Alkaa kärsivällisyys loppua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Nimittäin noihin postin kesätyöntekijöitä kohtaan.

V****, meidän postit on taas jossain hukassa. Vaan nyt saatiin sentään ihan toi maksumuistutus kotiin. Viimekesänä saatiin suoraan perintätoimiston posti |O|O Kaikki muut oli jääny matkalle.

Soitin vakuutusyhtiöön ja kysyin, että mitäs?? Kun sitä laskua ei ole edes tullut kotiin saakka ja nyt läjähti muistutus.

Mitä vastas tätsy sieltä... *No nää laskutha tulee 3kk välein ja summa on aina sama* Joo, muuten ihan ok asia, mutta joka laskussa on eri viite :kieh:

|O|O|O|O|O Mut lasku on nyt maksettu , kuitenkin.

Sama täällä. "Ikävä" kyllä työpaikka on kotona (olen yrittäjä) joten se posti katoaa myös ja seuraukset laskujen myöhästymisistä on suuremmat.
Joko laskussa on eräpäivä viimeistään seuraavana päivänä tai jo edellisellä viikolla! Ja ikävän usein jää koskaan tulematta, eli laskut on siirretty perintään.
Olen myös joutunut soittelemaan ja kyselemään suorituksia minun kirjoittamiinin laskuihin, jotka eivät koskaan ole menneet perille.
Hermot on menneet monesti eikä valittaminen postille auta yhtään

Mä kävin selvittämässä saiko noita laskuja tonne e-laskuihin noilta yhtiöiltä joilta nyt tulee meille laskuja. Ne ainakin tulis perille, kun noi paperiversiot näyttää jäävän matkalle.

Mä kiehun oikeesti jo pahasti ton postin takia. Juuri mikään ei meinaa toimia.
Paketit on sentäs tullu perille *laittaa sormet ristiin*

Uusimmat

Yhteistyössä