~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

MyMa ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 18.2.2018
Caro87 ... 2.IVF 1.PAS ... toinen ... 23.2.2018
Xienna ... 2.ICSI 1.PAS ... toinen (1.yhteinen) ... 26.3.2018
#hope ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 22.5.2018
SalamaT ... 3.IVF/2.PAS ... ensimmäinen ... 30.5.2018
Helios... 4.ICSI 8.PAS (lahjasiittiöt) ... ensimmäinen ... 31.5.2018
Bridge ... 5.ICSI:n jälk.lahja-alkio ... ensimmäinen ... 1.6.2018
Esemila ... 9.PAS ... toinen ... 5.6.2018
Siida ....3.ICSI/1.PAS ... toinen ja kolmas..?
mavli ... 2.IVF/ICSI 1.PAS ... toinen ... 20.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 25.6.2018
Maljakko ... 3.ICSI 2.PAS .. ensimmäinen .. 29.6.2018
Marrasmai...5.ICSI..ensimmäinen..8.7.2018

Myöhemmin onnistuvat :unsure:
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
annila (5.ICSI - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (3.hoito/4.alkio - kkm)
Nenna81 (2.IVF 3.PAS - kkm)
AdeliinaJosefiina (2.ICSI 2.PAS - km)
Ravishing (1.IVF - kkm)
love- (1.ICSI ?.PAS - kem)
marrasmai (3.ICSI - kkm)
Jantzu (1.ICSI 2.PAS - kkm)
reason ... 2.IVF ... (kkm)
Molly3...2 IVF+1 hoito lahjasoluilla..2.pas..(tm)
Iiqu (kkm)
gemmy (3.IVF/1.PAS - kkm+tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)

Maaliin päässeet (y)

Haaveilija87 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 40+2 ... 17.2.2017
Mamido ... 2.IVF ... toinen ... 40+1 ... 27.4.2017
shelterme... 1.IVF ... ensimmäinen ... 38+1 ... 9.5.2017
Reuna ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 39+5 ... 12.5.2017
VienoUnelma ... 6. ICSI 3.PAS ... ensimmäinen ... 41+4 ... 13.6.2017
pussipiru ... 1. ICSI 2. PAS ... ensimmäinen ... ??+?
Yrittäjä J ... 2.IVF/ICSI ... ensimmäinen yhteinen ... 37+3 ... 16.6.2017
Sphinx ... 3.IVF/ICSI ... ensimmäinen yhteinen ... ??+? ... 24.6.2017?
adelmiina_ ... 3.IVF ... ensimmäinen ... ??+? ... 14.7.2017
Toive* ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... ??+? ... 16.7.2017
Viljonkka_ ... 2.IVF/ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... ??+? ... 3.8.2017
Gerbera_81 ... 3.IVF ... ensimmäinen ... 39+5 ... 5.8.2017
Emmiina85 ... 3.IVF ... ensimmäinen ... ??+? ... 7.10.2017
vipe1986 ... 2.IVF/ICSI 1.PAS ... toinen ...??+? ... 12.10.2017
Blob ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen yhteinen ... 37+3..8.11.2017
Roxanne ... 6.ICSI ... ensimmäinen ... 40+4 20.11.2017
Kesäheinä-78 ... 6.IVF 1.PAS ... ensimmäinen .. 38+3 ... 11.12.2017
Evangelina ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen..36+4 ...15.12.2017
Giraffen__ ... 3.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 39+0 ..19.12.2017
Voikukka... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 39+0 ... 19.12.2017
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön

Kyllä siellä joku roikkuu mukana vahvoilla sykkeillä, ihan epätodellista utopiaa :oops::love:...kasvu vastas 6+4 mutta kuulema huolissaan vois olla vasta jos ois viikon jäljessä. Viimeks oli 2pv jäljessä näillä samolla päivillä, että aika näyttää....Vuodolle ei näkyny mitään syytä, ei ainakaan mitään hematoomia tai kystia ollu. Yleisesti vaan sano että vuotoja on viidesosassa raskauksia (tuntus kyllä että paljo useemmin ja onko painottunu just hoitoalkuisiin!) ja kohdussa tapahtuu nyt niin paljon, istukka muodostuu ja verevöityy jne. Jännitys ja epävarmuus jatkuu ja 2 viikon päästä katotaan seuraavan kerran, jos sinne saakka malttaa eikä mitään erikoisempaa huolestuttavaa tuu. Ja kyllä se km vaara pienentyy tasaseen tahtiin viikkojen kuluessa, kun epäilin että ne tulee ikäänku aalloissa, ensin jos näistä varhasimmista viikoista on selvinny niin seuraava tulis siinä rv8-9 millon mulla meni kesken ne kaksoset.

7+0

Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

MyMa ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 18.2.2018
Caro87 ... 2.IVF 1.PAS ... toinen ... 23.2.2018
Ranau ... 1. IVF ... toinen ... 26.2.2018
Xienna ... 2.ICSI 1.PAS ... toinen (1.yhteinen) ... 26.3.2018
#hope ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 22.5.2018
SalamaT ... 3.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 30.5.2018
Helios ... 4.ICSI 8.PAS (lahjasiittiöt) ... ensimmäinen ... 31.5.2018
Bridge ... 5.ICSI:n jälk.lahja-alkio ... ensimmäinen ... 1.6.2018
esemila ... 9.PAS ... toinen ... 5.6.2018
Siida ... 3.ICSI 1.PAS ... toinen ja kolmas..?
mavli ... 2.IVF/ICSI 1.PAS ... toinen ... 20.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 25.6.2018
Maljakko ... 3.ICSI 2.PAS .. ensimmäinen ... 29.6.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 8.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ...11.8.2017
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 6.9.2018

Myöhemmin onnistuvat :unsure:

Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (3.hoito/4.alkio - kkm)
Nenna81 (2.IVF 3.PAS - kkm)
AdeliinaJosefiina (2.ICSI 2.PAS - km)
Ravishing (1.IVF - kkm)
love- (1.ICSI ?.PAS - kem)
Jantzu (1.ICSI 2.PAS - kkm)
reason (2.IVF - kkm)
Molly3 (2 IVF+1 hoito lahjasoluilla 2.pas - tm)
Iiqu (? - kkm)
gemmy (3.IVF/1.PAS - kkm+tm)
Domi (4.IVF/1.PAS - tm)

Maaliin päässeet (y)

Haaveilija87 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 40+2 ... 17.2.2017
Mamido ... 2.IVF ... toinen ... 40+1 ... 27.4.2017
shelterme... 1.IVF ... ensimmäinen ... 38+1 ... 9.5.2017
Reuna ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 39+5 ... 12.5.2017
VienoUnelma ... 6. ICSI 3.PAS ... ensimmäinen ... 41+4 ... 13.6.2017
pussipiru ... 1. ICSI 2. PAS ... ensimmäinen ... ??+?
Yrittäjä J ... 2.IVF/ICSI ... ensimmäinen yhteinen ... 37+3 ... 16.6.2017
Sphinx ... 3.IVF/ICSI ... ensimmäinen yhteinen ... ??+? ... 24.6.2017?
adelmiina_ ... 3.IVF ... ensimmäinen ... ??+? ... 14.7.2017
Toive* ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... ??+? ... 16.7.2017
Viljonkka_ ... 2.IVF/ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... ??+? ... 3.8.2017
Gerbera_81 ... 3.IVF ... ensimmäinen ... 39+5 ... 5.8.2017
Emmiina85 ... 3.IVF ... ensimmäinen ... ??+? ... 7.10.2017
vipe1986 ... 2.IVF/ICSI 1.PAS ... toinen ...??+? ... 12.10.2017
Blob ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen yhteinen ... 37+3..8.11.2017
Roxanne ... 6.ICSI ... ensimmäinen ... 40+4 20.11.2017
Kesäheinä-78 ... 6.IVF 1.PAS ... ensimmäinen .. 38+3 ... 11.12.2017
Evangelina ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen..36+4 ...15.12.2017
Giraffen__ ... 3.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 39+0 ..19.12.2017
Voikukka... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 39+0 ... 19.12.2017

Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön

Viimeksi muokattu:
Onnittelut Lullabylle ultrakuulumisista! :love: Mullakin oli tämä ekassa ultrassa muutaman päivän jäljessä mutta otti sitten kiinni seuraavissa ultrissa.

MyMa en usko, että uskaltaisin alateitse synnyttää jos ei itse käänny tai kääntö onnistu. En uskaltaisi riskeerata vauvan turvallisuutta. Ja kuitenkin sektiossa kait suurimmat riskit äidillä. Harmittaa vaan jos en pysty esikoista sylittelemään jos sektioon joudun. Sektio olisi varmaan ihan Ok vaihtoehto jos nyt syntyvä olisi esikoinen. Mutta ajan kanssahan nämä jutut selviää. Ei voi kuin odotella.

Mut voisi kanssa lisätä listalle jos joku sitä päivittää:

Ranau... 1. IVF, tuoresiirto... toinen... 26.2.2018.

Ranau 34+3

• Tykkää
Reactions: lullaby
Olen seuraillut palstaa mutta en ole jaksanut kirjoittaa, oon ollu ihan tosi poikki.

Domille suuren suuret pahoittelut :(

Lullaby :love: ja olikos jollain muullakin ollut hyviä ultrakuulumisia.

Mä olisin niin valmis äippälomalle. Meinaa ainakin just nyt olla todella raskaan tuntuista töissä, kun päivät on aika pitkiä ja intensiivisiä. Seiskan aikaan kun kotoa lähden aamulla niin aikaisintaan vähän ennen kuutta oon kotona.

Tänään lisäks on vihlonut tosi inhottavasti alavatsalla eikä liikkeitä ole tuntunut melkein yhtään vaikka muuten on jo päivittäin tuntunut aika paljon. Onko muilla ollut taukopäiviä liikkeissä ja silti kaikki hyvin? Löysin kyllä vahvan sykkeen dopplerilla, mutta liikkeiden vähyys huolestuttaa ihan törkeesti.

Marrasmai 15+3

• Tykkää
Lullaby niin parasta! <3

Marrasmai mulla kans just yks päivä ei tuntunu oikein mitään liikkeitä. Vaikka nyt jo aika usein tuntuu ja iltasin on pienellä iltajumppa menossa..

Caro ja Myma ei oo pitkää odotusta enää teillä! Vaikka meinaa välillä tuntua raskaaltakin niin nauttikaa masusta ja kaikesta, niitäkin hetkiä tulee vielä ikävä.

Ranau tervetuloa mukaan, sinäkin pian jo loppusuoralla! Toivottavasti pieni kääntyy tai saadaan käännettyä. Itsellä hieman samanlaisia mietteitä sektiosta, oon kyllä ehkä vähän ajoissa näiden pohdintojeni kanssa.

esemila hienoja ultrakuulumisia siellä! :) Meinaatteko pitää kuitenkin sukupuolen muilta salassa..?

SalamaT mäkin olin ihan varma että hb on tippunut kun oon ollu välillä niin väsynyt vieläkin. Mutta oli se vielä 120, mikä on mulle ihan ok. Kai tämä on sitten jokin vaiva/oire..

Voi mulla on ens viikolla talviloma! :) Kaks päivää vielä töitä ja sit meinaan nauttia kotoilusta ja talvesta esikoisen kans. <3

mavli 18+1

Marrasmai, minä en edelleenkään seisoessa ja touhuillessa tunne liikkeitä (oon siitä kyllä vähän huolissanikin kun viikkoja on jo paljon ja vielä kaks vauvaa pitäisi olla) mutta kun netti kahlasin ja kun aloin muistelemaan edellistäkin raskautta, niin siinä oli 16-18 viikkojen välillä hiljaisempi ajanjakso, samaa luin keskustelupalstoita (nämähän on totuudentorvia todella:ROFLMAO:) mutta monella oli siis ollut siinä vaiheessa hiljaisempaa mahass, vaikka niitä kutituksia olikin jo selvästi tuntunut. Mun teoria on se, että kun kohtu nousee ylöspäin, ei hermot oo enää niin pinnassa kun tilaa on enemmän ja siinä vaiheessa liikkeitä ei niin tunne. Sitten ne kun liikkeet tuntuu niin ne onkin jo tömpsäyksiä.

Nytkin tässä sohvalla istuessa tuntuu potkuja harvakseltaan ja eilen illalla ennen nukahtamista tuntui enemmänkin möyrimistä ja tumpsauksia, mutta ihan rauhassa pitää olla että tuntuu mitään.
Tänään kun oon ollut liikkeellä melkein koko päivän, on taas illalla kiristellyt aina istumasta nousun jälkeen alamahaa. Kai ne jotain supistuksia on ja huomaan, että juurikin aktiivisen päivän jälkeen niitä tulee.

Mavli ja marrasmai, kyllä väsymys kuuluu itselläni ainakin vakiona oirelistalle. Joku päivä on pirteämpi ja sitten taas tosi väsynyt. Mulla tosin on hirveen huonoja yöt. Jano vaivaa monta kertaa (onkohan sekään normaalia!?) Ja levottomat jalat, sekä IHOTTUMA enenevässä määrin. Mun on haettava kohta kortisonivoiteet jos tää iho ei rauhoitu. Pelottaa kyllä ihan järkyttävästi, mikäli tää tästä oikeesti taas riehaantuu. Optimistinen yritän silti olla, että se ei nyt iin pahaksi menisi. Ja maha kasvaa, oon ihmetelly, että.mikä kohouma mun mahasa näkyy poikkisuunnassa koko mahan leveydeltä....hehee, eilen sitten tajusin, että se on kohdun reuna kun se kohouma onkin siirtuynyt koko ajan ylöspäin:LOL: Eli nyt se on jo selvästi navan yläpuolella, lähes navan ja rintalastan puolivälissä.

Viimeksi muokattu:
Ihanaa @lullaby :love::love:

@SalamaT mä oon ollu koko raskauden tollanen tsompi :ROFLMAO::ROFLMAO: alkaa jo huumori loppua tän kanssa kyllä, pikahb nyt 85. Neen vielä ens viikolla labroihin mutta pitänee alkaa kovemmalla äänellä vaatia sitä tiputusta.. Miksiköhän ne sitä panttaa..?! Harmittaa kun haluaisin niin nauttia tästä raskaudesta muttta oon niin tööt että kaikki voimat menee että jaksaa töissä käydä ja sielläkin alkaa teho kyllä kärsiä.. pesänrakennusviettiä olis vaikka kuinka mutta kaikki ajatusasteella kun ei muuta jaksa :(

Hope ja muru 22+2

• Tykkää
Hope, hurjaa kyllä, ettei ne tiputa sulle jo kiireesti!!!! Oot kyllä sisupussi kun jaksat olla töissä tuolla hb:llä....mää en kävellyt synnytyksen jälkeen kun hb oli 78. Vasta kun sain pari pussia punaista, aloin tajuamaan, että mullahan on lapsikin❤

@lullaby hienoja ultrakuulumisia.
Mullahan oli tosi tahmea alku, mut niin vain pieni sieltä kiri ja nyt ihan viikkoja vastaava.

@MyMa Mulla on kohtu revennyt ns T-mallisesti n 9v sitten ja sitä tarkkaillaan ja tämän vuoksi ei voida täysille viikoille raskautta päästää. Takaraja on rv 37 mut jos vaivoja/kipuja tulee niin sit aijemmin. Toivon, että sinne 37 asti menisi ok. Mullahan tulee automaattisesti sektio kun synnytyssupistuksia ei kohtu kestä, harkkarit kylläkin. Onnneksi en ole supisteluherkkä.

@mavli Tietynlainen jännitys sukupuolen kertomisen suhteen, jos sittenkin on toinen, mut kyllä täällä nyt aika vaaleanpunaisten lasien läpi katsellaan.

• Tykkää
Siida, huh kuulostaa matalalta! Joo itsekkin ihmettelen että vielä jaksaa :whistle: onneks on istumatyö, jos yhtään pitäis tehdä mitään fyysistä niin sitten ei kyllä pystyis. Rankin osuus on selviytyä sinne töihin kun pitää pukee ja kävellä autoon ja portaat töihin :ROFLMAO: nyt vielä yö mennyt hammassäryn kanssa, kohta lekuriin. Katotaan saako mitään tehtyä ilman että ikenet vuotaa kuiviin :ninja::ROFLMAO:o_O

@lullaby onnea vielä pienestä sykkeestä :love:

@marrasmai ei mulla ainakaan ihan joka ilta välttämättä tunnu liikkeitä, mitä enemmän makaan sohvalla niin sen herkemmin kuullostelen ja myös tunnen ne. Eilen taas olin menossa iltaan asti enkä tajunut mitään liikkeitä.

@Siida toivottavasti se sun ihottuma ei palaa! o_O Mulla on kans jotenkin syyhyttänyt ihoa enemmän ja mies joutuu aika useinkin tulla pesemään mun selän sillä pesusienellä että saa kunnolla raavittua :ROFLMAO: täällä myös levottumuutta jaloissa. Niistä ollutkin aikaisemmin puhetta, mikä niihin tepsi? En enää muista.

@#hope hui kun hb matalalla! Nyt vaadit kyllä jo jotain jos ne ei itse tajua o_O

Eilen jotenkin automaattisesti nostin koiran lattialta ja varmaan liian nopeasti nousin sen kanssa sieltä niin ai jumantsuikka että vihlas kunnolla mahasta! Vaikkei toi rääpäle painakkaan kun jonkun 12kiloa niin silti. Pitää olla varovaisempi kyllä o_O

Heh ja yks kaveri kysy että miks olen jo töissä kertonut tästä raskaudesta että eihän vielä ole kiire, noooh.. en tiedä mutta mitä mieltä olette, voiko tätä enää peitellä :ROFLMAO: meneekö kinkusta vai eilisestä mäkki-ateriasta? Jos onkin vaan iso pieru? Join maitoa ja nyt vähän turvottaa? Pistäkääs muutkin mahakuvia tulemaan! :LOL:

IMG_5508.JPG

Kiuski 17+5

• Tykkää
Kiuski, mikä ihana mahan alku sulla❤ ja ei kyllä enää pelkästä pieruturvotuksesta mene toi pömpötys:ROFLMAO: Mun pötsi onkin sitten tuo x 3!!!!
Onhan sulla viikkoja jo vaikka kuinka, että kyllähän sen saa ihan luvan ääneen sanoa❤
Ja mullakin tulee välillä noita kovia vihlasuja kun tyttöä nostan, oon kyllä yrittänyt viime aikoina olla nostelematta ku ei se tunnu hyvältä. Koirat painaa 40-45kg kpl, että niitä ei paljon nostella muutoinkaan;).

Tänään tein lumitöitä ja kävin vetään tyttöä pulkalla muutaman kilometrin. Saapa nähdä alkaako taas supisteleen iltaa kohti.
Kuuntelin dobblerilla ja nyt kyllä niin selvästi kuulin kummatkin, ettei epäilystäkään. Toi alempi tyyppi potkii jo ihan tuntuvasti ja selkeästi, mutta ylemmän kaverin potkut ei juuri tunnu, tai ne on usein sellasia kutituksia ja pikku nyppäsyjä, liekkö hällä sitten enemmän tilaa temmeltää. Kovasti potki kyllä dobbleria ja liikku alta pois ku kuuntelin. On kyllä erittäin mielenkiintoista päästä ultraan viikon päästä. Todella avoimin mielin sinne menen, oon yrittäny valmisatautua kaikkeen mahdolliseen:oops:

Siida 19+0

Viimeksi muokattu:
Miten se onkin niin että muiden mahat on niin ihania :love: ja oman kanssa saa vaan tuskailtua. Mulla on ihan valtava maha kun kohtu on voimakkaasti eteenpäin taipuva ja saanut jo pitkään selitellä että vauva syntyy vasta helmikuussa ja että ei, ei ole kaksosia jne.. välillä jo vähän ahdistanut vaikka ei kukaan tietysti pahalla sano.

Ranau, sullahan on ihan kohta LA, kyllähän se maha saakin olla jo iso:love: Mutta ymmärrän kyllä senkin, ettei oo kivaa jos päivitellään ja kysellään.

Mua ärsyttää suunnattomasti kun meiän 2,5 vee on pitkä tyttö ja paksu tukka, näyttää helposti 3veeltä ja sitähän moni päivittelee, että onpa teillä pitkä tyttö ja meiän se tai tämä oli tuossa iässä niin monta senttiä lyhyempi...(n)....on on, minkäs teet, rakas ja kultainen mussukka, olkoonkin keskivertoa pitempi.​

Voih @marrasmai onpa sulla pitkiä ja raskaita päiviäo_O Kyllä varmaan vie mehut tuommoinen. Mimmonen sairaslomakäytäntö siellä on, onko sun mahdollisuus jäädä saikulle jos alkaa väsy ylittää sietokyvyn? :(

@Siida älä nyt höpsi, kyllä sulla on masussa kaikki hyvin molemmissa, joten odota innolla vaan ultraa ❤ Siis en käsitä että sulla on jo puoliväli... Ihan juurihan sä loikkasit tälle puolelle palstaa. Ja monella muullakin on jo superhyvät viikot, jess naiset hienoa(y)
Ja vielä Siida, on se mälsää jos teidän tytön kokoa kommentoidaan :confused: Eihän sitä kukaan pahalla varmaan sano vaan päinvastoin ikään kuin kehuna, mutta en tiedä miksi ylipäätään lapsen kehitystä pitäisi jotenkin taivastella. Jokainen on sellainen kuin on, eikä siihen toisten tarvisi mitään sanoa. Vähä samat fiilikset välillä mahan koon kommentoinnista, kun omasta mielestä se on aina ihan hyvä mut kaikilla siitä on joku mielipide...

@lullaby lämpimät onnittelut ihanista kuulumisista ultrassa!❤ Eiköhän sullakin tule se murunen syliin saakka tällä kertaa, tämä on ehdottoman hyvä juttu että syke löytyi ja näytti hyvältä :love: Mulla oli vielä rv9 olikohan 2 vai 3 pvää alkion koko myöhässä. Sanoi gyne silloin että menee marginaaliin, ja np-ultrassa oli jo päivälleen mitoissa. Eihän kaikki isompanakaan pilkulleen samaa käyrää kasva, tuossa vaiheessa tärkeintä että löytyi elinvoimainen alkio. Ja tosiaan ne riskiviikot taitaa tulla vähä sykäyksittäin, juuri siinä rv 8-9 olikohan se hermosto vai sisäelimet tai joku joka voimakkaasti kehittyy, ja riskit liittyy siihen eikä pieniin viikkoihin itsessään. Mutta sä oot jo piiiitkällä voiton puolella riskeissä nyt(y)(y)

@esemila ahaa sulla on semmoinen juttu taustalla! No hyvä kun on tarkka seula, ja hyvä kun et oo kovin herkkä suppareille. Toivotaan että pääset kunnialla ihan sinne maksimiin rv37 asti, kyllähän sen ikäisenä jo kelpaisi syntyä :)

Omaa napaa sen verran, että äippäloma jatkuu ja nautin kyllä olosta. Oon saanu tehtävälistaakin lyhyemmäksi, nytkin mummolassa laittamassa kehtoa kuntoon:LOL: Viimeisen ehkä 1,5 vkon aikana ollut semmoisia tosi alhaalla tuntuvia sykkiviä supparin tuntemuksia, voiskohan ne olla jo "oikeita" suppareita tai niiden esiasteita... Kun se koko mahan kovottelu on sit taas aivan eri juttu. Tai sitten poju tunkee päätään alaspäin, maha tuntuu vähän painuneen alaspäin mutta ei vielä silti semmoista "omena jalkojen välissä" - tunnetta ole... Sellaiseksi joku kuvaili pään kiinnittymistä :LOL:

MyMa 35+5

• Tykkää
20180119_190126.jpg
En osannu kun alkuun kuvan laittaa :D

Ranau, tervetuloa! Taidetaan aika samoissa mennä :) mulla on esikoinen syntyny lopulta hätäsektiolla ja tälle toiselle on suunniteltu sektio tulossa. Mulla ei sektiosta oo mitään huonoa sanottavaa, parannuin nopeasti enkä ollut kovinkaan kipeä. Inhottavinta on tietysti rajoitukset sen jälkeen kun pitkään saa ottaa varovaisesti.

Siida, sulla jo niin pian ultra! Ja tietty saat/joudut kahden edestä jännittään mutta hyvin se menee :)

Kiuski, joo miks ei tossa vaiheessa vois jo kertoo kun selvästi näkyy. Mä kerroin esikosta pomoille nt ultran jälkeen. Muut huomas sit omaa tahtiaan. Isohkot hoitajantakit peitti aika pitkään ja jossain vaiheessa sain töissä kummasteluita että oonko muka niin pitkällä kun ei mitään näy.. Ja ihan isohko maha oli sillonkin.

Hope, no jo matalalle antavat sulla hb:n laskea! Eikös se synnytyksen aikaan pitäs olla päälle 100, että olis hyvä.

marrasmai, mulla ei tässä raskaudessa vielä ees liikkeet tuntunu tossa vaiheessa kun istukka on edessä. Esikosta tunsin jo tuolloin mutta todellakin vaihteli päivittäin, ei siis huolta :)

Lullaby, todella ihanaa, että sait hyviä uutisia! Jospa vuotelukin pikkuhiljaa rauhottus.

Kyllä alkaa olla aika kyllästynyt tähän mahaan vaikka tosiaan pitäs siitä osata nauttia nää loppuviikot. Tänään en edes pystyny koiralle viskomaan palloa kun mahan sivulla jotain revähti :D ja siis lenkkeilystä ei tule yhtään mitään. Joutuu kohta mies käyttään molemmat.. Nää pitää siis eriaikaan käyttää niin molemmilla on ns. omat koirat. Yöt on ihan sieltä ja syvältä, ei vaan saa hyvää asentoa enää ja muut krempat. Levottomat jalat on vähän helpottanu, liekkö se magnesium vähän auttaa kuitenki. Välillä kerkeen hetkeksi huolestua liikkeistä mut nyt just liikkuu taas hyvin. Ei enää teräviä potkuja ole, enemmän möyrimistä ja kaikkien osien tunkemista mahan läpi :D tuntuu että koko ajan maha on ihan ihmeellisen muotonen.

Caro ja 34+5

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Voi ihanuus kuinka ihania mahoja teillä on❤

Ihan samaa mieltä kuin Caro, että kyllä Hope sun pitäis kyllä kiireesti saada tiputusta suoeen, en ymmärrä että miksi sitä jossain paikoissa pihtaillaan enemmän kuin taas toisissa. Täällä kyllä jos menee alle sadan niin saa tavaraa suoneen. Tiiän itte kuinka ankeeta se toipuinen on kun synnytyksessä menee ne vähäisetkin veret ja vaikka sain lisää, hb ei kyllä hetkessä korjaannu. Monta kk meni kärvistellessä ja jotenkin siinä baby bluesissani ees tajunnu lisärautaa syödä, niin varastothan pysy tyhjänä todella pitkään vaikka hb nousikin.

Kiitos teille rakennultra tsempeistä❤

Yhteistyössä