@-dino- voi noita sun oloja, kyllä varmasti on stressillä osuutta asiaan. Jospa tänään kuitenkin huojentuisi edes osa! Onhan sulla hyvin viikkoja jo kasassa, ettei se varmasti olisi millään tasolla maailman loppu jos pian päättyisi vauvan hyvinvoinnin takia.
Täällä odotellaan sun kuulumisia kovasti!
@hillan_kukka hitto noita sun oloja myös, toivotaan että alkaisi pian helpottamaan
mutta hienoa, että ultrassa kaikki hyvin
@atvk87 tosi jees jos kutinat antoi nukkua paremmin! otitko sitä allergialääkettä kun helpotti?
@Domi mä olen molemmissa raskauksissa ottanut äitiyshousut käyttöön jo nt-ultran hujakoilla kun on vaan niin paljon mukavamman tuntuiset ollut jalassa. Ekassa tietty taikauskoisuus oli aika mahdotonta, ett pelkäsin housujen oston aiheuttavan jotain pahaa
mutta istumatyötä kun tekee niin oli tosi inhottavaa olla tavallisissa housuissa kun vyötärö puristi kun oli kova turvotus.
Mullakin on muuten menkoista laskettu LA. Mun PAS ajoitukset on tehty niinku oppikirjamaiseen ajoitukseen, joten laskutavaksi käynyt sitten menkat.
Ja sulla on oikeasti ihan mahtava asenne, just tolleen pitäis ollakin että nauttii ja on onnellinen!
se, että murehtii ja stressaa ja panikoi ei auta kuitenkaan yhtään myöhemmin jos kenellä tahansa meistä se pahin kävisi.
Mulla takana neuvola jossa tuntui, että kaikki oli vaan jotenkin kivasti tällä kertaa
bebe oli pää alaspäin terkan mukaan ja jopa siinä makoillessa pystyasennossa. Ehkä se eilinen setti Forward Leaning Inversion liikettä auttoi. Pitää jatkaa vielä kun ei siitä ole haittaa jos vauva onkin pää alaspäin.
Tuntuu että huhtikuulle tuli vaikka mitä kaikkea kalenteriin tuolta myös. On uudestaan veriryhmän määritystä (en ymmärrä miksi kun on jo todettu että mä oon miinus ja vauva plus, ja sain tänään sen piikinkin), on rautakontrollia mihin olikin lisätty B12 vitamiinitasot ja joku punasolujen folaattipitoisuus
neuvolalääkäriä on ja omaa terkkaa pitää nähdä myös.
Se mitä jäin ihmettelemään oli kun terkka puhui, että täällä ollaan aikaistettu käynnistämistä
kun poikaa odotin niin yliaikaiskontrolli olisi ollut 41+5, mutta nyt onkin jotain päiviä aikaisemmin jo ja siitä sitten käynnistykseenkin aika pian kuulemma. Kun kysyin terkalta, että miksi näin on päätetty niin hän vaan tokaisi, että järkevä päätös kun "siitä ei ole mitään hyötyä odotella", öööö mitä hittoa???
en jaksanut alkaa vääntämään asiasta sitten siinä.
Olen aika hämilläni, koska monet muut asiat synnytykseen liittyen mennyt luonnonmukaisempaan suuntaan viime vuosina (ettei sisätutkimusta tehdä kuin jos tarvii kivunlievitystä varten arvioida tilanne, välitön ihokontakti ettei vauvaa heti hinkata puhtaaksi edes, napanuoran loppuun sykkiminen yms yms) mutta sitten kuitenkin mielummin keinotekoisesti käynnistetään aiemmin kuin odoteltaisiin, että luonto hoitaa homman
mä tietty toivon, että alkaisi tällä kertaa itse käynnistymään hyvissä ajoin, mutta meinaan kyllä varmaan kieltäytyä käynnistämisestä ennen rv42 jos mulla ja vauvalla kaikki hyvin ja pieninkään mahdollisuus että käynnistyy itse.
31+2