iinukka suihkuoksennus oli mulla kerran lähellä hoitoaineet päässä mutta meni ohi
tsemppiä huonon olon kanssa taisteluun!!
Jezebel voi kauhea mitä olet joutunut kokemaan, tuo on kyllä ehdottomasti pahinta mitä voisin itsekin kuvitella, eikä sitä soisi edes pahimmille vihollisilleen
Onnea kuitenkin aivan mahdottomasti uudesta plussasta ja tervetuloa tänne piinailemaan kanssamme!
Oliko sun kotitestit aivan blankoja? jännä juttu, olen kuullut tuosta aiemminkin. Mutta verikoehan se onneksi on täysin varma.
Aanis sama juttu itsellä tuon sisäisen rauhan kanssa, välillä onnistuu ihan hyvin, koska tosiaan eihän tälle mitään enää itse voi tehdä. Tiedän kyllä mikä paniikki siitä tulee jos ongelmia tulee eteen, vaikka kuinka rauhallisena yritän olla muuten.
Mä olin itelleni tehnyt lupauksen, että jos toiseen verikokeeseen mennessä oli arvo tuplaantunut oikein niin varaan neuvolan, joten se on nyt sitten kalenterissa. 21.lokakuuta ois aika eli 9+3, tuntuu olevan ikuisuus sinne asti. Ja toisaalta ois kyllä voinut odottaa sittenkin tähän huomisen ultraan asti sen varaamisen kanssa
haunoora onnea verikokeen tuloksesta!
älä sitä digiä murehdi, tässä ketjussakin hyvä esimerkki oli kun
kop kop testasi 2-3 ja verikoe oli reilu 4000 vaikka 3+ 'pitäisi' kaiketi tulla jo 2000 arvolla. Mutta tosiaan tuskin on mitenkään yksikön tarkka homma tuo digi, joten kannattaa yrittää olla stressaamatta siitä (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty). Ja sulla tulossa se toinen verikoe niin se kertoo kuitenkin se absoluuttisen totuuden
Aktiivisuusranneke kertoo, että kyllä tässä on tullut sellaisia kymmenen tunnin unia vedeltyä viime aikoina. Ei kylläkään mitenkään erityisen
älyttömästi väsytä iltaisin että nukahtaisin pystyyn tai mitään, vaan telkkaa katsellessa sängyssä alkaa usein haukottelu kasin aikaan ja olenkin sitten puol ysin pintaan usein nukahtanut telkka päällä. Päivisin usein töissä väsyttää lounaan jälkeen paljon enemmän.