@mavli, kiva kuulla että teillä lääke toiminut pienellä ja arki rullaa hyvin!
Toivotaan ettei leikkausta tarvittaisi eikä uusia tutkimusreissujakaan tämän enempää.
Imetysliiveistä: multa kans ääni Bravadon seamlesseille, ne on tosi mukavat päällä!
Mulla on Carriwellin liivit myös mutta jotenkin ne ei istuneet mulle ihan niin hyvin ja paljon enempi tuli sit Bravadoja käytettyä. Mulla oli myös parit Henkkamaukan halpisliivit ja nekin toimi ihan OK, mutta mulla nyt ei olekaan paljon mitään mikä sieltä voisi ulos pullahtaa.
@MyMa, mulla oli vähän samanlainen tilanne sikäli että poika olis varmaan mielellään jatkanut tissittelyä vaikka lukioon asti mutta uuden alkionsiirron takia sit lopetin imetyksen 1 vuoden ja 2 viikon iässä. Olin tosin muutenkin ajatellut, että siinä vuoden paikkeilla olis sopiva aika lopettaa, ja tuntui ihan mukavalta saada oma kroppa kokonaan itselle eikä enää tarvinnut miettiä päivän aikatauluja, vaatetusta ym. imetystä silmällä pitäen. Kyllähän se lopetus alkuun tuntui haikealta, mutta yllättävän nopeasti ajatukseen tottui, enkä ole pojasta ainakaan päällepäin huomannut että enää tissin perään haikailisi. Joskus aiemmin saattoi esim. mun sylissäni vetää paidan kaula-aukkoa ja kurkkia siitä sisään, mutta nyt imetyksen lopettamisen jälkeen ei ole sellaista enää tehnyt. Eli kaipa nuo aika nopeasti unohtavat asian ja sopeutuvat tilanteeseen varsinkin tässä iässä, jolloin elämä on muutenkin uusia jänniä asioita täynnä ja koko ajan opitaan uusia taitoja. Ja voihan sitä läheisyyttä antaa lapselle monella muullakin tavoin, halimalla ja pitämällä sylissä jne.
Meillähän jäi vähän poikkeuksellisesti päivän vikaksi imetyskerraksi päikkäreille tainnutus; aamu- ja iltatissin olin jättänyt pois jo vähän aiemmin. Mustakin tuntui aluksi ihan mahdottomalta ajatukselta, että poika nukahtaisi ilman tissiä tai ylipäätään ilman maitoa
, mutta kyllä se sitten lopulta onnistui. Siinä toki auttaa se, jos nukkumaanmenoon liittyy muitakin tuttuja rutiineja kuin se maito.
Mä en usko, että ravitsemuksellisesta puolesta tarttee olla huolissaan, jos lapsi kuitenkin saa jo muita maitotuotteita ja syö monipuolisesti kiinteää ravintoa.