Suuren suuret pahoittelut
Love- . Ei ole reilua. Voimia!
Yrittäjä Jlle onnittelut! Ja myös
Mari32lle ja
Elikalle. Ihanaa kun tulee vauvaantumisia!
Piti oikein tarkistaa, että mulla oli nt-ultra 12+0. Ja muistan kyllä että varhaisultran ja sen välinen aika tuntui ehkä kaikista pisimmältä ja teki vain kokoajan mieli mennä ylimääräiseen ultraan yksityiselle. Yhden ajan varasinkin ja sitten peruin, kun en kuitenkaan uskaltanut mennä. Ultrasta sai kuitenkin mielen rauhoitettua vain niin tosi lyhyeksi aikaa, ja seuraavana päivänä oli taas samat mietteet kuin ennen ultraa. Jotkut kyllä sanoivat että toimi pidemmällekin, ja tietysti jos vuotoja tms. olisi ollut, niin en varmaan siitä välistä olisi selvinnyt järjissäni
.
Jasminalle tsemppiä, voin kuvitella että nuo yliajalle venyvät viikot kuluu hitaasti!
Mulla oli viikko sitten neuvolalääkäri, jossa ultrattiin ja kuunneltiin sydänäänet. Jotenkin oisin toivonut että olisi kohdunsuun tilanne tarkistettu, mutta lääkäri oli sitä mieltä että jos ei mitään syytä ole niin ei rasiteta. Ultrallahan pieni oli tietysti ihana nähdä, hyvin voi. Ja jotenkin mulla on yhä sellanen tunne että ei tuolla kyllä tule kiire olemaan maailmaan. Myös synnärille tutustuminen oli viime viikolla. Kiva ja hyödyllinen tilaisuus sekin. Nyt taas viikon päästä neuvola, mulla taitaa nyt olla kahden viikon välein loppuun asti.
Tsempit muillekin kaikkiin vaiheisiin.
37+0