Onnea
Mamido kirjoittele joskus synnytyksestä tarkemmin
Miten
kesäheinä-78 tänään on ollut vuotojen kanssa?
Mites muilla sujuu? Tsempit kaikille omiin tilanteisiin
Oon kyllä käyny päivittäin täällä lukemassa teidän kuulumisia mutta en oo oikein jaksanu kirjautua...
Oma raskaus etenee hyvin
tänään siis 26+0
välillä on todella kovia liitoskipuja ja niska-hartiaseudulla on tosi paljon jumeja. Onneks keskiviikkona on neuvola + lääkäri niin pitää kysyä lähetettä fysioterapiaan jos voisi saada jotain jumppa/venyttely ohjeita... Päivittäin koitan käydä lenkillä mutta tänäänkin loppu lenkki oli hiipimistä kun kävely kävi niin mahdottomasti nivusiin
onneksi kivut menee levolla ohi mutta ei ne kovin kivoja ole
pieni tuntuu voivan hyvin ja olevan hyvin vilkas tapaus
välillä koittaa potkia ittensä kyljestä läpi ja välillä heittää kuperkeikkaa niin että pelottaa että tulee mahan läpi pihalle... Välillä pitää pyytää että mies laittaa käden massun päälle niin toinen rauhoittuu, toisaalta on kiva kun mieskin on jo monen viikon ajan päässyt tuntemaan potkuja mahan läpi
Miten teillä muilla töissä on suhtauduttu teidän raskauksiin? Itse jouduin jo viikolla 11 kertomaan esimiehelle että olen raskaana (olin 2vkoa saikulla ja selityksenä siis alkuraskauden verenvuoto saikkulapussa). Nytten kun olen "virallisesti" kertonut milloin äitiysloma alkaa on esimies alkanut käyttäytyä epäasiallisesti minua ja vauvaa kohtaan... Olen pari kertaa saanut kuulla kuinka Kela ei maksa oikeastaan mitään ja suureen ääneen on puhuttu että miten paljon äitiysloma maksaa työnantajalleni. Kaiken huippu oli kun esimies sanoi perjantaina "sano sitten ensimmäiseksi vauvallesi kun se syntyy että se tuli todella kalliiksi työnantajalle"
olin niin pöyristynyt etten osannut sanoa yhtään mitään ja voi luoja miten paska fiilis on ollu koko vapun... Aion ottaa asian puheeksi esimiehen kanssa töissä, ärsyttää vaan kun työyhteisö koostuu tasan hänestä ja minusta joten tukea itselleni en saa mistään
tekisi niin mieli jäädä jo nyt pois töistä kun ei jaksa enää kuunnella miten kalliiksi tulen työnantajalleni
tekis mieli sanoa et hän ei tiedä kuinka kallis ja tärkeä vauva on meille henkisesti ja tekisi mieli toivottaa koko henkilö maata kiertävälle radalle!!
Huh! Tulipas avautuminen näin iltatuimaan!!