@Mandala Voi ihana, älä nyt suotta pode huonoa omatuntoa
Jokainen täällä on menny läpi kivisen tien että päästy siihen pisteeseen missä ollaan! Saa ja pitää nauttia normaalista arjesta
@atvk87 samat sanat sulle
Vaikka tähän sairaalarumbaan ei kai voi ikään kunnolla varautua niin kyllä me silti aika hyvin on tiedetty mihin ryhdyttiin. Niinku sanoit niin lopulta tosi lyhyt aika elämästä tää lopulta tulee olemaan, lapsettomuuden kokeminen on kasvattanu kyllä kärsivällisyyttä ja siitä on nyt apua.
Nyt vaan jännätään millon sulle tulee lähtö
Ihana masu, nauti siitä
Kohta se on hyllyvä löllyvä kasa nahkaa
(ai miten nii ootan treenikauden avausta
)
@Domi voi tuntua kädelle liikkeet noilla viikoilla
Meillä ainaki mies tunsi ekan kerran rv 20 potkun
Onnea puolivälistä
@Rusakkonen Joo se väsymys tuskin helpottaa vaikka söis rekkalastin rautatabletteja
Ite olin niin väsyny siihen asti ku jäin töistä pois että en iltasin jaksanu seisten käydä suihkussa.. ja hb kokoajan tosi hyvä.
@Anemonee @Pimpula76 @love- @hillan_kukka kiitos tsemppauksista
@rouvaNiisku Perjantaina eivät saaneet kokonaan suljettua mahaa, pienen pätkän kuitenki jo
Huomenna katotaan taas tilannetta, toivottavasti sitte menis jo kokonaan. Ennalta ei osaa sanoo montako kiristystä vielä tarvii, täytyy aina katsoa päivä kerrallaan.
Äitienpäivä. Monta vuotta tämä päivä on ahdistanut. Nyt suru omalta kohdalta on helpottanut, mutta en voi olla miettimättä kuinka monta naista vielä odottaa sitä omaa onneaan tai ei voi sitä koskaan saavuttaa.
Eilen myös mietin pitäiskö sosiaalisessa mediassa julkaista jotain lapsettomien lauantaihin liittyvää, mutta sitte alko tuntumaan tyhmältä jos kuitenki piakkoin ilmottaaki että hei, tyttö syntynyt.
Näistä ristiriitaisista mietteistä huolimatta olen onnellinen että olen äiti <3