Varhaisultrassa käyty. Hyvät uutiset: kohdusta löytyi vauva ja syke. Huonot uutiset: tänään on 7+0, mutta vauvan koko vastasi viikkoja 6+1. Kehotettiin uusintaultraan viikon kuluttua, tässä vaiheessa ei voi sanoa miten tässä käy.
Kovasti voimia sinnekin! En tiedä tuosta hcg:stä, mutta eikö tuo ultra ollut vähän turhan aikaisin, eihän syke välttämättä näy vielä tuossa vaiheessa? Toivotaan maanantaille parempia kuulumisia!Voimia teille @Rusakkonen .
Meillä näyttää nyt siltä että joko keskenmeno tai tuulimuna. Hcg eilen rv 6+2 5170 ja olis pitänyt olla vähintään tuplat tosta. Ultrassa näkyi ruskuaispussi, muttei muuta. Maanantaihin asti pitää vielä odottaa ja silloin varmistetaan ultralla vielä tilanne. Kyllähän tämä elämä tuntuu tällä hetkellä sietämättömältä.
@kirsillevauva Onnea tyttölupauksesta!Terveiset ultrasta Saatiiin tyttölupaus 95 % varmuudella. Neljäs tyttö perheeseen, olen niin onnellinen! Painoa oli vauvalla 319 g ja keskikäyrällä menee, mistä olin iloinen. Terve ja kaikki raajat kohdallaan.
@odotuksenodotus, ikäviä uutisia! Toivottavasti ensi viikolla näkyy seke!!!
@BlackCat, miten neuvola?
@Karhurouvanen, oliko sinulle ultra kans tänään?
Kirsi ja pikkuprinsessa 20+0
Kiitos @kirsillevauva - laitatko joskus viela sinisella sen hanen viikkonsa ‘enkelipoika 36+1’ kuten muillakin on, koska han on poika. Jos itse lisaan, niin menee koko lihavoitus pois.@Rusakkonen, lisäsin enkelipoikasi listaan Kyynel tuli silmään sitä tehdessä, miten elämä voi olla noin epäreilu!!! Toivottavasti ruumiinavaus tuo joitakin vastauksia, vaikkei se varmasti paljoa lohduta.
Itse innoostuin osteleen prinsessalle vaatteita kirpparilta yli sadalla eurolla, ja tänään tulee sänky ja sitteri. Yritän maltaa, etten kokoaisi sänkyä ihan vielä