Alkaa tuntua että se on menoa nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
kurkussakin tuntuu jotenkin oudolta..
Olen ajatellut kuolemaa joka pv jo vuosia, tätä se tiesi.
Se on sitten sikainfluenssa joka minut vie.
Ironista, minä joka tiedän sikalat eläinrääkkäykseksi, kuolen tautiin joka on aiheutunut eläinten huonosta kohtelusta. Se on sitä mun tuuria. :|

No perkele, samaa vikaa täällä. Tosin en ihan joka päivä sentään ajattele, mutta kyllähän noita hautajaisia tulee usein suunniteltua.
Minä ainakin pelkään sikainfluenssaa! Aivan turha tulla mulle selittämään että samanlainen kuin tav. influenssa, ei ole. Tavallinen influenssa ei tapa terveitä ihmisiä!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
No perkele, samaa vikaa täällä. Tosin en ihan joka päivä sentään ajattele, mutta kyllähän noita hautajaisia tulee usein suunniteltua.
Minä ainakin pelkään sikainfluenssaa! Aivan turha tulla mulle selittämään että samanlainen kuin tav. influenssa, ei ole. Tavallinen influenssa ei tapa terveitä ihmisiä!!!!!!

Mut onko ne sit kuitenkaan terveitä jos niillä on influenssa?

Tiiätkö, mie aattelin just ihan samaa.
Aamusin kurkku on ollut vähän kipee ja nyt alkaa tuntumaan jo semmosta ahdistusta tuossa rintalastan alla..ja nenä vuotaa vähän.
Tuntuu että pitäis pestä käsiä koko ajan, ettei mitkään pöpöt pääsisi hyökkäämään.

kyllä se tavallinen influenssa tappaa tavallisia ihmisiä jos ei osaa sairastaa rauhassa. ihan täysin terveille ihmisille voi tulla tavallisesta influenssasata jälkitauteja johon kuolee.

Mut asia ihan vakavasti ottaen.. en tiedä, miten uskallan tulla kouluun, kun tiedän, et ne on käyneet ulkomaanreissulla useimmat. Ja sen rokotteenkin saan vasta syyskuussa otettua. On kyllä tullut mietittyä asiaa nyt joka päivä...

Aivan. Ja nyt jo tappanut Englannissa.. ei ole kuin Norja ja Ruotsi välissä.
Mistä sen tietää koska on terkkariin mentävä kun tulee oireita.
:/

Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:
Mut asia ihan vakavasti ottaen.. en tiedä, miten uskallan tulla kouluun, kun tiedän, et ne on käyneet ulkomaanreissulla useimmat. Ja sen rokotteenkin saan vasta syyskuussa otettua. On kyllä tullut mietittyä asiaa nyt joka päivä...

Niinpä juu!
Enkä minäkään terve ole, jos se nyt iskee niin kuolen päivässä.
Toi Englannin uutinen sai taas miettimään asiaa, olin jo ehtiny unohtaa koko sf:n. :(

Tappaahan. Lääketieteellisestikin on todettu, että joskus tavallisen influenssan saanut, terve ihminen myös kuolee. Sama juttu sikaflunssassa.

Yhteistyössä