Alkaa tuntua että se on menoa nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
se monen päivän ryyppyputki tietää

Jos tuo oli mulle tarkoitettu, niin mulla ei ole monen päivän ryyppyputkia.. Juon yhden sidukan ja mulla on jo siitä hirmuinen krapula seuraavana aamuna..

oli aplle joka joku pvä sitte kerto monen päivän juomisestaan

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Tiiätkö, mie aattelin just ihan samaa.
Aamusin kurkku on ollut vähän kipee ja nyt alkaa tuntumaan jo semmosta ahdistusta tuossa rintalastan alla..ja nenä vuotaa vähän.
Tuntuu että pitäis pestä käsiä koko ajan, ettei mitkään pöpöt pääsisi hyökkäämään.

:/ Nyt täytyy seurailla olotilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
No perkele, samaa vikaa täällä. Tosin en ihan joka päivä sentään ajattele, mutta kyllähän noita hautajaisia tulee usein suunniteltua.
Minä ainakin pelkään sikainfluenssaa! Aivan turha tulla mulle selittämään että samanlainen kuin tav. influenssa, ei ole. Tavallinen influenssa ei tapa terveitä ihmisiä!!!!!!

Aivan. Ja nyt jo tappanut Englannissa.. ei ole kuin Norja ja Ruotsi välissä.
Mistä sen tietää koska on terkkariin mentävä kun tulee oireita.
:/

Kyllä sitä heti täytyy mennä kun oireet alkaa kuumeen kanssa. Ja rokotteen menen heti hakemaan kun ne tulevat, tönin vanhukset kumoon ja kiilaan itseni jonon kärkeen mukuloiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No perkele, samaa vikaa täällä. Tosin en ihan joka päivä sentään ajattele, mutta kyllähän noita hautajaisia tulee usein suunniteltua.
Minä ainakin pelkään sikainfluenssaa! Aivan turha tulla mulle selittämään että samanlainen kuin tav. influenssa, ei ole. Tavallinen influenssa ei tapa terveitä ihmisiä!!!!!!

Tappaahan. Lääketieteellisestikin on todettu, että joskus tavallisen influenssan saanut, terve ihminen myös kuolee. Sama juttu sikaflunssassa.

Mikäli jälkitautina tulee esim. vakava keuhkokuume tai aivokalvontulehdus tai sydänlihastulehdus, siihen perinteiseen influenssaan ei kyllä kuole mikäli on terve.

Kyllä sitä heti täytyy mennä kun oireet alkaa kuumeen kanssa. Ja rokotteen menen heti hakemaan kun ne tulevat, tönin vanhukset kumoon ja kiilaan itseni jonon kärkeen mukuloiden kanssa.

OK, eli kuume on se mittari?

:laugh: :)

Tappaahan. Lääketieteellisestikin on todettu, että joskus tavallisen influenssan saanut, terve ihminen myös kuolee. Sama juttu sikaflunssassa.

Mikäli jälkitautina tulee esim. vakava keuhkokuume tai aivokalvontulehdus tai sydänlihastulehdus, siihen perinteiseen influenssaan ei kyllä kuole mikäli on terve.

Lääkäri sanoi, että joskus, jostakin syystä, jota ei aina osata osoittaa, terve ihminen kuolee influenssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:D

oikeesti? siis oikeesti sikainfluenssa johtuu eläinten huonosta kohtelusta? :D

Kyllä.etkö ole tota tiennyt.

:laugh: :laugh: no en tienny... en oo koskaan kuullu että nuha voi johtua kaltoin kohtelusta :snotty:

seuraavalla kerralla sitte tiiän flunssan saatuani ilmottaa töihin että olen tullu kaltoin kohdelluksi :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:laugh: :laugh: no en tienny... en oo koskaan kuullu että nuha voi johtua kaltoin kohtelusta :snotty:

seuraavalla kerralla sitte tiiän flunssan saatuani ilmottaa töihin että olen tullu kaltoin kohdelluksi :snotty: :D

Teeppä niin urpo.
Sikainfluenssa ja esim hullunlehmäntauti ovat alkunsa saaneet juuri siitä ettei eläimiä pidetä kuten kuuluu.
Teurasjätettä syötetään teuraseläimille, siitä nämä on alkunsa saaneet.
Lehmäkin on kasvissyöjä..

Mutta niinhän se sikainfluenssakin tekee keuhkokuumeen tai vakavan tulehduksen johon kuolee jos kuolee terve tai ei terve. Suurimmaksi osaksi se on lievä, mutta voi joskus tehdä vakavan infektion.

Sama se on tavallisen influenssa-aallon aikanakin, se on suomessakin yksi suuri keuhkokuumeen aiheuttaja, tapauksia tulee influenssa-aallon aikaan monta, jotka vie teholle ja toisilta hengen.

Lapsilla ja nuorilla avohoitopneumonian aiheuttaja on usein myös virus. Viruskeuhkokuumeita esiintyy etenkin talvisin influenssaepidemioiden aikana.

http://www.poliklinikka.fi/?page=9483410&id=2397006

Yhteistyössä