Alkioliima

Vauvaliima... se on sana jota en uskonut että on oikeasti olemassa... Sehän on vain sanonta?? Eikun?

Perjantaina saan ilmeisesti kokeilla kyseistä tuotetta kun sitä sopivasti on labrassa ja meillä on niin monta siirtoa jo takana. Jotenkin se alkio käsitellään tällä liimalla ja se sitten suojaa vielä lisää sitä alkiota ja ilmeisimmin parantaa mahdollisuuksia jossain mittakaavassa. Kuulemma "liimaa" alkion seinämään ja ei kuitenkaan sitten haittaa kehitystä vaan päinvastoin. Hyvin suurella mielenkiinnolla tätä siirtoa odottelen.

Kuis moni on tätä kyseistä tököttiä jo testaillu? Juttuja googlettamalla ei vieläkään oikein löydy. Ensimmäisiä mainintoja oli jo vuodelta 2008 mutta eipä tämä nyt ihan arkisimmasta päästä ole.

Eli kokemuksia, huhupuheita, tarinoita ja linkkejä kiitos
 
Faktaa mun lääkäriltä ( lapsettomuuslääkäri ) : Naistenklinikan tutkimuksessa saatiin enemmän raskauksia alkamaan, mutta vastaavasti keskenmenoprosentti oli sitten suurempi, eli tulos : syntyneet lapset +/-0.
Tämä vain yksi tutkimus.
Luottavaisesti kokeile ihmeessä ! Niin minäkin aion ensi kerralla tehdä, sillä takana minullakin jo 5 epäonnistunutta siirtoa.
Onnea Sinulle alkioliiman kera ! Jos jaksat, niin käy vaikka privana kertomassa minulle alkoiko raskaus.... Pidän peukkuja !
Ps. Kallistahan tuo on, ulkomailla maksaa + 800 e. Mutta jos on hyvä, niin mikä ettei...
 
Tku Väestöliitto... hintaa en tajunnu kysyäkkään... Meillä on menty jo siirtojen määrässä sekasin... ainakin kymmenen lienee kasassa... siis soluja joita siirretty ja kertoja ainakin 8.

Pitänee alkaa tutkia asiaa vielä. Mikäs olis lontoonkielinen vastine alkioliimalle?

*muoks... Enpä nyt sitten tiiä... Ei tuolla englanninkielelläkään ollut kovin paljoa hehkutettu palstoilla onnistumisista. Kyseinen firma kylläkin pätee teksteillään ja selkeesti on "mainostekstejä" tungettu foorumien keskusteluihin. Että mene ja tiedä sitten... Kyllä pakko on käyttää kaikki oljenkorret. Mä todellakin tuun kertomaan jos tää toimii ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä