~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Varhaisultra takana eikä sieltä hyviä uutisia tullut. Syke oli näkyvissä mutta alkio kuusi päivää kasvussa jäljessä. Kontrolli kahden viikon päähän mutta kehoitti olla varaamatta vielä neuvola-aikaa. Antoi myös kattavat ohjeet mitä tehdä kun vuoto alkaa.

Aika tappiomielellä täällä ollaan ja pahimpaan varaudutaan. Varasin kuitenkin nyt perjantaiksi vielä yksityiseltä ultran ettei tarvitse murehtia tätä asiaa ihan koko kahta viikkoa.
Tsemppiä kaikille, tuun kertomaan kuulumiset perjantaina.
 
@atvk87 mullahan raskaus on ollut puoleen väliin asti täysin oireeton. Ei pahoinvointia, ei rinnoissa mitään tuntemuksia ja painoakaan ei ole tullut. Alussa olin niin epävarma ja tuntui niin kuin ei ois raskaana ollenkaan. Mut kyllä sitä kuitenkin oltiin ilman oireitakin. Joten oireettomuus ei ole huono merkki.

@Lapanen87 ymmärrän että tieto oli musertava ja tappiofiilis on mutta syke on kuitenkin aina syke. Jospa teidän pieni ottaakin kunnon kasvypyrähdyksen ja meneekin kaikki hyvin.

@Ismundo meilläkin on huomenna rakenneultra. Jännittää kyllä! Uskomatonta että tähän pisteeseen ollaan päästy. Mä tuun sit kertomaan kumpaa meille lupailtiin. Nyt vaan toivon että kaikki olis hyvin ja olis hyviä uutisia. Ei näistä epävarmuuden tunteista koskaan eroon pääse.
 
  • Tykkää
Reactions: Ismundo
Suosittelen marssimaan yksityiselle ultraan jos vähäänkään epäilee. Itsehän kävin köh köh neljä kertaa siinä ennen nt-ultraa. Ja äänet alkoi dopplerilla kuulumaan vasta joskus rv 12 aikaan. Kuulemma rakko pitää olla tyhjä ja tosiaan jalat vaakatasossa sohvalla siitä ihan häpyluun päältä eli karvojen yläpuolelta. Pidin paikallani ja kääntelin vaan eri suuntiin sitä anturia.

Nyt on maha jo törkeän iso ja vauva on liikkunut hurjasti viime päivinä. Näkyy jo ihan päällepäin kuinka se liikkuu.

29+6
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
Oho @Lapanen87, vaikka syke löytyi ja alkio oikeassa paikassa, niin eivät silti antaneet hyvää ennustetta? Toivotaan tosiaan, että alun kasvu vaan jätättäis ja olis hyviä uutisia perjantaina. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

Onnea ultraan myös @Toiveikas81. Jos oireettomuus olisi ollut koko ajan, niin tuskin sitä murehtisin niin paljon, kuin nyt kun oireita oli ensin vähän, sitten paljon ja sitten ne loppuivat kuin veitsellä leikaten. Löydän googlella sekä positiivisia, että negatiivisia lopputuloksia aiheesta. Myös siitä "tunteesta" moni kkm kokenut puhuu.

@kettuperhe kiitos vinkeistä, kokeillaan tänään taas. Valitettavasti työsopimukseni loppui kuukausi sitten ja yt:iden alkaessa sopimustani ei jatkettukaan ja olen nyt ollut työttömänä, niin tällä hetkellä ei ole varaa käydä ultrassa yksityisellä.

Ehkä tää on sitten jotain kohtalon ohjausta, jos tämä päättyi, niin kerkeän vielä kerätä parempaa palkkaa ennen äitiysrahoja...
 
Varhaisultra takana eikä sieltä hyviä uutisia tullut. Syke oli näkyvissä mutta alkio kuusi päivää kasvussa jäljessä. Kontrolli kahden viikon päähän mutta kehoitti olla varaamatta vielä neuvola-aikaa. Antoi myös kattavat ohjeet mitä tehdä kun vuoto alkaa.

Aika tappiomielellä täällä ollaan ja pahimpaan varaudutaan. Varasin kuitenkin nyt perjantaiksi vielä yksityiseltä ultran ettei tarvitse murehtia tätä asiaa ihan koko kahta viikkoa.
Tsemppiä kaikille, tuun kertomaan kuulumiset perjantaina.

Tsemppiä! Meillä edellisessä raskaudessa todettiin keskenmeno varhaisultrassa, mutta jotain veren virtausta siellä muka näkyi, niin ravattiin sen takia ultrassa vaikka kuinka monta kertaa ja asian hoitamisessa kesti lopulta todella kauan. Ärsytti jälkikäteen, kun ravattiin yksityisellä siellä ultrassa, eikä tajuttu heti pyytää lähetettä kunnalliselle.Teillä on toki parempi tilanne, kun syke näkyi kunnolla! Toivon tietysti, että kaikki olisi hyvin! Mutta jos ei ole, toivon, että saatte asian nopeasti eteenpäin ja pääsette kunnolla toipumaan. On varmasti pitkät päivät edessä. Voimia!
 
Ihan kauhea iltavuoro takana, poru kurkussa mennyt koko illan.
Eihän se kuuden päivän koko ero hyvältä kuulosta ja musertavinta oli kyllä kielto ottaa yhteyttä neuvolaan. Sinne kyllä kuulemma kerkeää sitten myöhemminkin.
Ja tämä tosiaan viimeinen mahdollisuus kun kolme kierrosta julkisella täynnä.
Syke näkyi selkeästi mutta kokoa oli vajaa 5 mm 1 cm sijaan. Perjantaina tosiaan selviää onko sykettä enää ja onko edes kasvua tapahtunut. Menisi nyt sitten kesken jos on mennäkseen eihän tälläistä löysässä hirressä roikkumasta kestä montaa viikkoa...
 
Tsemppiä huomisiin rakenneultriin :love::love: Uutisia odotellessa!:)

@atvk87 Ompa kurjaa ettet päässyt edes neuvolaan tarkistuttaa sykkeitä :( Kovasti nyt jaksamista sinne piinaaviin päiviin <3

@Lapanen87 Raastava tilanne sielläkin :( Voi kumpa ihme tapahtuisi kuitenkin vielä!! Paljon tsemppiä ja jaksamista perjantaille <3
 
@Lapanen87 voin vaan kuvitella mikä fiilis olla töissä :( Voi kumpa olisi vähän mittavirhettäkin mukana tuloksessa, näin pienistä mitattavista kun puhutaan.
Mun mielestä tosi tökeröä kyllä sanoa tuosta neuvolasta... Eiköhän jokainen itse osaa päättää miten asian kanssa toimitaan.
Pidän hurjasti peukkuja perjantaille!

@Toiveikas81 mahtavaa, r-ultra sielläkin jo edessä! :love: tulehan sitten sinäkin kertomaan uutisia sieltä. Olet kyllä oikeassa, että epävarmuus on aina läsnä. Ei se täysin helpottanut mulla ainakaan loppuraskaudessakaan. Siellä sitten alkoi pelkäämään, että olisiko vauvan turvallisempaa olla jo maailmassa, kun ei yhtään tiedä minkälaiset oltavat siellä mahassa on. Toisaalta sitten pelkäsi vauvan tulemista, että osaako sitä mitään jne.

@atvk87 niin mikä se sun lääkäri oli mihin asti sun pitää kärvistellä vielä? Ei luovuteta vielä!

Yleisfiilikset on vähän tarttuvia vissiin, tai sitten se on huominen ultra mikä alkanut jännittää, mutta jotenkin epäileväinen olo täälläkin, niin laimeaa on tuntemukset edelliseen raskauteen liittyen.

9+2
 
Oon varma @Mandala että siellä on kaikki hyvin! Aina sanotaan, ettei raskauksia voi vertailla keskenään.
Jotenkin jos ois koko ajan ollut laimeet oireet, niin en varmaan olis niin huolissani. Olisit vaan tyytyväinen, eikö näin kuulu sanoa :D
Lääkäri 5.11., eli kaks viikkoa. Pakkohan mun on puhua mies yksityiselle tässä välissä. Tai sitten käytän vaan kaiken, mitä löytyy, siihen, ei kai se mua nälässä voi pitää? :D
 
@Lapanen87 voi kurjuus mitä uutisia :( toivottavasti ois tosiaan vähän mittavirhettäkin mukana. Peukut pystyssä että perjantaina ois kiriny kasvussa! Varmasti ihan kauheeta olla töissä, ja tietysti muutenki odotella. :(

@atvk87 nyt pois tollaset ajatukset. Mä en suostu uskomaan että lähet tästä ryhmästä mihinkään :love: kannatan ultraan menoa vaikka ei ois varaakaan, pakkohan sen miehen on sulle ruokaa ostaa :D

@Mandala samaistun tuohon ajatukseen. Jännittää myös huominen ultra. Tähän asti on vaan katottu että sydän lyö ja vastaa viikkoja, nyt ekan kerran tarkastellaan muuten sikiön terveyttä. Mut koitan olla luottavainen, murehditaan sitte jos aihetta tulee. :)

-dino- & beibi 11+3
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Meille tulee tyttö :love::love: ja kaikki oli hyvin ja koko ikää vastaavaa! Huh! Jännää! Itse olisin veikannut poikaa. :)

Istukka on edessä, joten löytyi syykin sille miksi en ole tuntenut liikkeitä. Voi kuulemma mennä vielä kaksi tai kolmekin viikkoa, ennen kuin alan niitä tuntemaan.
 
Onnea tyttölupauksesta @Ismundo :love:
Mielenkiintoisia noi istukan sijainnit, vaikuttaa näemmä moneen asiaan.

Sain miehen suostuteltua ultraan! Sanoin, että jos otetaan se meidän häämatkarahoista, koska onhan tää meiän elämän suurin matka. :LOL:
Mut arvatkaa mihin se tyssäs. Tässä tuppukylässä ei oo melkein yhtään aikaa saatavilla tällä viikolla! :confused: Torstaina olis parin tunnin ajan aikoja, mutta on just samaan aikaan kun mulla on viikon ainoa sovittu meno.
En tajua miten voi olla näin huono tuuri. :mad: Terveystalolla siis vaan torstaina muutama aika ja Mehiläisessä ensimmäinen vapaa 6.11. Onko tää todellista? :notworthy:
 
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 19.12.2018
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 1.1.2019
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 3.1.2019
Miitta37 ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... ?.1.2019
Alessandra ...
Fainatus ... 1.IVF 1.PAS ... ? ... 1.3.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... ?.3.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 9.3.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 11.5.2019
atvk87...... 1.ICSI 2.PAS... ensimmäinen ..... 23.5.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 26.5.2019
Lapanen87 ... 3.ICSI ... toinen ... 10.6.2019

Myöhemmin onnistuvat :unsure:

Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (3.hoito/4.alkio - kkm)
Nenna81 (2.IVF 3.PAS - kkm)
AdeliinaJosefiina (2.ICSI 2.PAS - km)
Ravishing (1.IVF - kkm)
love- (1.ICSI ?.PAS - kem)
Jantzu (1.ICSI 2.PAS - kkm)
reason (2.IVF - kkm)
Molly3 (2 IVF+1 hoito lahjasoluilla 2.pas - tm)
Iiqu (? - kkm)
gemmy (3.IVF/1.PAS - kkm+tm)
Domi (4.IVF/1.PAS - tm)
Noran (2.IVF 2.PAS - ku)
Voyage (? - ku)
kiia-s (1.IVF 5.PAS - tm/km)


Maaliin päässeet (y)

Henrietta77 ... 1.ICSI ... toinen ... 39+3 ... 13.1.2018
Caro87 ... 2.IVF 1.PAS ... toinen ... 38+6 ... 17.2.2018
MyMa ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 40+6 ... 24.2.2018
Ranau ... 1. IVF ... toinen ... 40+0 ... 26.2.2018
Xienna ... 2.ICSI 1.PAS ... toinen (1.yhteinen) ... 39+2 ... 21.3.2018
mavli ... 2.IVF/ICSI 1.PAS ... toinen ... 29+1 ... 5.4.2018
esemila ... 9.PAS (lahjamunasolut) ... toinen ... 32+3 ... 15.4.2018 ?
Helios... ... 4.ICSI 8.PAS (lahjasiittiöt) ... ensimmäinen ... 34+4 ... 23.4.2018
#hope ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 36+6 ... 30.4.2018
Bridge ... 5.ICSI:n jälk.lahja-alkio ... ensimmäinen ... 38+5 ... 23.5.2018
Siida ... 3.ICSI 1.PAS ... toinen ja kolmas... 37+6 ... 31.5.2018
maljakko ... 3.ICSI 2.PAS .. ensimmäinen ... 36+0 ... 31.5.2018
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018


************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
Viimeksi muokattu:
Oih onnea @Ismundo :love: tuolta listalta näköjään puuttui sun laskettuaika, haluatko että muokkaan sen sinne?

@atvk87 mitääääh ei voi olla todellista :confused::mad: Onko teillä mitään lähikaupunkeja mistä löytyisi nopeammin ultra-aikaa? No hyvä, että miehesi kuitenkin suostui, jospa joku aika jostain löytyisi kuitenkin!
 
@Ismundo onnea tyttölupauksesta! :love:

@atvk87 jes. Mahtavaa että miehes suostu ultraan ja pääsette sinne pian! :)

@Mandala Silmäilin listaa ja choco cocon vois varmaan siirtää maaliin päässeisiin :D

Huhhei. Kävin tunnin kävelylenkillä! Normaalisti samaan matkaan menee 20-30min mutta kun nopeaa kävelystä tulee huono olo niin täytyy hitaasti lyllertää :D kirppiksellä pyörähdin samalla ja ihan jo tositarkoituksella kattelin mammafarkkuja. Vaikka omat mahtuukin päälle niin istuessa ei tunnu mukavilta kun puristavat mahaa. En kuitenkaan vielä tohtinu ostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81 ja atvk87
@-dino- hyvä huomio :LOL: Mä ostin pojasta ekat äitiysfarkut jo joskus rv11-12 paikkeilla kun puristi inhottavasti alamahasta omat housut silloin. Vaikka taikauskoisuus vaivasi ihan hirveästi ja olin vakuuttunut, että jotain kauheaa tapahtuu kun menene ne ostamaan, niin aaahhh mikä ihana tunne oli ne ekaa kertaa laittaa jalkaan :love: Meillä oli firman bileet niihin aikoihin ja kaiken sen juoksemisen ja kokopäivän hääräämisen takia olisin varmaan kuollut tavallisissa housuissa kun maha turposi tosi kivistäväksi palloksi illalliseen mennessä.
Eli osta ihmeessä jos tuntuu yhtään inhottavalta omat housut, turhaa kärvistellä!

@Choco coco miten siellä on lähtenyt sujumaan uusi arki? Mitkä sun viikot oli kun synnytit? lisään tuonne listaan.

Siis aarrggghhh mun isoin ongelma tässä viikolla on nyt selvästi salmiakki. Työkaveri toi duunimatkaltaan ison kulhon haribon super piratos salmiakkeja mitä rakastan yli kaiken maailmassa. Niitä hullun suolaisia mitä suomesta ei ees saa. En pysty olla ajattelematta niitä ja olen muutaman syönyt koska ne tuoksuukin niiiiiiiiiiin ihanilta :X3:Teippaan kohta nenän alle yhden kiinni niin voin nuuhkia koko päivän :ROFLMAO:
 
@-dino- hyvä huomio :LOL: Mä ostin pojasta ekat äitiysfarkut jo joskus rv11-12 paikkeilla kun puristi inhottavasti alamahasta omat housut silloin. Vaikka taikauskoisuus vaivasi ihan hirveästi ja olin vakuuttunut, että jotain kauheaa tapahtuu kun menene ne ostamaan, niin aaahhh mikä ihana tunne oli ne ekaa kertaa laittaa jalkaan :love: Meillä oli firman bileet niihin aikoihin ja kaiken sen juoksemisen ja kokopäivän hääräämisen takia olisin varmaan kuollut tavallisissa housuissa kun maha turposi tosi kivistäväksi palloksi illalliseen mennessä.
Eli osta ihmeessä jos tuntuu yhtään inhottavalta omat housut, turhaa kärvistellä!

@Choco coco miten siellä on lähtenyt sujumaan uusi arki? Mitkä sun viikot oli kun synnytit? lisään tuonne listaan.

Siis aarrggghhh mun isoin ongelma tässä viikolla on nyt selvästi salmiakki. Työkaveri toi duunimatkaltaan ison kulhon haribon super piratos salmiakkeja mitä rakastan yli kaiken maailmassa. Niitä hullun suolaisia mitä suomesta ei ees saa. En pysty olla ajattelematta niitä ja olen muutaman syönyt koska ne tuoksuukin niiiiiiiiiiin ihanilta :X3:Teippaan kohta nenän alle yhden kiinni niin voin nuuhkia koko päivän :ROFLMAO:
Mäkin rakastan salmiakkia. Olen välillä kyllä muutaman ottanutkin. Pitää varmaan synnärille pakata säkki mukaan. :whistle:

Mun la on 9.3, lisää vaan listaan, kiitos!
 
@Mandala Tyttö syntyi rv41+2. Lähinnä tämä nykyinen elämä on imettämistä, maitoa tulee kyllä hyvin mutta vauva viihtyy lähinnä sylissä. Eipä siinä mitään vikaa ole, mielelläni pidän pientä lähellä mutta ne hetket, jotka vauva suostuu nukkumaan sängyssään tai sitterissä, menee tehokkaasti kotitöissä ja isompien lasten kanssa. En ole tännekään juuri ehtinyt sen takia kirjoitella tai kommentoida teidän muiden kuulumisia, vaikka hetkittäin olen ehtinyt niitä pikaisesti lueskella.

Choco coco ja Taika 10pv
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81

Yhteistyössä