@Domi joo on tää tosi haastavaa. Yritän nojata noihin prosentteihin, kuinka sykkeen näkymisen jälkeen keskenmenoriski on tosi pieni. Mutta; jos mä oon 23-vuotiaana jo jäänyt lapsettomaks ja 3x ivf epäonnistunut niin kyl mä sit mahdun tässäkin pieniin ja synkkiin prosentteihin
no toivottavasti ei! Ja ihan tyhmää et joudutte oottamaan äitiyspakkausta vielä.
Mä uskon et haluis jo päästä hypistelemään kaikkee ihanaa mitä siellä sit tuleekaan
@gemmy helpottavaa kuulla tosiaan et muillakin ollu kipuiluja. Oliks sulla vuotoja? Tänään ei oo koskenu *koputan puuta * mikä on rauhoittanut, mut tää ärsyttävä tiputtelu vaan jatkuuu
riittäis tätäkin lystiä jo! Ja tsemppii sinne itkuisuuden keskelle! Väsymys tekee kyl paljon mielialallle. Ite oon helposti masennukseen taipuva ja huomaan et jos on ollu työkiirettä ja lyhyet ja huonouniset yöt niin itkettää kahta kauheammin! Mikä vauvakampöeiden hankinnassa ahdistaa? Siis on hankalaa kuvitella et vauva tulee vai ettei uskalla vaan edetä niin pitkälle ajatuksissa et kohta hän on täällä?
@Senjas hui!! Joo kyl mun pää räjähtää jos tää vuoto tästä yltyy
onneks tää on toooodella pientä * koputan taas puuta*, just ja just pikkareihin tulee väriä jos sitäkään. Tönkimällä sit niitä klönttejä ilmaantuu
oliko sulla sit kipuilua ollenkaan? Ihana et kaikki ollu hyvin ja alkaa semiturvalliset viikot olla teilläkin
@BlackCat oikeesti tosi helpottavaa kuulla! Ikävä tietty et muutkin joutunu kärsimään, mutta luo turvaa kyllä ittelle! Kysyitkö koskaan mistä ne kivut ois voinu johtua? Ihanat viikot teilläkin menossa
ja noi sydänäänet!! Olin niin haltioissani jo siellä varhaisultrassa siitä pienestä tykytyksestä jota saatiin hetki kuunnella