Alkaisko kukaan mun painonvartijaks?

  • Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti
"pläski"
tavallaan oon jo alottanut, mut oikein tiukasti maanantaina...Kemut on niin raskaan luokan bileet...tosin voisin kyl alottaa ja hakee tohon alkuun jonku nutriletin et pääsis vauhtiin...
 
"pläski"
Ok, no mites me tää homma pistetään pyörimään? Tehääks täst joku ketju ja aletaan vaihtaa kalorimäärii ja pudotettui painoi.......

ja tietysti sitä tsemppausta...:)
 
"pläski"
Mä ainakin aion nyt tällä punaisella sekunnilla lopettaa herkuttelun ja siirtyä salaattiin...
Tänä aamuna mun vaaka näytti 92.3 ja ei todellakaan näytä sitä enää maanantaina. Illalla lähen rääkkäämään itseäni ja naapurin rouvaa sauvakävelyllä....
Täytänpä vielä tommosen vesikannunkin ja siirrän tota pepsi maxia sivummalle....J
a näin ihan alkuun voisin jopa vielä jättää ton iltasyömingin pois...eli vaan vettä kuuden jälkeen :)

Sen tietää että kun se kolme kiloa niitä nesteitä lähtee niin alkuun on jo päästy ja olo helpottaa kummasti :)

Eli Tsemppiä mulle, ja kaikille jotka haluaa liittyä mun läskiin seuraan :)
 
"pläski"
[QUOTE="tsirppi";22956094]Tai sitten alotetaan sähköposti-rinki tai perustetaan tollanen ilmainen nettifoorumi.:D[/QUOTE]

Mä en mielellään tohon sähköpostiin innostuis...on täs alkuvaihees ainakin must liian henkilökohtaista...mut toimiihan näillä aina nää kun on ollu näitä odotusketjujakin tuolla vauvaosiolla :)
 
hggf
[QUOTE="pläski";22956120]Mä en mielellään tohon sähköpostiin innostuis...on täs alkuvaihees ainakin must liian henkilökohtaista...mut toimiihan näillä aina nää kun on ollu näitä odotusketjujakin tuolla vauvaosiolla :)[/QUOTE]

No gmailiin saa tehtyä ihan muutamassa minuutissa anonyymin tilin. ;)
 
Siis...harmaa pläski on nyt väityli..

Ja Sinne siis kun kirjautuu vaan sisään kaks plussalle :) Mä siirryin sinne ja ajattelin illalla käydä seuraavaksi päivittämässä sinne kuin mun vesilasillisille ja lenkille kävi...
 

Yhteistyössä