Tuo salmiakki oli itelle pahin myös! ennen raskautta en edes juurikaan syönyt esim suklaata mutta salmiakkiin saattoi tulla kauheakin himo usein. No olin sitten loppuraskauden syömättä, suklaata kyllä vähän enemmän mieli. Kuinka ollakaan, en enää oikein välitä salmiakista, mutta suklaa taas menee Ja rakastan tosi paljon beef jerkyä, mutta se on niin tajuttoman suolaista ettei loppuraskaudessa pystynyt kuvittelemaankaan syödä sitä kun turvotti muutenkin pahasti. Otin sairaalakassiin sitten pussin mukaan, todellakin maistui, vaikka ei turvotus mulla ainakaan hävinnyt ekaan viikkoon mihinkään
Kannattaa muuten varata tekemistä sokerirasitukseen, itse otin kirjan mukaan. Mietin että pienen ruudun (kännykkä) tuijottelusta voisi tulla vähän hönö olo siinä odotellessa ja se kirja oli sitten ihan hyvä ratkaisu. Ja kannattaa varata syömistä mukaan, että voi sitten samantien vikan verikokeen jälkeen syödä jotain.
Kannattaa muuten varata tekemistä sokerirasitukseen, itse otin kirjan mukaan. Mietin että pienen ruudun (kännykkä) tuijottelusta voisi tulla vähän hönö olo siinä odotellessa ja se kirja oli sitten ihan hyvä ratkaisu. Ja kannattaa varata syömistä mukaan, että voi sitten samantien vikan verikokeen jälkeen syödä jotain.