Alkava suhde, telkkari,urheilu ja keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusionainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kommentista IR ,

Tuommoista uumoilinkin.
Onnittelut , että sun pelisilmä on kehittynyt - varmaan ajan ja opiskelun kautta.
Ja tuo vertailukin on ihan totta - just niin minustakin naisena tuntuu - surkeaa hävitä telkkarille ja varsinkin uusinnoille mielenkiinnossa ;) Katkera tappio - eikä jaksais verkkosukillakaan alkaa vielä pelaamaan;)
Aivan mustasukkaisuutta abstrakteille asioille se ei mun mielestä ole - ja jollen itse olisi nainen, saattaisin sanoa että siinä on mausteita ehkä narsismistakin ...
Siinäkin olet oikeassa, että hiljaa oleminenkin on luontevaa oikean ihmisen kanssa. Silloin kun siltä tuntuu - ja tuntuu se äänetön olo hyvältä minustakin. Monestikin.
Ehkä meillä ei vaan ole vielä niin vahvaa yhteyttä tän Miehen kans että osaisin olla onnellisesti hiljaa.
Tai mulle on jäänyt tuo 'Kaunis ja hiljainen - miehen mieleen, sisuskaluista viis' - angsti päälle jostain menneistä tuherteluista..

Muutenkin nuttura löystyi tässä välissä, puhua pupatin tätä mun yhdelle ystävälle, joka on sattumoisin tämän alan ammattilainen... Hänkin antoi synninpäästön mulle, mutta kannusti myös kärsivällisyyteen. Ainakin jos sydän tuntuisi sanovan pum pum tän Miehen suuntaan ..

Kaikenkaikiaan - täytynee tunnustaa , että monesti te Miehet olette armeliaampia toiselle. Teillä ei ole näitä odotuksia ja vaatimuksia joka suuntaan , niinkuin meillä naisilla. Tai siis ainakin minulla...

Minun mieheni ei hiljennä telkkaria, jos minulla on asiaa. Hän ei edes kuule. Illalla hän saattaa tulla kanssani sänkyyn saman aikaan, rakastelee ja lähtee katsomaan telkkaria, minä jään yksin nukkumaan. Viikonlopuisin hän tuijottaa telkkaria, kun minä siivoan tai teen ruokaa. hän syö olohuoneessa, jotta voi samalla katsoa telkkaria ;)

Silti rakastan häntä. Hän hyväksyy minutkin vikoineni kaikkineni ihan omana itsenäni.

Tosi tätä liittoa on kestänyt jo toistakymmentä vuotta. Ajoittain teemme jonkin projektin yhdessä antaumuksella, mutta arki on ollut tätä alusta alkaen. En tarvitse hänen huomiotaan kaiken aikaa, en edes osaisi olla koko ajan ""näkösällä"".