@love- Ihan pian sullakin on oma nyytti sylissä
Muistan kyllä sen malttamattomuuden. Olin viimeisen kuukauden ennen laskettua aikaa ihan että "jokojo"
Mä taisin tässä raskaudessa soittaa 6+ jotain
@shelterme Otin ajan kyllä vasta ultran jälkeen.
Niin ja ymmärrän fiiliksesi tuosta "helposti" raskautumisesta (voiko sanoa muuten helposti, jos on hoidoissa kuitenkin vasta raskautunut
). No niin tai näin, meilläkin on kolme siirtoa ja kolme alkanutta raskautta, tosin 2. meni kesken, mutta kuitenkin. Olen itsekin iloinen, että kroppa ymmärtää mitä tehdä ja alkiot on ollu ihan hyviä tarraamaan kiinni, on vain tarvittu hieman lääketieteen apua, jotta siittiöt ja munasolut ovat löytäneet toisensa
@Ramiina Ei siitä sf-mitasta kannata olla niin huolissaan, olemme kaikki kuitenkin yksilöitä eikä kaikkien mahat mahdu ns. standardiin.. Itsellä esikoisen raskaudessa oli 33+2 sf-mitta yhtäkkiä huikeat 37cm, oli vajaassa kolmessa viikossa kasvanut 6cm
Mittaajakin oli sama, joten siitäkään ei ollut kiinni. Sen vuoksi käytiin ylimääräisessä ultrassakin, mutta ihan normaalin kokoinen vauva mahassa oli. Joten ei se aina tarkoita mitään ihmeellistä
Meillä oli tänään se nt-ultra ja siellä oli kaikki hyvin
. Pikkunen oli 3-4 päivää isompi, mutta la ei vaihdettu kun on hoitoalkuinen. Oli ihana kun siellä oli kaksi ultraajaa ja ultraus oli rauhallinen ja mielestäni aika pitkä, koska tämä toinen kätilö vasta harjoitteli ultraamaan. Olin yli 30min siellä ihastelemassa pikkusta ruudulta. Tosi tarkkaan katsottiin jo selkäranka, napavirtaukset, syke, aivot, mahalaukku, napanuora jne.
Hän siellä potki ja heilutteli käsiään ja hikkaili valtavasti
Oon ihan myyty!
Tänään 12+2