alkavat vaihdevuodet ja mieliala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö 48
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö 48

Vieras
Minulla ilmeisesti alkavat vaihdevuodet, mieli on kuin viulun kieli ja itselleni todella epämielyttävää, en haluaisi olla kireä, ei ole mitään syytä olla kireä ja silti vaan olen. Olin todella kiitollinen vinkeistä tämän olotilan helpottamiseksi ja varsinkin luontaistuotteiden (ei siis hormonihoidon) avusta.
Kiitos jo etukäteen.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö 48;11442771:
Minulla ilmeisesti alkavat vaihdevuodet, mieli on kuin viulun kieli ja itselleni todella epämielyttävää, en haluaisi olla kireä, ei ole mitään syytä olla kireä ja silti vaan olen. Olin todella kiitollinen vinkeistä tämän olotilan helpottamiseksi ja varsinkin luontaistuotteiden (ei siis hormonihoidon) avusta.
Kiitos jo etukäteen.

Olen itse saanut paljon apua niin vaihdevuosivaivoihin (olen 47 v.) kuin kaamosmasennukseenkin mäkikuismavalmisteista. Viimeksi käytin Neurokan - nimistä valmistetta. Sitä ei tarvinnut ottaa kuin kaksi tablettia päivässä, ja vaikutus alkoi viikon- kahden kuluessa: Mielialat tasoittuivat ja sain nukuttua paremmin. Myös yöhikoilu väheni huomattavasti.

Mäkikuisma saattaa vaikuttaa lääkkeisiin joita käytät, sekä nostaa maksa-arvoja, sekä aiheuttaa valonarkuutta. Neuvoisin konsultoimaan luontaistuotekaupan myyjää ja/tai lääkäriä asian tiimoilta. Joudun itse tuplaamaan astmalääkitystäni kun käytän mäkikuismavalmistetta.

Luonnonmukaisia keinoja vaihdevuosienkin hoitoon on säännöllinen liikunta ja vähäsokerinen ja -vähärasvainen ruokavalio. Yritä karttaa stressiä, ja anna itsellesi aikaa lepoon ja virkistäytymiseen.

Yhteistyössä