@atvk87 harmin paikka, että kutina varjosti rentouttavaa hengailua flamingossa
Toi akupunktio onkin muuten hyvä ehdotus
@Domi kiinalainen lääketiede varsinkin on just semmosta taikurihommaa, mutta uskon sen tehoon kyllä ehdottomasti!
Jospa saisit sitä ataraxia noihin kutinoihin myös. Auttais varmaan uneenkin. Mulla ainakin atarax (sen harvan kerran jos joskus joutunut ottamaan) toimii hyvin unilääkkeenä
Tosi hienoa, että sais vauvelin kääntymään niin huono olokin poistui
@love- jeee rv30 ylitetty
Ja noin vähän pidempään lomaankin!
otapas iisisti siellä töissä jos vaan pystyt! ehkä ne työkaverit voisi hoitaa alahyllyhommat sun puolesta kun on niin vähän töitä jäljellä enää?
@Ramiina nouuuuu hiton ripuli
mutt
@atvk87 ottikin esiin tärkeän seikan, että se suolisto pitäisi kyllä nyt saada kuntoon tuollaisen ripuloinnin jäljiltä ja tukea sitä suolistoflooraa eri keinoin.
Mullakin iso paketti microlaxeja kaapissa ku viime raskaudessa olin tosi ummella lopussa varsinkin, mutta nyt koko ajan syömä rautalisä pitää suolen toiminnassa
On kyllä niiiiiin paljon eroja kaikessa näissä hommissa eri kunnissa. Musta tuntuu, että mulla on uudelleensynnyttäjänäkin jopa useammin käyntejä kuin teillä joillain
Neuvolalääkäreitäkin on se kaksi (rv14 ja nyt jonkun viikon päästä) mitä ekassa raskaudessa ja omaa terkkaa käyty katsomassa se joku reilu kuukauden välein kai. Luulin, että tokassa raskaudessa on paljon harvemmin.
@vipe1986 hui onneksi selvisit säikähdyksellä! ihana maha
@hillan_kukka jes siellä kuulostaa tosiaan siltä, että elämä alkaa voittamaan
@Domi kyllä mä oon kai lähemmäs rv20 nukkunut paljonkin selällään. Oon ennen raskauksia ollut sellainen selällään nukkuja ja ekassa varta vasten opetellut nukkumaan kyljellä. Mutta tässäkin nyt sitten vieläkin välillä herään tajuamaan, että oon melkein selällään. Jos se tuntuu hyvältä niin go for it, mutta ainakin sitten myöhemmillä viikoilla voi pyrkiä nukkumaan enemmän kyljellään. Ja noi liikuntahommat, anna palaa vaan omaa kehoa kuunnellen. Monet kovasti liikuntaa harrastavat liikkuu ihan sinne loppuun asti kun ovat siihen niin tottuneet.
Sitten on näitä laiskoja kuten minä kellä liikunta tosi epäsäännöllistä ja satunnaista niin kunto loppuu kyllä kesken aika nopeasti raskaudessa
tärkeintä vaan just kuunnella kroppaa eikä yhtään rempoa jos vähänkään tuntuu huonolta siinä hetkessä.
Täällä alkaa flunssasta elämä voittaa. Vielä ei ole 100% olo, mutta tänään eka aamu viikkoon kun oli herätessä inhimillinen ja suht energinen olo.
Eilen oli mahassa hiljainen päivä, ajattelin taas että varmasti eri asento vaan kun kuitenkin silloin tällöin tuntui jotain kun oltiin aika paljon liikenteessä. Tein kuitenkin muutamalla suklaapalalla liikelaskennan ekaa kertaa. En tiedä olisiko just siitä vauvan asennosta johtuen, että ei ollut oikeasti kauhean tukala olo koko päivässä, imuroin ja käppäiltiin naapurustossa kevään merkkejä ja lintuja ihmetellen ihan ilman tukaluuksia. Eli onneksi päästiin nauttimaan hyvistä ilmoistakin ulkona. Tänään on sitten taas mahassa kunnon bileet ollut eilisen päivän edestäkin
Esikoinen halusi aamusta heti herättää pikkusiskon paijaamalla mahaa ja juttelemalla
Alkaa olla kohta vaateongelma kun talvitakki alkaa olemaan paksu jos keväiset ilmat jatkuu ja sen lisäksi se ei myöskään hurjan kauaa mene kiinni enää vaikka reilun kokoinen onkin
Ostin viime raskaudessa henkkamaukan mustan parkatalvitakin jonka lainasin kaverille tässä välissä. Hänellä oli se sitten synnärille mennessä päällä kun lapsivettä ryöppysi, pesun jälkeen siitä on lähtenyt tosi paljon väriä ja näyttää niin kulahtaneelta ettei stä kehtaa käyttää kyllä millään. Ei ole mitään välikausitakkia mikä mahtuisi päälle ja nyt en tod sellaista viitsi ostaa. Yksi ihan ohut äitiystakki on, mutta se ei sitten kyllä lämmitä yhtään jos on alle 10 astetta. Tulispa yhtä nopeasti lämmin kevät niinku viime raskaudessa niin voisi suoraan siirtyä paitahihasillaan kulkemaan. Sitten onkin ongelma housupuolella kun on vain tiukkoja mustia "farkkuja"
33+1