Täällä niin paljon viestejä tullut, toivottavasti ei kukaan jää huomioimatta
@Caro87 Mulla oli kans paljon haikeutta imetyksen loputtua, varsinkin kun piti lopettaa ihan vaan siks että toista aletaan yrittää. Tuli syyllinen olo toisen puolesta
Mulla taas ton PAS ja limakalvo-asian kanssa ihan toisinpäin, että mä tarvin täyslääkkeellisen passin limiksen kasvatukseen, mulla ei edes saada ovista muutenkaan kovin helpolla aikaan.. Nytkin estrogeeni tehonnut hyvin.
@love- Ne luovuttamisen säännöt näyttää vaihtelevan eri sairaaloiden välillä tosi paljon. Taysissa oli mun imetysaikana, että pitää aloittaa ennen kuin vauva on 2kk. Aika rumbaa siinä vissiin on, aina pitää rinnat pestä, koko ajan steriloida jne... Ja jos tuntuu että pumppaat nyt jatkuvasti, niin ne luovutettavat maidot tulisi tietty vielä siihen päälle. Kannattaa tarkkaan miettiä. Mutta upea juttu, jos siihen jaksaa ruveta
@atvk87 tuossa kun noita teidän lapsen huutoreissuja kertoilit, niin kuulostaa aika tutulta. Kun meillä vauva oli 2vko vanha niin lähdettiin ekan kerran 100km päähän mummolaan. Ekat 50km huusi
pysähdyttiin levähdyspaikalle ja mietittiin, että ajetaanko 50km takas kotiin vai jatketaanko mummulaan
Meillä tutin hoksasi n. 2 kk iässä, ja nyt onkin vieroitus mietinnässä...
@Roxanne teidän kesä kuulostaa mukavan letkeältä
Meilläkään ei mitään suurta ja ihmeellistä ole tiedossa. Ähtärin eläinpuistoon mennään ja kauempana asuvien kavereiden luo kylään. Muuten mummoloissa, mökillä ja kotona
Miehen loma siis elokuu, sitten jääkin siitä hoitovapaalle ja mä meen töihin
@Mandala Kyllähän sitä vauvaankin voi ärsyyntyä, saat synninpäästön
Ja mä ainakin jälkeenpäin olen ajatellut, että vaikka se vauva sillä hetkellä ärsyttikin, niin ehkä sitten tavallaan OIKEASTI ärsytti joku muu; niinkuin mä esimerkiksi kestän tosi huonosti sitä, jos itselläni on nälkä ja väsy. Niin silloin ei ihmeitä tarvi, että revin pelihousuni
Kiitos kaikille pottakommenteista. Ollaan toki aikaisessa, enkä odotakaan että lapsi oppisi itsenäisesti potalle vielä vähään aikaan. Mulla olisi sellainen toive, että lasta saisi ns. pissatettua eli että saisimme pissat (ja kakat) "kiinni", eli osaisimme ennakoida että koska sitä tavaraa on tulossa, ja sitten poika potalle. Tämä vähentäisi vaippojen tarvetta. Tavallaan kyse on vessahätäviestinnästä, jonka varmaan osa ainakin tietää... Meillä tämä toimi tuossa alle vuoden vanhana kohtalaisesti, sitten itse laiskistuttiin potattamaan ja nyt homma ei ota sitten yhtään tulta. Harmittaa, kun olisi pitänyt jaksaa jatkaa potattaa lasta. Puhuttiin juuri, että taidetaan pitää nyt pieni tauko.
Muuten omia kuulumisia; meillä asuu joku esi-uhmaikäinen, voi v......!!
Raivareita tulee joka päivä moneen kertaan, suurista aiheista kuten: kun äiti laittoi vaipan roskiin, kun hupparista avattiin napit, kun äiti käänsi kävelykärryt väärään suuntaan.. Ja siitä tulee siis sellainen kurkkua myöten karjunta, ja huomaa oikein kuinka toinen tekee sellaista tekoitkuragea
Omg onneksi mies jää pian kotiin ja pääsen pakenemaan töihin
p.s. elokuun alussa PAS!
MyMa ja poju 1v 4kk