@adelmiina_ Mä just kattelin viime raskauden mahakuvia. Aloin rv10 ottamaan niitä, otin joka viikko aamumahasta samana viikonpäivänä. No tietty lähtötilanne oli noin 5kg laihempi silloin, mutta sekin kuva minkä muistan ottaneeni kun oli ekaa kertaa aamulla jo turvotusolo (about samoilla viikoilla) niin on kyllä tosi lättänä maha verrattuna tähän nykyiseen
En ole vielä yhtään mahakuvaa ottanut, mutta kai voisi vertailun vuoksi ottaa. Piti viimeksikin editoida kuvista sellainen video missä näkee mahan kasvun viikko viikolta, mutta se jäi. Jospa tästä saisi tehtyä!
On tuo mahan ja turvotuksen muodostuminen kyllä niin yksilökohtaisia. Mun kaverilla, on ihan eri mallinen kroppa muutenkin ja sillä oli rv6 vai rv8 siis aivan kunnon raskausmaha pelkkää turvotusta, sellanen rintojen alta alkava pallo. Lopulta kyllä hänen mahansakin oli varmaan tuplasti isompi ku mulla oli synnyttämään lähtiessä.
Mutta ihania kaikki mahat on, pienet ja suuret
Dopplerilla aloin ekasta kuuntelemaan 10+4, nyt taisi olla 10+2. Paljon nopeammin sain kuuluviin tästä tokasta kun istukka takana, ekassa oli edessä.
@love- ooh sielläkin nt-ultra pian, peukut pystyssä sulle myös, tulet sitten heti kertomaan uutisia!
14+1