Hobbarin laskutuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mur

Vieras
*mutinaa* Maksettiin vähän myöhässä yksi lasku ja seuraavana päivänä tuli muistutus postilaatikosta. soitin sinne ja kysyin että onko tämä nyt ihan aiheellinen koska lasku on maksettu jo enne kuin muistutus on tullut. niin vastaus oli että kyllä se on makettava.. koskaan ei ole ennen tullut tällästä tilannetta että muistutus joska tulee laskun maksun jälkeen kotiin on vielä maksettava. sain sitten tietää että on muka lähetetty jo 4 päivää sitten missä lie sitten vaeltanut 3 arkipäivää tämäkin lasku.. eräpäivään laskun mukaan vain 2 päivää.. enhän mä nyt siitä mukise että joudun maksamaan siitä että lasku on myöhässä minun osalta vaan mua ottaa se päähän että 3 päivää pallotellaan sitä laskua jossain ennenkuin vaivaudutaan se lähettämään. (kyllä se posti on aina päivässä kantanut postin tähän saakka)

Ei mulla ole koskaan käynyt noin et jos on lasku jo maksettu huomautuksen tullessa, huomautuskin on maksettava. Mutta tienaahan ne sillä kun laskuttavat korkoa.
Oisin tilannu sieltä Hobbarista kamaa, mut jäipä isohko tilaus tekemättä kun oli alkuunsa loppunut ne yhdet kivat Wildflower-bootsisaapikkaat, en sit viittiny tilata mitään.

Ne on kai tiukentanu linjaansa noissa, mullekin tuli karhu 5e laskusta johon oli lisätty 6e kuluja. Olin maksanu alkuperäsen laskun ja huomautuslasku tuli siitä 2pv päästä ja laitoin sen roskiin kun luulin et menee kuten ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:
Ne on kai tiukentanu linjaansa noissa, mullekin tuli karhu 5e laskusta johon oli lisätty 6e kuluja. Olin maksanu alkuperäsen laskun ja huomautuslasku tuli siitä 2pv päästä ja laitoin sen roskiin kun luulin et menee kuten ennen.

sieltä tulee sitten kohta uusi karhu niille koroille.. ihan varmasti

Yhteistyössä